Justlooking Skrevet 22. februar 2019 #3421 Del Skrevet 22. februar 2019 Fikk sett reprisen på GKN og det så velregissert ut. For de som ikke kjenner til hvordan hun selv har holdt på virket det kanskje ekte. Hun sa det ville bli et jordskjelv, og det trodde jeg det ville bli også når jeg hørte om boken. Forskjellen er at jeg tror det blir jordskjelv for henne selv når alt hun har gjort blir kjent der ute. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3422 Del Skrevet 22. februar 2019 Artikkel i Dagbladet nå, den var ikke veldig positiv for AB sin del 😇 https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-legger-hun-bloggen-pa-hylla/70797310 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bustefisk Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3423 Del Skrevet 22. februar 2019 Det hjelper jo fint lite å legge ned bloggen når det er snapchat hun er mest aktiv og utleverende på... Vedder for at det kommer nye videoer av datteren på trening innen få uker.. Ev. Kommer hun tilbake på bloggen i kjølevannet av bokslippet med "ingen skal tie meg til taushet, den som gir seg er en dritt" så er hun tilbake for fullt.. Den dama kan umulig takle et liv uten drama og ikke minst penger.. Et veldig godt forslag er å slutte å gi dama oppmerksomhet. Hun lever av oss. Nå som bloggen er nede, hva med en total boikott og fullstendig stillhet i denne tråden? Ikke gi henne ammunisjon og grunner til å komme tilbake. La hele dama dø ut slik at hun blir nødt til å gå andre veier enn å leve på dramaet hun så desperat forsøker å skape. Hun fortjener ikke det fnugg oppmerksomhet.. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TWimo Skrevet 22. februar 2019 #3424 Del Skrevet 22. februar 2019 3 minutter siden, Bustefisk skrev: Et veldig godt forslag er å slutte å gi dama oppmerksomhet. Hun lever av oss. Jeg prøvde å lufte dette som et forslag for noen dager siden, men ble idioterklært og sablet ned av kvinnene i tråden 😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 22. februar 2019 #3425 Del Skrevet 22. februar 2019 49 minutter siden, Vipser skrev: Nå får du gi deg. Forumreglene her på KG krever at det dokumenteres påstander, ellers blir det slettet som spekulasjoner. Så der har vi den "sykelige dedikasjonen". Og så har vi hodeløse bloggere som spyr ut seg av drit og bilder som de senere nekter for å ha lagt ut, samt beskylder oss som har lest og sett dette for å være løgnere og syke (kjenner du ordlyden?). Også spør du hvorfor noen da velger å dokumentere galskapen? Noen ser på tv. Andre jobber mot å stoppe løgner og bedriten oppførsel på nett på fritida. 🤷♀️ Den sykelige dedikasjonen handler om de som du refererer til, de som jobber mot bloggerne på fritiden. Det er forskjell på å kommentere her inne i et kvarter pr dag enn å starte blogger for å informere om alle feil som gjøres i bloggverden. For all del; det er mye som gjøres feil i bloggverden. Men forskjellen på bloggere kontra hatere er at de går ikke aktivt inn for å skade/trakassere lesere mens disse dedikerte går aktivt inn mot disse, anonymt til og med. Vet at du nå kommer til å si st AB har navngitt folk og trakassert folk tilbake, men det er reaksjoner på aktive direkte episoder. Jeg håper og tror at AB skal avsløre hvem disse hemmelige anonyme bloggerne som blogger om bloggere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 22. februar 2019 #3426 Del Skrevet 22. februar 2019 20 minutter siden, Justlooking skrev: Fikk sett reprisen på GKN og det så velregissert ut. For de som ikke kjenner til hvordan hun selv har holdt på virket det kanskje ekte. Hun sa det ville bli et jordskjelv, og det trodde jeg det ville bli også når jeg hørte om boken. Forskjellen er at jeg tror det blir jordskjelv for henne selv når alt hun har gjort blir kjent der ute. Så også reprisen nå, og er enig med deg. Og å gi ut en bok 8. mars om at kvinner er kvinner verst.... tja, er det ikke gjort noe lignende før av noen i samme bransje? https://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. februar 2019 #3427 Del Skrevet 22. februar 2019 18 minutter siden, Justsaying skrev: Den sykelige dedikasjonen handler om de som du refererer til, de som jobber mot bloggerne på fritiden. Det er forskjell på å kommentere her inne i et kvarter pr dag enn å starte blogger for å informere om alle feil som gjøres i bloggverden. For all del; det er mye som gjøres feil i bloggverden. Men forskjellen på bloggere kontra hatere er at de går ikke aktivt inn for å skade/trakassere lesere mens disse dedikerte går aktivt inn mot disse, anonymt til og med. Vet at du nå kommer til å si st AB har navngitt folk og trakassert folk tilbake, men det er reaksjoner på aktive direkte episoder. Jeg håper og tror at AB skal avsløre hvem disse hemmelige anonyme bloggerne som blogger om bloggere er. Det du belejlig nok glemmer å nevne her, er at alt som legges frem i influenser-bloggen som jeg antar du sikter til, er behørig dokumentert. Hvis dokumentasjon av uredelighetene som faktisk, dokumenterbart er gjort, er å ødelegge, kan man jo spørre seg om hvem som har ansvaret for at noe eit går dukken? Er den den som oppfører seg uredelig, eller den som påpeker at noen oppfører seg uredelig? Det du snakker om her, er jo en helt klassisk utgave av å skyte budbringeren. Hva vil AB oppnå med å avsløre hvem som står bak de som blogger om bloggere? Hva har de gjort galt? 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 22. februar 2019 #3428 Del Skrevet 22. februar 2019 8 minutter siden, Justsaying skrev: Den sykelige dedikasjonen handler om de som du refererer til, de som jobber mot bloggerne på fritiden. Det er forskjell på å kommentere her inne i et kvarter pr dag enn å starte blogger for å informere om alle feil som gjøres i bloggverden. For all del; det er mye som gjøres feil i bloggverden. Men forskjellen på bloggere kontra hatere er at de går ikke aktivt inn for å skade/trakassere lesere mens disse dedikerte går aktivt inn mot disse, anonymt til og med. Vet at du nå kommer til å si st AB har navngitt folk og trakassert folk tilbake, men det er reaksjoner på aktive direkte episoder. Jeg håper og tror at AB skal avsløre hvem disse hemmelige anonyme bloggerne som blogger om bloggere er. Hvis ikke det hadde vært noen kritiske motstemmer til alt bloggere lyver om, så kunne de bare ture frem akkurat så hensynsløst de bare vil og som de har gjort hemningsløst i flere år. Utnytte leserne til å kjøpe useriøse produkter de lyver for å selge, dårlig merking av reklame, falske konkurranser, komme med skadelig feilinformasjon, fronte utseende- og kroppspress til ungdom, kjøpepress, selge barna i businessøyemed og oppmuntre til overforbruk og masse annet negativt. Det er viktig med også kritiske øyne til useriøse bedrifter som tjener millioner på leserne sine. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg xemiliex Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3429 Del Skrevet 22. februar 2019 Det kommer til å bli skapt et narrativ som belegg for å gjenopprette bloggen. Just you wait. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rossici Skrevet 22. februar 2019 #3430 Del Skrevet 22. februar 2019 Regner med at Anne Brith vet at hun kanskje har mindreårige følgere på snap og insta. Å sende nakenbilder da er vel ikke helt greit. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 22. februar 2019 Populært innlegg #3431 Del Skrevet 22. februar 2019 Det er jo skikkelig trist og ganske opprørende, at både ABDavidsen, men også andre store bloggere, har gått ut i mediene og sagt at de skal skjerme barna sine - for så å fortsette å eksponere barna sine akkurat som før. Helt uten at pressen som har gitt dem spalteplass når de har utbasunert sine politisk korrekte hensikter. Etter at ABDavidsen gikk ut og sa dette i juni i fjor, har sønnens konfirmasjon blitt brukt i reklameøyemed, datteren har gjort utallige opptredener på snap og instatories med sine (imponerende) idrettsprestasjoner, den yngste sønnen har figurert, en annen sønn har reklamert for tannbehandling. Tannbehandling som forøvrig er helt unødvendig, da alle barn og unge i Norge har gratis tannlege. TV2 har ikke på noe tidspunkt påpekt at ABDavidsen ikke akkurat har levd som hun har prediket. I dag ga de henne sendetid igjen - slik at hun nok en gang helt uimotsagt, fikk fortelle et temmelig spekulativt narrativ om hvor slemme alle er og hvor god hun selv er. Jeg tar fullstendig avstand fra stygge meldinger og trusler. Jeg synes hun har helt rett i sin fordømmelse av stygge meldinger hun har fått. Men jeg liker ikke at hun helt uten motstemme får lov til å sause disse slemme meldingene sammen med den MEGET berettigede kritikken hun har fått for virksomheten sin. Det er elendig journalistikk. TV2 sier de følger VVP - men burde vært rapportert til PFU for sin vinkling av denne saken. Dette er ikke mye objektivt eller etisk journalistkk - det belyser ikke akkurat andre sider av denne saken ann anne <brith sin. Og det er direkte uetisk journalistikk. 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. februar 2019 #3432 Del Skrevet 22. februar 2019 3 minutter siden, Rossici skrev: Regner med at Anne Brith vet at hun kanskje har mindreårige følgere på snap og insta. Å sende nakenbilder da er vel ikke helt greit. I følge AB er det løgn at hun har snappet seg selv naken. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 22. februar 2019 #3433 Del Skrevet 22. februar 2019 I tiden fremover forteller Davidsen at hun har tenkt til å nyte fritiden ved å reise og prioritere barna sine. Hun er snart aktuell med en ny bok, og hun ser frem til å møte mange av følgerne sine. Fra : https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-legger-hun-bloggen-pa-hylla/70797310 Ikke nevnt dette blogghuset med et eneste ord, ei heller disse grunderne hun søkte etter for en tid tilbake for å hjelpe.... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 22. februar 2019 #3434 Del Skrevet 22. februar 2019 13 minutter siden, pøbelsara skrev: I følge AB er det løgn at hun har snappet seg selv naken. Haha, det er bare å Google navnet hennes og naken så kommer bildet opp 😂😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 22. februar 2019 #3435 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg har fulgt denne tråden lenge og er enig i ganske mye som står her både om dama og hennes virksomhet. Helle opplegget er litt sirkus. Men når det er sagt så er det for min egendel litt uforståelig at enkelte her blir så opphengt i bloggere at de faktisk kontakter samarbeidspartnere og screenshoter innlegg. Det blir litt sånn stalkertendenser. Hun burde absolutt ha skjermet barna og det er mye dobbeltmoral og uvitenhet ute å går når det gjelder eksponering, men trusler er helt uakseptabelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 22. februar 2019 #3436 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Slettet en VG pluss link som jeg trodde var fra i dag men var antagelig en gammwl sak. Endret 22. februar 2019 av Justlooking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 22. februar 2019 #3437 Del Skrevet 22. februar 2019 Medvindsupporter 😏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 22. februar 2019 #3438 Del Skrevet 22. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerangrep, personangrep, persondebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. februar 2019 #3439 Del Skrevet 22. februar 2019 Skal hun skrive bok? Om hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. februar 2019 #3440 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) 36 minutter siden, pøbelsara skrev: I følge AB er det løgn at hun har snappet seg selv naken. Da lyver i såfall kamerarullen min også! Endret 22. februar 2019 av Perle 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg