Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6041 Del Skrevet 21. mars 2019 11 minutter siden, Ispahan skrev: Hvor har hun identifisert mobberne? Ikke i boka, så kanskje du sitter på noe innsideinformasjon? Du vet til og med hvilke beviser politiet sitter med? Jeg ville trodd det var en sak mellom forfatteren og politiet... Hun nevner jo flere steder at hun har anmeldt flere mobberne, søkt opp IP-adressen demmes og kontaktet dem. Ved en anmeldelse får politiet informasjon og dokumentasjon for anmeldelsen. Hvis Anne Brith skulle lagt ved all dokumentasjonen hun har, ville det blitt en hel bok i seg selv. Tenk på hvor mange kommentarer det faktisk er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6042 Del Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: Hun nevner jo flere steder at hun har anmeldt flere mobberne, søkt opp IP-adressen demmes og kontaktet dem. Ved en anmeldelse får politiet informasjon og dokumentasjon for anmeldelsen. Hvis Anne Brith skulle lagt ved all dokumentasjonen hun har, ville det blitt en hel bok i seg selv. Tenk på hvor mange kommentarer det faktisk er snakk om. Hva tenker du om aksjonen til Mia Landsem og Anne Brith? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 21. mars 2019 #6043 Del Skrevet 21. mars 2019 Hele boken er kort sagt en logisk brist der påstandene er subjektive og "dokumentasjonen" ute av kontekst, uten kildehenvisninger, og atpåtil er én stk. såkalt dokumentasjon myntet på en helt annen blogger som selv har etterspurt hvorfor det er tatt med i boken som eksempel på netthets mot Anne Brith Davidsen. Helene drage har ennå ikke fått svar på offentlig, direkte spørsmål men har i alle fall avklart at akkurat den kommentaren var kritikk av et plagg, ikke hets på person. Mitt inntrykk er at om man har satt seg godt inn i alle detaljer rundt saken, er det godt gjort å ta Anne Britt Davidsens klipp&lim-bok som annet enn subjektivt oppfattede krenkelser i bokform. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 21. mars 2019 Populært innlegg #6044 Del Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Theresetu skrev: Forlaget er også 100% sikker på at de har fulgt reglene om anonymisering, men du kan gjerne mene at det ikke stemmer. Alle lokalkjente forstår ikke hvem de omtalte er med mindre de vet hvilken klasse barna går i og hvem som er foreldrene til medelevene demmes. Anne Brith har ikke lagt ved halvparten av all dokumentasjonen hun har, og jeg er helt uenig i at det er hun som er mobberen. Jeg har for øvrig også lest inne på de linkene du la ved. DU KAN DA IKKE MENE AT DOKUMENTASJON SOM IKKE ER VEDLAGT HAR NOEN SOM HELST RELEVANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6045 Del Skrevet 21. mars 2019 10 minutter siden, sannhet skrev: Har lest boken, bloggen, fulgt henne på snap, lest avisartikler, kvinneguiden, BOTB og Asti sin blogg. Jeg vil si jeg har satt meg inn i saken fra begge sider. Synd du ikke har det. Jeg gikk inn hit og laget profil for å se om det hun skrev i boken stemte. Ble sjokkert over at boken ikke ser ut til å stemme med virkeligheten😥 Jeg misforstod spørsmålet ditt i stad, beklager det. Jeg har lest alt du nevnte foruten BOTB og Asti sin blogg. Du må huske at veldig mange kommentarer har blitt fjernet herfra, og at du derfor ikke kan vite om de ikke stemmer overens med virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6046 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) 6 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg misforstod spørsmålet ditt i stad, beklager det. Jeg har lest alt du nevnte foruten BOTB og Asti sin blogg. Du må huske at veldig mange kommentarer har blitt fjernet herfra, og at du derfor ikke kan vite om de ikke stemmer overens med virkeligheten. Synes du bør leste BOTB og Asti sin blogg, en gang, det som står om Anne Brith. Hvis du sammenlikner informasjonen fra alle kilder ink Anne Brith, så kan det hende at du får et sjokk. Det gjorde jeg. Hvis du etter å ha lest alt, alle sider av saken, og fremdeles mener det samme, så får vi være enige om å være uenige💕 Endret 21. mars 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6047 Del Skrevet 21. mars 2019 15 minutter siden, Aricia skrev: @Theresetu : Hvordan kan mobbere ha hengt ut Anne Brith daglig i åtte år når hun ikke engang har blogget så lenge? Og hvordan har hun IKKE gjort en stor sak ut av det? Hun har da forsøkt å hacke til seg IPen til Adina ved kriminelle metoder, løyet om Gro Monica Engen til arbeidsgiveren hennes, ringt hjem til en mor til et barn som ikke ville at AB skulle bruke barnets bidrag i bloggen sin og skjelt henne ut, og flere ting som andre sikkert kan ramse opp mer av enn meg? Har du ikke lest DN-sakene? https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 "I åtte år har jeg holdt kjeft, men nå er det nok!" siterer hun flere steder, så jo de har hengt henne ut i åtte år uten at hun har gjort en stor sak ut av det. Det er helt lovlig å identifisere sine mobbere, men akkurat det med den ene kriminelle metoden har hun anerkjent og beklaget seg for. Det andre har jeg også fått med meg, men støtter fortsatt Anne Brith i hennes side om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6048 Del Skrevet 21. mars 2019 14 minutter siden, Justlooking skrev: Men likevel er du ny bruker for en time siden, kun skriver i denne tråden og ser kun hennes side? Jeg opprettet denne brukeren i kveld, ja. Og jeg opprettet den for å støtte Anne Brith i denne tråden. Helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6049 Del Skrevet 21. mars 2019 Akkurat nå, Theresetu skrev: "I åtte år har jeg holdt kjeft, men nå er det nok!" siterer hun flere steder, så jo de har hengt henne ut i åtte år uten at hun har gjort en stor sak ut av det. Det er helt lovlig å identifisere sine mobbere, men akkurat det med den ene kriminelle metoden har hun anerkjent og beklaget seg for. Det andre har jeg også fått med meg, men støtter fortsatt Anne Brith i hennes side om saken. Hva tenker du om facbookinlegget lørdag formiddag? Og at hun snapper barna like mye fremdeles, selv etter at datteren skal ha fått en trussel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 21. mars 2019 #6050 Del Skrevet 21. mars 2019 38 minutter siden, Theresetu skrev: Det er så og si ingen bilder i boken hennes, og hun har et veldig godt ordforråd, så jeg synes absolutt ikke at dette er en lettlest ungdomsbok. Hun har heller ikke skrevet med store bokstaver foruten overskrifter og noen ord. Tja, veldig godt ordforråd er vel å ta litt hardt i? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 21. mars 2019 #6051 Del Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Theresetu skrev: "I åtte år har jeg holdt kjeft, men nå er det nok!" siterer hun flere steder, så jo de har hengt henne ut i åtte år uten at hun har gjort en stor sak ut av det. Det er helt lovlig å identifisere sine mobbere, men akkurat det med den ene kriminelle metoden har hun anerkjent og beklaget seg for. Det andre har jeg også fått med meg, men støtter fortsatt Anne Brith i hennes side om saken. Hun har aldri beklaget den kriminelle handlingen. Hun har tvert imot forsvart den i boken sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6052 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) 3 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg opprettet denne brukeren i kveld, ja. Og jeg opprettet den for å støtte Anne Brith i denne tråden. Helt riktig! Synes det er flott at du vil støtte mennesker, dersom du er sikker i din sak. Men håper du vil lese deg enda litt mer opp, før du blir helt sikker. Som sagt trodde jeg ikke på dette helt til nå nylig. Jeg er mildt sagt sjokkert. Endret 21. mars 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annepannehønepøne Skrevet 21. mars 2019 #6053 Del Skrevet 21. mars 2019 5 timer siden, Nor skrev: Vet ikke om det er lov og skrive her, men har lest boken, og den var helt grei. 😊 Jeg er enig med deg i det, jeg synes det verken var en ungdomsbok eller at den var skrevet med store bokstaver 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6054 Del Skrevet 21. mars 2019 13 minutter siden, sannhet skrev: Men du tror fremdeles på ABD? Hva med kommentaren som var til Helene Drage? Hva synes du om tematikken rundt den? Jeg tror fremdeles på Anne Brith, ja. Og jeg støtter henne i saken. Jeg syes det var uheldig at hun brukte kommentaren som var til Helene Drage til en kommentar til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. mars 2019 #6055 Del Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Theresetu skrev: "I åtte år har jeg holdt kjeft, men nå er det nok!" siterer hun flere steder, så jo de har hengt henne ut i åtte år uten at hun har gjort en stor sak ut av det. Det er helt lovlig å identifisere sine mobbere, men akkurat det med den ene kriminelle metoden har hun anerkjent og beklaget seg for. Det andre har jeg også fått med meg, men støtter fortsatt Anne Brith i hennes side om saken. Siterer? Det er jo hun selv som hevder det, hun siterer da vel ikke seg selv? "Identifisere mobbere" er noe annet enn å stalke og henge ut kritiske lesere og forbrukere. Anne Brith har beviselig gjort det siste, feks i tilfellet Gro Monica Engen. Da har hun heller ikke holdt kjeft, som var det som var påstanden her, ikke lovlig/ulovlig. Og at Anne Brith påstår noe holder ikke, særlig ikke når det ikke stemmer overens med det alle kan finne ut ved å google litt. Sin første tråd på KG fikk Anne Brith for øvrig i 2015. Vi kan regne her. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 21. mars 2019 #6056 Del Skrevet 21. mars 2019 3 minutter siden, Theresetu skrev: "I åtte år har jeg holdt kjeft, men nå er det nok!" siterer hun flere steder, så jo de har hengt henne ut i åtte år uten at hun har gjort en stor sak ut av det. Det er helt lovlig å identifisere sine mobbere, men akkurat det med den ene kriminelle metoden har hun anerkjent og beklaget seg for. Det andre har jeg også fått med meg, men støtter fortsatt Anne Brith i hennes side om saken. Første gang ABD ble nevnt på KG var i 2015.. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6057 Del Skrevet 21. mars 2019 15 minutter siden, sannhet skrev: Hva tenker du om facebookinnlegget ABD skrev lørdag, som hun slettet? Jeg fikk ikke med meg dette Facebook-innlegget da jeg aldri bruker Facebook, så det kan jeg ikke omtale meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 21. mars 2019 #6058 Del Skrevet 21. mars 2019 1 minutt siden, Theresetu skrev: Jeg tror fremdeles på Anne Brith, ja. Og jeg støtter henne i saken. Jeg syes det var uheldig at hun brukte kommentaren som var til Helene Drage til en kommentar til seg selv. Uheldig?? Hvordan kan du være sikker på at de andre kommentarene stemmer, når det er bevist at hun «uheldigvis» brukte en kommentar som ikke var myntet på henne i boka? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 21. mars 2019 #6059 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) 2 minutter siden, Theresetu skrev: Jeg fikk ikke med meg dette Facebook-innlegget da jeg aldri bruker Facebook, så det kan jeg ikke omtale meg om. Mammaen hun skrev om + Helene Drage konfronterte henne med usannhetene. Det endte med at Anne Brith slettet hele innlegget. Det finnes screenshot. Endret 21. mars 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresetu Skrevet 21. mars 2019 #6060 Del Skrevet 21. mars 2019 16 minutter siden, sannhet skrev: Hva tenker du om aksjonen til Mia Landsem og Anne Brith? Anne Brith har beklaget seg for dette, så jeg synes vi skal legge den ballen død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg