Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Aimless skrev:

Og der var jeg også blokkert. Det er virkelig helt utrolig, altså. Jeg visste det ville være kjekt med skjermdump.

Det har jeg derimot 😉😉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

En gang hadde Anne Brith eller managementet laget en påminnelse til seg der de skrev «ikke skriv innlegg i affekt» Det skulle hun ha husket på. Men man kan mistenke at hun skrev innlegget nettopp for å få liv i tråden. 

Men jeg vil advare dere om å melde fra i tråden om at dere er blokkert. Hun har fortalt at dette er strategien hun har brukt tidligere for å røyke ut kritikere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CecilieX skrev:

En gang hadde Anne Brith eller managementet laget en påminnelse til seg der de skrev «ikke skriv innlegg i affekt» Det skulle hun ha husket på. Men man kan mistenke at hun skrev innlegget nettopp for å få liv i tråden. 

Men jeg vil advare dere om å melde fra i tråden om at dere er blokkert. Hun har fortalt at dette er strategien hun har brukt tidligere for å røyke ut kritikere. 

Det sto også i samme huskelapp 'ikke slett innlegg'

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått mer spalteplass i VG+ nå. 

Har de ingen form for kvalitetssikring i landets største avis?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Nei, dessverre. Jeg boikotter vg. Har gjort det lenge fordi de stort sett bare skriver om bloggere, kjendiser, tv, sex og slanking. Alt annet er jo avskrift 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Link?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg finner ingen VG+ artikkel med ABD på VG nå? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel stressa over at hun plutselig ikke var hovedpersonen her på rampelyset lengre torsdag/fredag, vips måtte hun fyre opp et nytt bål i tråden slik at vi ikke glemmer den fryktede jordskjelvboka. Ca de eneste gangene hun får spalteplass er det da hun selv legger opp til det. For en som gjerne vil omtale seg selv som superkjendis er det nok slitsomt å måtte arbeide for å være i mediabildet, i motsetning til andre. Synd det utføres på kyniske måter og som agn for intetanende følgere for innhøsting av sympati

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
1 time siden, Zoey skrev:

Til de som ønsker gode bakealternativ så er trines matblogg, det søte liv og mange av Pascal sine oppskrifter veldig fine. Sistnevnte har fine oppskrifter på makroner og det søte liv har mye gode kaker. :) Og lett å finne frem. 

Takk for tips. Skal sjekke de ut. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Halle-Palle skrev:

VG er på linje med Se & Hør..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, lizzie88 skrev:

Det har jeg derimot 😉😉

Ja, jeg også. Det var dét jeg mente. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Eveliina skrev:

For de som ikke rakk å se sletta innlegg/kommentarer.

Asti har fått lov til å gjengi kommentaren fra moren, og har også skjermdump av Helene Drage sin kommentar m.fl. I tillegg til generell refleksjon rundt det som utspiller seg.

https://influencere.wordpress.com/2019/03/16/anne-brith-om-kritikerne/

🙏👍👏

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, CecilieX skrev:

https://m.imgur.com/naRR8mW (fant screenshot!) 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supporterfrues innlegg føltes plutselig så relevant igjen: "Ut mot hårsåre bloggere. Vi må tåle at ikke alle er enige med oss hele tiden."

Det er mange gode poenger i dette innlegget. Et av dem, som kanskje ikke har fått så mye oppmerksomhet, er hvordan kommentarfelt som ikke tillater kritiske kommentarer og meninger er en form for løgn. En skaper et bildet av at en er en hyllet og elsket figur. Men ingen som har tilstedeværelse på nett, får kun positiv oppmerksomhet.

Annonsører som ønsker å satse på innholdsmarkedsføring, bør være virkelig obs om det er utelukkende positive kommentarer i en influencers kanaler, og spørre seg hva som potensielt skjules. Kan det som ikke står der, være skadelig for merkevaren min?

Sitat

Vi later da ved første øyekast til å tro at denne influenseren kun har positiv påvirkningskraft, og annonsører og samarbeidspartnere legger igjen store penger hos bloggeren som da har radert bort den kritiske følgerskaren sin. Ulovlig? Nei. Uredelig av influenseren som i utgangspunktet selger produktplassering i sitt univers? Ja.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/oRjKAj/ut-mot-haarsaare-bloggere-vi-maa-taale-at-ikke-alle-er-enige-med-oss-hele-tiden

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, CecilieX skrev:

Hun må nå bare kjøre på for min del. Jeg kjører mottaktikken med å blokkere tilbake (en eller annen gang, kanskje aldri rett etter at jeg er blokkert selv) og tar ikke telefonen fra ukjente nummer som ikke lar seg søke opp. Så da må hun i så fall sende meg brev eller oppsøke meg ansikt til ansikt hjemme eller på arbeidsplass. Lykke til med det.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TinaG skrev:

Link?

1 time siden, toer`n skrev:

Jeg finner ingen VG+ artikkel med ABD på VG nå? 

Finner det ikke nå. 

Har ikke VG+, men overskriften var noe om at nordmenn er bortskjemte. 

Godt VG tok til vett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eveliina skrev:

For de som ikke rakk å se sletta innlegg/kommentarer.

Asti har fått lov til å gjengi kommentaren fra moren, og har også skjermdump av Helene Drage sin kommentar m.fl. I tillegg til generell refleksjon rundt det som utspiller seg.

https://influencere.wordpress.com/2019/03/16/anne-brith-om-kritikerne/

Jeg ser at @Asti fikk med seg skjermdump av min kommentar også, i det, som vanlig, saklige, kloke innlegget sitt. :)

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Hun ringte denne mammaen for å beklage? Er det noe hun har begynt med nylig? For når har Anne Brith beklaget noe som helst? Jeg tror de hun hang ut på bloggen sin som hadde sjekket skattelistene, inkludert mindreårige, fremdeles venter på beklagelsen som skulle komme. 

Takk til @Asti for et flott innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...