Gjest Speilvegg Skrevet 22. februar 2019 #3501 Del Skrevet 22. februar 2019 What goes around comes around. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 22. februar 2019 #3502 Del Skrevet 22. februar 2019 4 timer siden, Viking-girl skrev: AB har gjennom sine SoMe kanaler bedt folk om å følge sine barn på deres SoMekanaler. Hun ber jo om bråk. Ingen voksen med nettvettet i behold legger ut Instagram og Snapadresse til sine tenåringsbarn!!!! Nettopp! Jeg sier ikke at det er greit å true barn, det er det absolutt ikke! MEN, akkurat det er nettopp en av farene med å eksponere barna i sosiale medier. Særlig når du når ut til mange tusen følgere, og ikke lengre har kontroll på hvem som som følger med på barna. For det finnes mange sykinger der ute, og jeg er mer overrasket over at det ikke har vært trusler før nå enn at det faktisk kom trusler. Dette er jo en av konsekvensene mange har advart bloggere som AB om tidligere. Ekstremt trist at det måtte gå ut over et barna til AB før AB lærte. Det har jo ikke akkurat manglet på advarsler mot å eksponere barna i sosiale medier... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 22. februar 2019 #3503 Del Skrevet 22. februar 2019 Kan noen oppdatere meg litt her? Har vi lest trusselkommentarene som ble gitt til det ene barnet til AB? Altså, noe mer enn "Jg vet hvor du bor"? Var det den ene setningen der som fikk AB TILL å legge ned hele bloggen? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsideisy Skrevet 22. februar 2019 #3504 Del Skrevet 22. februar 2019 Fikk frysninger (vel...litt iallefall) da hun uttalte på GMN at det blir et jordskjelv...Det er vanskelig å si noe annet enn at hun virket truende. Et veldig lite hyggelig intervju. Dersom jeg ikke hadde visst noe om AB fra før da jeg så innslaget er det faktisk mulig jeg hadde fått sympati for henne. Stakkars dame og "hvor slemme" andre damer kan være liksom.. Men så vet jeg da alt som jeg har lest selv, og som er veldokumentert her.. Jeg var innom bloggen hennes innimellom inntil hun la ut "skattesnokerne" som helt lovlig hadde sett på inntekten hennes..Har aldri vært så sjokkert over et blogginnlegg noengang. Makan til ondskap, impulsivitet og hevngjerrighet. Kan jo skjønne at hun følte det som provoserende og at hun var paranoid fordi hun føler folk er etter henne. Men man kan ikke holde på sånn. Og med alle de videre "stuntene" hun har bedrevet, for å provosere, og/eller for å få klikk/oppmerksomhet og inntekter. Syns på en måte synd på henne som har rotet seg borti alt dette, men det blir jo bare en ond sirkel. Vi her inne ("haterne") blir jo bare mer og mer provosert, og hun blir mer og mer sint. Skikkelig krig jo 😉 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 22. februar 2019 #3505 Del Skrevet 22. februar 2019 11 minutter siden, Bell skrev: Kan noen oppdatere meg litt her? Har vi lest trusselkommentarene som ble gitt til det ene barnet til AB? Altså, noe mer enn "Jg vet hvor du bor"? Var det den ene setningen der som fikk AB TILL å legge ned hele bloggen? Hva har jeg gått glipp av? Anne Brith sa noen hadde truet med å banke XXX, men den kommentaren ble så klart ikke vist frem. 🙄 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 22. februar 2019 #3506 Del Skrevet 22. februar 2019 Hvorfor har AB fortalt de samme grove anklagene om Erik til både Belinda og Adina? Håper hun de faller for fristelsen til å publisere det så det blir skikkelig skandale? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 22. februar 2019 #3507 Del Skrevet 22. februar 2019 Ingen fortjener trusler, minst de som er utsatt av sin egen mor og utlevert til «gudvethvormange» følgere via mors kanaler. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 22. februar 2019 #3508 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg er med i en gruppe på nettet, hvor det er flere som er fan av AB og synes sååå synd i henne. Vet hun har delt podcasten hvor hun ble hengt ut til flere av dem og deretter fortalt hvor lei seg hun er og lagt ut i det vide og brede for å få sympati. Alle er blitt advart om KG. Har så lyst til å si noe, men da bryter vel helvete løs!! Knapt så jeg tørr å skrive om dette her pga hva dama er istand til å gjøre. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XmXa7 Skrevet 22. februar 2019 #3509 Del Skrevet 22. februar 2019 2 minutter siden, Horselady skrev: Jeg er med i en gruppe på nettet, hvor det er flere som er fan av AB og synes sååå synd i henne. Vet hun har delt podcasten hvor hun ble hengt ut til flere av dem og deretter fortalt hvor lei seg hun er og lagt ut i det vide og brede for å få sympati. Alle er blitt advart om KG. Har så lyst til å si noe, men da bryter vel helvete løs!! Knapt så jeg tørr å skrive om dette her pga hva dama er istand til å gjøre. Si det.. Det er jo disse folkene som blir å kjøpe boka.. helt uvitende.. link til et av innleggene til Asti f eks 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg EnBruker Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3510 Del Skrevet 22. februar 2019 vår: vet du hvem haterene er? Anne brith: det er voksne kvinner med barn som er anonyme.. Hvordan i all verden kan Anne Brith vite om det er voksne kvinner når det er anonyme folk som skriver ting til henne? 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. februar 2019 #3511 Del Skrevet 22. februar 2019 1 minutt siden, EnBruker skrev: vår: vet du hvem haterene er? Anne brith: det er voksne kvinner med barn som er anonyme.. Hvordan i all verden kan Anne Brith vite om det er voksne kvinner når det er anonyme folk som skriver ting til henne? Liten brist i resonnement der ja. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 22. februar 2019 #3512 Del Skrevet 22. februar 2019 2 minutter siden, XmXa7 skrev: Si det.. Det er jo disse folkene som blir å kjøpe boka.. helt uvitende.. link til et av innleggene til Asti f eks Men da får ABD navnet hennes. Jeg vil ikke anbefale det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morphine&chocolate Skrevet 22. februar 2019 #3513 Del Skrevet 22. februar 2019 Merkelig da - at hun legger ned bloggen.. Men tydeligvis fremdeles ønsker å legge opp til spekulasjoner og dermed legger ut screenshot fra sms tråden mellom henne og hennes far. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg vedsidenav Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3514 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Går det ann🤔. Samme dag som hun på GMN forteller om barna som blir hetset på nett, legger hun ut snappstory der ett av hennes barn gråter av latter. Ja det var den skjærminga😠 Endret 22. februar 2019 av vedsidenav 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. februar 2019 #3515 Del Skrevet 22. februar 2019 Gir henne fire mnd før hun blogger igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. februar 2019 #3516 Del Skrevet 22. februar 2019 9 timer siden, pøbelsara skrev: Nå skal jeg snakke for meg selv. Jeg skriver kritiske innlegg her på kg om folk som lever av å promotere varer og tjenester uten å merke det riktig. Jeg skriver mest av alt om at folk bare burde la barna sine ha privatlivet sitt i fred -det er virkelig absolutt et viktig samfiunnspørsmål og ja - jeg skriver om dette og jobber for dette i mange andre kanaler enn på KG. Jeg hater ingen. Jeg blir sur av juks - og av dårlig dømmekraft. Men jeg har aldri og kommer aldri til å true noen, til å sende anonyme meldinger til noen med nedrige karakteristikker eller trusler. jeg vet at kritikken min kan være vond å svelge. Men den er IKKE mobbing og har aldri vært det. Jeg er så drit LEI av at mange SOMe-aktører overhodet ikke tåler å høre den minste antydning til kritikk, samtidig som de hevder sin rett til å valse rundt i offentligheten med sine urimeligheter/ulovligheter, Jeg vil ikke ha et samfunn hvor juks, løgn, bedrag og utnyttelse av mindreårige aksepteres fordi de som driver med dette blir sure og såra over å høre at noen ikke synes det er greit det de holder på med. Ærlig talt - nå må vi, samfunnet skjerpe oss - og ALLE må begynne å oppføre seg ordentlig. OG toppen av nedrig må være å først eksponere ungene sine vilt og uhemmet i alle mulige situasjoner i alle mulige kanaler, for så etterpå å peke harmdirrende på oppmerksomheten det genererer. Det er jo dette alle advarer mot! Når man slipper ut ting om ungene på nett, er de tilgjengelige for alle. Ikke bare for sånne som meg - som skriver OM at det er galt, men også alle gærningene som synes det er gøy eller spennende å skrive truende dritt om folk. Dette handler ikke om å klandre offeret - dette handler om at foreldre har ansvar for å beskytte ungene sin mot all dritten der ute. Og det MÅ de gjøre - det er deres aller viktigste oppgave. 🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻❤️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 22. februar 2019 #3517 Del Skrevet 22. februar 2019 5 timer siden, Prøver91 skrev: Jeg synes synd på henne. Selv om man blogger, så fortjener man ikke å bli hatet å truet fordi. Det er barna hennes du burde synes synd på , det er de som har vært hennes salgsvare i mange år . Mange år av deres barndom har blitt lagt ut offentlig . Synes det er fantastisk at bloggen blir lagt ned , mener noe av æren for dette kan mange her i forumet ta litt av æren for. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsideisy Skrevet 22. februar 2019 #3518 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Sånn rent generelt angående mange profilerte bloggere så strever jeg VELDIG med å forstå hvorfor de velger å gjøre seg så innmari sårbare, brette ut hele privatlivet sitt, de mest sårbare ting (som de fleste av oss bare forteller til noen få nære). Og dette for mange tusen lesere. Og når disse da begynner å kommentere (folk som naturlignok ikke engang kjenner bloggeren) og kanskje er kritiske til det de blogger, ja, da blir de ekstremt såret og reagerer voldsomt (gjerne mens de samtidig skriver (og prøver å få alle til å tro) at de overhodet ikke bryr seg. For så en tid etter blogge masse om hvor såret og lei seg de er, hvor fæle folk er...og dette gjentar seg igjen og igjen..og det er det jeg sliter med å forstå. Når dette er så ille, hvorfor fortsetter de? Dersom det bare er for å tjene penger, er jo dette ufattelig trist for både dem selv og de rundt dem. Endret 22. februar 2019 av Hoppsideisy minus noen ord :-) 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marimba Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3519 Del Skrevet 22. februar 2019 Filmsnutt av et barn som ler på snapchat med teksten "vi ler så vi griner, godt å logge av". I følge snappen kjører hun også en spørsmålsrunde på instagram. Er man så veldig avlogget når man snapper og bruker instagram da? Jeg og AB har definitivt ulike definisjoner på å logge av. 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KonemorGunda Skrevet 22. februar 2019 #3520 Del Skrevet 22. februar 2019 53 minutter siden, Horselady skrev: Jeg er med i en gruppe på nettet, hvor det er flere som er fan av AB og synes sååå synd i henne. Vet hun har delt podcasten hvor hun ble hengt ut til flere av dem og deretter fortalt hvor lei seg hun er og lagt ut i det vide og brede for å få sympati. Alle er blitt advart om KG. Har så lyst til å si noe, men da bryter vel helvete løs!! Knapt så jeg tørr å skrive om dette her pga hva dama er istand til å gjøre. Du kan fortelle det til noen av de konstruktive kritikerne her inne som tør stå frem, så kan en av de/oss gå inn i gruppen og si dette under fullt navn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg