Populært innlegg Zurazurafina Skrevet 15. mars 2019 Populært innlegg #5621 Del Skrevet 15. mars 2019 Hvordan går egentlig disse boksigneringene? Litt overrasket over at jeg ikke har sett et eneste bilde av køen for signering🤷♀️ 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 15. mars 2019 #5622 Del Skrevet 15. mars 2019 Har det ikke kommet noen bokanmeldelse enda? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 15. mars 2019 #5623 Del Skrevet 15. mars 2019 6 minutter siden, Zurazurafina skrev: Hvordan går egentlig disse boksigneringene? Litt overrasket over at jeg ikke har sett et eneste bilde av køen for signering🤷♀️ Har også bare sett tomme bokhandler😬 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 15. mars 2019 #5624 Del Skrevet 15. mars 2019 7 minutter siden, Pitofinaa skrev: Har det ikke kommet noen bokanmeldelse enda? Fru Johansen har anmeldt boka: http://frujohansen.no/?p=6080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støttemedlem MH Skrevet 15. mars 2019 #5625 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg kan ikke hverken å legge til lenker eller imgur men på Panta forlag sin Instagram er det en veldig god kommentar under bildet med boken til AB. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 15. mars 2019 #5626 Del Skrevet 15. mars 2019 44 minutter siden, Zurazurafina skrev: Hvordan går egentlig disse boksigneringene? Litt overrasket over at jeg ikke har sett et eneste bilde av køen for signering🤷♀️ Det er et ordtak som sier: Vis meg hvem du omgår, så skal jeg fortelle deg hvem du er". For å si det sånn.. jeg hadde gjemt meg bak ei bokhylle, om jeg tilfeldigvis var innom når "forfatteren" svinsa rundt med kamera 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 15. mars 2019 #5627 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) 9 minutter siden, Yann skrev: Det er et ordtak som sier: Vis meg hvem du omgår, så skal jeg fortelle deg hvem du er". For å si det sånn.. jeg hadde gjemt meg bak ei bokhylle, om jeg tilfeldigvis var innom når "forfatteren" svinsa rundt med kamera Det er nok drøssevis av folk der, men Anne Brith lar være å filme dem av respekt for privatlivets fred 😉 Endret 15. mars 2019 av Ispahan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 15. mars 2019 #5628 Del Skrevet 15. mars 2019 Jobbet i bokhandel en periode. Der kom en norsk kjendis som nylig hadde gitt ut bok, selvfølgelig noen betraktelig mer berømte enn AB, for å signere. Hun signerte 1 bok iløpet av en time. Når den timen hadde gått kom hun bort til oss og sa hun bare dro igjen. Så det overrasker meg ikke at AB ikke får noe oppmerksomhet rundt signering, og må jo bare si at jeg er glad for det. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaS87 Skrevet 15. mars 2019 #5629 Del Skrevet 15. mars 2019 Ikke stinn brakke akkurat 🙄 Tror ikke akkurat folk holder pusten angående om boka blir trekt tilbake eller ikke. At alle gir ut bøker og begynner med podcast begynner å nærme seg best-før-dato altså. Begrenset hvor mye kjas folk gidder å bruke fritiden sin på å lese/høre. Hva i alle dager skal mannen i gata ha nytte av ei bok uten fotfeste til realitet i bokhylla si for liksom. Nei gi meg kakeoppskrifter. Eller vent, jeg har både Trines matblogg og Ida Gran-Jansen jeg kan lese og finne inspirasjon hos. Og det uten å få forhøyet puls 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 15. mars 2019 #5630 Del Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, Yann skrev: En advokat av Eldens kaliber har en timepris på ca kroner 6000,- Håper virkelig at hun selger paller med bøker, for barnas skyld. Snittprovisjon pr. solgte bok i Norge er mellom 15 og 20 kroner. Mulig at Fru Elden tar jobben gratis? Som en venninne tjeneste? Om det er tilfellet burde hun kanskje merke innleggene med reklame.😉 Er det ikke forlaget som betaler? I hvert fall dette omkring bokutgivelsen, regner jeg med det er Panta som er ansvarlige? Det burde jeg hatt en kilde på... Nærmeste jeg kommer i farta er at kravet om å tilbakekalle boken er sendt til Panta forlag: Sitat Nettavisen har vært i kontakt med Lene Homstvedt i advokatfirmaet Olafsen som kan bekrefte at det er sendt inn et krav til Panta forlag. https://www.nettavisen.no/puls/anne-brith-davidsens-bok-kreves-stoppet-og-tilbakekalt/3423612088.html 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Habibi Skrevet 15. mars 2019 #5631 Del Skrevet 15. mars 2019 Fillern og! Så akkurat på Snap at hun hadde signering her i Stavanger kl 12! Skulle jo vært der! Endelig kunne eg vært som flua på veggen hehe For å si det sånn., bokhandel i Prostebakken er vel byens minste bokhandel og kø blir det om 3 personer står i kø hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. mars 2019 #5632 Del Skrevet 15. mars 2019 Er historien nå slik at det er stoppingen av boka som er jordskjelvet? Jaja, på den måten vil man jo til slutt få rett.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 15. mars 2019 #5633 Del Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, Zurazurafina skrev: Hvordan går egentlig disse boksigneringene? Litt overrasket over at jeg ikke har sett et eneste bilde av køen for signering🤷♀️ I følge hva som er dokumentert på insta og snap har hun signert en bok 😉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 15. mars 2019 #5634 Del Skrevet 15. mars 2019 Boka trukket? Fristen var 12? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. mars 2019 #5635 Del Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, Trua skrev: Boka trukket? Fristen var 12? Selges fortsatt på nett ihverfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 15. mars 2019 #5636 Del Skrevet 15. mars 2019 Herr Elden er jo også personlig venn og advokat for en annen dame som liker drama: https://www.facebook.com/elisabeth.norheim/photos Finner bilder av Elisabet Norheim og Elden, samt fyrstelige kommentarer i feltet om Wara-saken. Se kommentarfeltet under det oransje innlegget, med teksten: "Hvis du er sjokkert i dag så vent til du får vite ALT som PST har på dama. Selv Elden kan ikke redde henne." -Svar fra Elden: "Må jo bruke litt tid på å redde deg og." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 15. mars 2019 #5637 Del Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, tranedatter skrev: Herr Elden er jo også personlig venn og advokat for en annen dame som liker drama: https://www.facebook.com/elisabeth.norheim/photos Finner bilder av Elisabet Norheim og Elden, samt fyrstelige kommentarer i feltet om Wara-saken. Se kommentarfeltet under det oransje innlegget, med teksten: "Hvis du er sjokkert i dag så vent til du får vite ALT som PST har på dama. Selv Elden kan ikke redde henne." -Svar fra Elden: "Må jo bruke litt tid på å redde deg og." Er dette slik en profesjonell advokat forholder seg til Facebook? Jeg tror nesten ikke det jeg leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 15. mars 2019 #5638 Del Skrevet 15. mars 2019 Det er en imponerende signingsfæ... jeg mener signeringsfærd hun har lagt ut på. Det vil forundre meg stort om dette er et skikkelig vinningsprosjekt. Reiser, opphold, sus og dus. Og tilsynelatende ganske tomme bokhandlere. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 15. mars 2019 #5639 Del Skrevet 15. mars 2019 55 minutter siden, tranedatter skrev: Herr Elden er jo også personlig venn og advokat for en annen dame som liker drama: https://www.facebook.com/elisabeth.norheim/photos Finner bilder av Elisabet Norheim og Elden, samt fyrstelige kommentarer i feltet om Wara-saken. Se kommentarfeltet under det oransje innlegget, med teksten: "Hvis du er sjokkert i dag så vent til du får vite ALT som PST har på dama. Selv Elden kan ikke redde henne." -Svar fra Elden: "Må jo bruke litt tid på å redde deg og." Gudbedre! Hun er verre enn jeg trodde, i tillegg til å ha hatt ABD langt ute i den perifere omgangskretsen, så har jeg også hatt felles venner med Norheim og han som hun går løs på i kommentarfeltet. Noen burde invitere E.N.og ABD i et debattprogram om ytringsfrihet, sammen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. mars 2019 #5640 Del Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, tranedatter skrev: Herr Elden er jo også personlig venn og advokat for en annen dame som liker drama: https://www.facebook.com/elisabeth.norheim/photos Finner bilder av Elisabet Norheim og Elden, samt fyrstelige kommentarer i feltet om Wara-saken. Se kommentarfeltet under det oransje innlegget, med teksten: "Hvis du er sjokkert i dag så vent til du får vite ALT som PST har på dama. Selv Elden kan ikke redde henne." -Svar fra Elden: "Må jo bruke litt tid på å redde deg og." Takk for resymé. Jeg er dessverre en av de som kom i skade for å trykke "tommelopp" på en kommentar fra en av hennes motdebattanter dengang personkarakteristikkene haglet fra den selverklærte "african queen of norway" eller hva det var, i SoMegruppa på Facebook rett før hun emigrerte til utlandet. That's how they roll: kvel & blokkér. Like greit. Hun hadde ikke mye å fare med annet enn atalhet.🙄 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg