Pust Skrevet 1. mars 2019 #3861 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) 9 minutter siden, Perle skrev: Vet bare jeg har så denne bioen AR sin bok utstilt på mitt bibliotek. Dette er kjempesvært og sentralt da. Uansett, det skader jo ikke spørre. Min er efaring tilsier at de er svært behjelpelige med skaffe til veie det meste. Og ikke annet kan de låne den inn fra et annet bibliotek. Bibliotekene kjøper gjerne inn det de vet publikum kommer til å spørre etter, men makten ligger hos biblioteksjefen. Mitt bibliotek hadde lenge stor motstand mot "damebøker", men endret kurs etter hvert. Nå står serieromaner og bloggerbøker sammen med ærverdig litteratur, og bra er det. Endret 1. mars 2019 av Pust 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. mars 2019 #3862 Del Skrevet 1. mars 2019 1 hour ago, Maskopi said: Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv. Det var det jeg sa, her tidligere!! Skjermbilder fra Kvinneguiden, og annet herfra! Andre som ikke er sjokkerte (enda)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 1. mars 2019 #3863 Del Skrevet 1. mars 2019 1 time siden, Flettfrid skrev: Det aner meg at det meldte jordskjelvet blir nedgradert til en flau bris 🙈💨 Og jeg tar meg faktisk i å bli litt skuffet dersom denne boken er klipp og lim fra KG ispedd noe følelsesgreier fra hennes side. Det kan hvert fall ikke kalles for noe jordskjelv. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3864 Del Skrevet 1. mars 2019 Jeg lurer på om KG har godkjent at det er hentet skjermbilder herfra? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 1. mars 2019 #3865 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) Anne Brith har sikkert tatt med utvalgte historier fra livet sitt også, som den historien om den gangen hun så en elg. Jeg håper hun har inkludert noen skjermdumper fra KG som viser at det meste av kritikken dreier seg om ukritisk eksponering av barn. Noe annet vil jo virke uærlig. Endret 1. mars 2019 av Mme Blavatsky 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. mars 2019 #3866 Del Skrevet 1. mars 2019 Åja, den historien fra hun var liten. Kanskje hun forteller ferdig den historien om bestefaren også? Hvis hun faktisk har tatt med skjermdumper fra KG regner jeg med at hun skjønner at folk kan gå inn på forumet og lese ting i sammenheng helt på egen hånd. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. mars 2019 #3867 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) Har adminene godkjent at de er sitert eventuelt? Og er hun klar over at det kommer til å generere masse trafikk inn til KG Pga dette? Det er penger i kassa til Egmont som har gjort henne så mye urett ref tidligere blogginnlegg hos henne. Endret 1. mars 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Perle Skrevet 1. mars 2019 Populært innlegg #3868 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) 14 timer siden, Maskopi skrev: Boka er i hylla på min lokale Ark butikk til 349, den er tynn og ikke særlig tettskrevet. Bladde raskt i den og den består av hennes forhistorie, diverse utsagn fra kvinneguiden, hennes kontakt med admins i KG og bakerst et knippe skjermbilder herfra og fra ulike SoMe klippet sammen med paint-ferdigheter. Blir neppe noen bestselger, ei heller et jordskjelv. Lurer på om tiden som "sjaman" er tatt med? 😅 Men seriøst. Dama lever jo i en alternativ virkelighet, og hun har et grandiost selvbilde. Jeg klarer heller ikke å glemme denne absurde anekdoten hennes om da hun som barn opplevde et stort traume. Altså, hun og familien møtte en elg(!) i skogen(!) på blåbærtur...😱 Tenker dette er litt symtomatisk for hennes virkelighetsoppfatning. Tviler ikke et sekund på at hun selv tror det kommer til bli et ”jordskjelv”. Nå er hun «høy på seg selv», og svært så fornøyd. Poserer lymfedrenert og «pen» 🙄 i svart "turtleneck». Strong» og independen woman.. 🙄 (Vår Staude bør seriøst finne seg en annen jobb) AB lykkes faktisk i EN ting, og det er å fremstå MER uspiselig som offer, enn som vanlig sutrebogger. Også har vi disse hashtaggene, da: #nohate Dette er kvinnen, hvis kaller tidligere nære relasjoner for RASSHØL og psykopater offentlig på åpen blogg. Som truer, «outer», lyver og baksnakker bare hun tror det er noen med med litt "influence" som lytter FLAUT. Endret 2. mars 2019 av Perle leifer deluxe 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. mars 2019 #3869 Del Skrevet 1. mars 2019 På snap i dag, hinter hun til møte med Nrk 😮 Jeg blir MEGET skuffet om Nrk kjører en ukritisk reportasje med henne (i GMN-stil) 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaG Skrevet 1. mars 2019 #3870 Del Skrevet 1. mars 2019 Nå må jeg jo bare løøøøøøøpe til nærmeste ARK i morgen .... Eller ikke. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 1. mars 2019 #3871 Del Skrevet 1. mars 2019 3 minutter siden, Fjugur skrev: På snap i dag, hinter hun til møte med Nrk 😮 Jeg blir MEGET skuffet om Nrk kjører en ukritisk reportasje med henne (i GMN-stil) Er det ikke litt dette som skjer i medie-Norge for tiden? Ingen aviser tørr/vil skrive kritiske artikler. Det er podcast, jodel (og kanskje kg?)som har blitt de nye nyhetskanalene, mens avisene skriver om det etter diverse podcast har tatt det opp. Det skjedde med ØB-saken og den podden til KA hvor de tok opp AB. Jeg kan ikke fatte noe annet enn at dette må bli diskutert i mediehusene. Hvordan har podcast blitt samfunnets kritiske røst? Trodde pressen skulle ut til folket med nyheter, ikke ukritisk reklame om influensere. Samme med CBE, nyhetsartikkel om at de hadde sluttet å eksponere barn. Bare løgn og mer klikk og penger til bloggere. Blir så lei. Hvis NRK presterer å gi ukritisk reklame til AB sin bok så blir jeg forbanna, er det dette skattepenga mine går til?! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1. mars 2019 #3872 Del Skrevet 1. mars 2019 16 minutter siden, Fjugur skrev: På snap i dag, hinter hun til møte med Nrk 😮 Jeg blir MEGET skuffet om Nrk kjører en ukritisk reportasje med henne (i GMN-stil) Det var flere bloggere som snappet fra NRK i dag, blant annet Sraad og Kristine Ullebø. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 1. mars 2019 #3873 Del Skrevet 1. mars 2019 (endret) Snakk om å skyte seg selv i foten. De som ikke kjenner til tråden om henne på KG kommer til å bli nysgjerrige og ta en titt. Det er jo ikke akkurat i hennes favør at trofaste følgere får se at det er to sider av samme sak, og at AB sin versjon ikke nødvendigvis er helt riktig. Endret 1. mars 2019 av ServiceManagerFrue Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 1. mars 2019 #3874 Del Skrevet 1. mars 2019 Vil tro at oppkjøringen til bokutgivelse 8. mars ikke ble helt som AB (eller forlaget) hadde tenkt seg. Siden boken allerede er ute, og AB ikke reklamerer for dette verken på Snap eller Insta. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 1. mars 2019 #3875 Del Skrevet 1. mars 2019 Til alle nye lesere: https://influencere.wordpress.com/category/ab/ Værsågod. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 1. mars 2019 #3876 Del Skrevet 1. mars 2019 29 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Til alle nye lesere: https://influencere.wordpress.com/category/ab/ Værsågod. 😊 Denne bør kopieres inn jevnlig mtp nye lesere 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. mars 2019 #3877 Del Skrevet 2. mars 2019 4 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Det var det jeg sa, her tidligere!! Skjermbilder fra Kvinneguiden, og annet herfra! Andre som ikke er sjokkerte (enda)? Nope, fornekter seg ikke ho Anne Birth fra Mosjøen. Et par uker "offline" og vipps et klippålim-makkverk. Dæven døtte, i den farta den er "produsert", trykket og lagerført skulle man tro det gjaldt statsbudsjettet. Og så er det bare "Anne Birth, du er krenket. Når skal du ta til motmæle så det synger uten paprika på pizzaen?" 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 2. mars 2019 #3878 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Om Anne-Brith selger massevis av bøker blir jeg overrasket. 349 for en såpass lett bok er veldig dyrt. Jeg selv er ikke en som leser masse bøker, men de bøkene jeg leser selges relativt billig med relativt mange sider, og er tettskrevne. Ta for eksempel de 5 bøkene jeg har lest så lang i år; Jordan Peterson: 12 rules for life; 229 kr, 448 sider George Orwell: 1984: 149kr ,328 sider Neil Degrasse Tyson: astrophysics for people in a hurry: 199kr, 224 sider Thomas Erikson: omgitt av idioter;; 199kr, 294 sider. Zeshan Shakar, tante ulrikkes vei; 169kr, 428 sider. Hva ligger bak den stive prisen? Har de vurdert det slik at denne boken er såpass god at folk vil kjøpe den uansett pris? Er det en helt sinnssyk skandale på vei? Panta forlag publiserte som alle vet Annjjors skandalebok. Det er delte meninger om den, men en ting man ikke kan diskutere mot er det faktum at hennes bok ble en bestselger og sikkert var veldig profitabel. Hvilken vurdering har de gjort her? Blir dette en bestselger, eller har de gjort en total feilvurdering her??? Jeg vil selvfølgelig gi Anne Brith og Panta honnør dersom dette blir en bestselger, men hva i alle dager ligger bak dette? Endret 2. mars 2019 av pokijh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 2. mars 2019 #3879 Del Skrevet 2. mars 2019 56 minutter siden, pokijh skrev: Om Anne-Brith selger massevis av bøker blir jeg overrasket. 349 for en såpass lett bok er veldig dyrt. Jeg selv er ikke en som leser masse bøker, men de bøkene jeg leser selges relativt billig med relativt mange sider, og er tettskrevne. Ta for eksempel de 5 bøkene jeg har lest så lang i år; Jordan Peterson: 12 rules for life; 229 kr, 448 sider George Orwell: 1984: 149kr ,328 sider Neil Degrasse Tyson: astrophysics for people in a hurry: 199kr, 224 sider Thomas Erikson: omgitt av idioter;; 199kr, 294 sider. Zeshan Shakar, tante ulrikkes vei; 169kr, 428 sider. Hva ligger bak den stive prisen? Har de vurdert det slik at denne boken er såpass god at folk vil kjøpe den uansett pris? Er det en helt sinnssyk skandale på vei? Panta forlag publiserte som alle vet Annjjors skandalebok. Det er delte meninger om den, men en ting man ikke kan diskutere mot er det faktum at hennes bok ble en bestselger og sikkert var veldig profitabel. Hvilken vurdering har de gjort her? Blir dette en bestselger, eller har de gjort en total feilvurdering her??? Jeg vil selvfølgelig gi Anne Brith og Panta honnør dersom dette blir en bestselger, men hva i alle dager ligger bak dette? Hun har en facebook side med over 70000 som følger henne frivillig samt flere på snap og ikke glem gjengen på insta. Mange av dem liker henne og derav blir nysgjerrig på boken. Og kjøper den. Spent på dette men tviler. Jeg gidder ikke å lese den for stemmen hennes har null betydning og troverdighet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pokijh Skrevet 2. mars 2019 #3880 Del Skrevet 2. mars 2019 40 minutter siden, Littlewoman skrev: Hun har en facebook side med over 70000 som følger henne frivillig samt flere på snap og ikke glem gjengen på insta. Mange av dem liker henne og derav blir nysgjerrig på boken. Og kjøper den. Spent på dette men tviler. Jeg gidder ikke å lese den for stemmen hennes har null betydning og troverdighet. Vel, tja. Jeg vet ikke helt. Hvor stor andel av dem tror du følger henne for underholdning, kontra hvor mange som faktisk liker henne? Jeg tror faktisk at panta forlag har rimelig grei sans for business. Når jeg får tenkt meg litt mer om tror jeg de vil tjene penger på denne boken PANTAGRUEL har holdt på siden 1997, og har gått i overskudd hele veien med unntak av noen få år. Jeg tror derfor de vet hva de driver med. Men likevel forstår jeg ikke hvordan det er mulig at en som henne kan selge så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg