Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7681 Del Skrevet 6. juni 2019 36 minutter siden, 2ney skrev: Hvem som er kvinner og hvem som er menn på et anonymt forum... Hvordan vet du hvem som er hvem? Det er mange menn her inne også. Det er vel ytterst tvilsomt om menn skulle bruke av tiden sin til å skrive negativt om Anne Brith på KG. Men om det finnes noen, stå gjerne fram 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7682 Del Skrevet 6. juni 2019 8 minutter siden, FruJohansen skrev: Det er viktig fordi NRK, TV2, Nettavisen, Dax18 og en rekke andre mediekanaler med stort nedslagsfelt kjøpte løgnhistorien hennes med søkke og snøre og kjørte den opp i krigstyper i beste sendetid. Influencere som får lov til å formidle sin forkvaklede virkelighetsoppfatning og promotere sin umoralske forretning i de største mediekanalene vi har, er nødt til å motsies et sted. Derfor er det viktig. Kall det hva du vil, men viktig, det er det naturligvis ikke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7683 Del Skrevet 6. juni 2019 20 minutter siden, FruJohansen skrev: Kampen mot netthets er viktig. Kampen mot dønn uærlige påvirkere er også viktig. Og den kampen vinnes best gjennom å ikke gi dama oppmerksomhet Men det går jo ikke, da vil mange miste hobbyen sin 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg DianaV Skrevet 6. juni 2019 Populært innlegg #7684 Del Skrevet 6. juni 2019 15 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Det er vel ytterst tvilsomt om menn skulle bruke av tiden sin til å skrive negativt om Anne Brith på KG. Men om det finnes noen, stå gjerne fram Hvorfor I alle dager skulle menn som er kritiske "stå frem" bare fordi du ikke tror menn deltar i diskusjonen? 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7685 Del Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Hvorfor I alle dager skulle menn som er kritiske "stå frem" bare fordi du ikke tror menn deltar i diskusjonen? Du tror oppriktig at det _ikke_ forholder seg slik at bloggerkritikere her inne nærmest utelukkende er kvinner? Jeg må faktisk le 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. juni 2019 #7686 Del Skrevet 6. juni 2019 39 minutter siden, FruJohansen skrev: Det er viktig å sette fokus på netthat, men det var ikke det Anne Brith gjorde i boken sin. Hun klarte ikke engang dokumentere at hun var utsatt for netthat i den, bare viste til en mengde løsrevne sitater, hvorav ett av dem ikke engang handlet om henne. Hele utgivelsen av boken er basert på Anne Brith sln livsløgn; at hun er et usyldig offer for anonym hets på nettet. Denne løgnen har hun fått fortelle i bokform, og i alle de største mediene i landet. Sannheten er at det er hun selv som stalker og trakasserer folk som er kritiske til hennes virksomhet. Det er ikke engang spekulasjon, Anne Brith skriver selv hva slags metoder hun brukte for å finne fram til navn, adresse og telefonnummer til dem som skrev noe kritisk om henne på nettet. Den ene personen som har våget å ta kampen mot AB sin sannhet helt til rettslokalene, fikk rettens medhold i at Anne Brith hadde løyet i boken sin. Kampen mot netthets er viktig. Kampen mot dønn uærlige påvirkere er også viktig. 👏👏 Bedre enn dette kan det ikke oppsummeres 👍 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. juni 2019 #7687 Del Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, Hedersbrukeren skrev: Du tror oppriktig at det _ikke_ forholder seg slik at bloggerkritikere her inne nærmest utelukkende er kvinner? Jeg må faktisk le Den som ler sist ler best. Det at du tror at det utelukkende er kvinner som har et problem med måten AB holder på sier mer om deg enn det gjør om kritikerne. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7688 Del Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Den som ler sist ler best. Det at du tror at det utelukkende er kvinner som har et problem med måten AB holder på sier mer om deg enn det gjør om kritikerne. Ikke utelukkende men nærmest Unntak kan finnes. Og hva sier det egentlig om meg at jeg antar at de fleste bloggerkritikere er kvinner? Og på hvilken måte har du tenkt å le sist? Her var det mye rart 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 6. juni 2019 #7689 Del Skrevet 6. juni 2019 28 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Det er vel ytterst tvilsomt om menn skulle bruke av tiden sin til å skrive negativt om Anne Brith på KG. Men om det finnes noen, stå gjerne fram Det er festlig at du tar fram dette med kjønn, for den "hateren" Anne Brith viet mest plass til i boken sin, var faktisk en mann. Så tittelen Kvinner som hater kvinner er svært misvisende dersom du leser boka. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. juni 2019 #7690 Del Skrevet 6. juni 2019 4 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Ikke utelukkende men nærmest Unntak kan finnes. Og hva sier det egentlig om meg at jeg antar at de fleste bloggerkritikere er kvinner? Og på hvilken måte har du tenkt å le sist? Her var det mye rart Ja hva sier det egentlig om deg at du antar at de fleste bloggkritikere er kvinner? Et lite tips. Dette forumet heter kvinneguiden, men TRO DET ELLER EI, det finnes menn som reagerer på akkurat det samme som kvinner reagerer på. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. juni 2019 #7691 Del Skrevet 6. juni 2019 8 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Ikke utelukkende men nærmest Unntak kan finnes. Og hva sier det egentlig om meg at jeg antar at de fleste bloggerkritikere er kvinner? Og på hvilken måte har du tenkt å le sist? Her var det mye rart Og hva vet du om kjønnet til brukere egentlig? Jeg er en person som kan kalle meg alt fra Petter til Lise. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 6. juni 2019 #7692 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Forøvrig var dette ikke en bok om netthets, men Anne Briths personlige korstog mot folk som hadde kritisert henne, fornærmet henne eller satt henne til veggs. Løsrevne sitater fra KG og diverse andre steder er ikke et bevis for hat. Ett av sitatene lød "Løgn, løgn, løgn", det må man vel kalle å treffe spikeren på hodet når det kommer til Anne Brith? Endret 6. juni 2019 av Ispahan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7693 Del Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, DianaV skrev: Og hva vet du om kjønnet til brukere egentlig? Jeg er en person som kan kalle meg alt fra Petter til Lise. Du prøver å antyde at du kanskje er mann? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7694 Del Skrevet 6. juni 2019 1 time siden, Ispahan skrev: Det er festlig at du tar fram dette med kjønn, for den "hateren" Anne Brith viet mest plass til i boken sin, var faktisk en mann. Så tittelen Kvinner som hater kvinner er svært misvisende dersom du leser boka. 😉 Virkelig? Så både tittelen og det som står i denne artikkelen er feil? https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale Som nevnt har jeg slett ikke utelukket at et lite mindretall blant kritikere kan være menn, men det er i så fall en svært liten brøkdel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 6. juni 2019 #7695 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) 1 time siden, DianaV skrev: Ja hva sier det egentlig om deg at du antar at de fleste bloggkritikere er kvinner? Et lite tips. Dette forumet heter kvinneguiden, men TRO DET ELLER EI, det finnes menn som reagerer på akkurat det samme som kvinner reagerer på. Tro det eller ei, men jeg har flere ganger skrevet at det fint kan finnes slike menn. Men at de utgjør et svært beskjedent mindretall er det selvsagt ingen tvil om Endret 6. juni 2019 av Hedersbrukeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 6. juni 2019 #7696 Del Skrevet 6. juni 2019 18 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Virkelig? Så både tittelen og det som står i denne artikkelen er feil? https://www.vg.no/rampelys/bok/i/70BEM4/anne-brith-beklager-bokomtale Som nevnt har jeg slett ikke utelukket at et lite mindretall blant kritikere kan være menn, men det er i så fall en svært liten brøkdel Hun har ikke dokumentert noe av det som står i boken, og de fleste løsrevne sitatene er kritikk, humor eller bare konstatering av sannheten. Inkludert kritikken hun stjal fra tråden til Helene Drage. I og med at alle kommentarene er anonyme, vet vi heller ingenting om kjønn hos avsenderen. Og selv om hun prøver å gi inntrykk av det, så er mange av sitatene fra andre kanaler enn Kvinneguiden. Den private IG-kontoen til det ene barnet, blant annet Hovedskurken i boken var en politimann. Han konspirerte med en ansatt i Skatt Øst (kvinne) og en ansatt hos kemneren (usikker på om det er mann eller kvinne). I følge Anne Briths bok har disse tre etatene rottet seg sammen for å ta henne. Det sier vel noe om hvilket nivå denne boka ligger på? Kanskje hun burde skrive krim i stedet 😂 Hun henger også ut eksen (mann), en leder i idrettslaget (mann) alle foreldrene til klassekameratene til 3 av barna (vil tro det er 50/50 menn og kvinner). Tror vi trygt kan konkludere med at tittelen er feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 6. juni 2019 #7697 Del Skrevet 6. juni 2019 https://www.nrk.no/ytring/lever-av-likes-1.14532994 Det er et lass av menn som kritiserer bruk av barn i sosiale medier i kommentarfeltet i blant annet denne artikkelen. Menn deltar definitivt i denne offentlige debatten. Ingen grunn til å tro at det ikke finnes menn bak nickene på Kvinneguiden. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. juni 2019 #7698 Del Skrevet 6. juni 2019 Veldig synd å se at noen deler AnneBrith sitt negative syn på kvinner generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 6. juni 2019 #7699 Del Skrevet 6. juni 2019 Når man leser hva voksne menn lirer fra seg i kommentarfelt, med fullt navn, tror jeg nok det finnes en del som skriver noe anonymt også😏 Da mener jeg spesielt på facebook i kommentarfeltene på saker fra feks. VG og Dagbladet.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 6. juni 2019 #7700 Del Skrevet 6. juni 2019 (endret) Noen som vet mer om dette? Kjøper Anne Brith likes og følgere på Instagram? Lærer hun dette bort i influencerprogrammet? https://influencere.wordpress.com/2019/05/08/anne-brith-er-det-kjopt-likes-pa-instagram/ Endret 6. juni 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg