Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Lkk skrev:

Nå har AB bestemt seg for ikke blogge om barna (igjen) håper det stemmer denne gangen . Nå skal det handle om henne selv  , er vel derfor hun har skrevet 5 innlegg om bruddet . Vurderer også å slutte med blogging , ja har du ikke et interessant nok liv , har du vel ingenting å blogge om heller . 

Her har Anne Brith tatt den beste avgjørelsen på lenge, vi får håpe det holder denne gangen.

Hvis hun skal fortsette å blogge om seg selv ville nok jeg syntes det var interessant. Et innblikk i en helt annen tankegang og handlemåte enn jeg eller noen jeg kjenner har. Hvor mye tid bruker hun for eksempel på å spore opp kritikere? Hva inspirerer henne til å oppsøke arbeidsgivere? Hvor mye betaler hun ML for å avsløre identiteten til Adina? Hva svarer politiet når hun dukker opp for n'te gang for å anmelde noen? Og hvordan foregår egentlig denne prosessen, tar det virkelig så mange ukene?

Kan ikke love hjerter i kommentarfeltet, men lover og bli fast leser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, bue skrev:

Her har Anne Brith tatt den beste avgjørelsen på lenge, vi får håpe det holder denne gangen.

Hvis hun skal fortsette å blogge om seg selv ville nok jeg syntes det var interessant. Et innblikk i en helt annen tankegang og handlemåte enn jeg eller noen jeg kjenner har. Hvor mye tid bruker hun for eksempel på å spore opp kritikere? Hva inspirerer henne til å oppsøke arbeidsgivere? Hvor mye betaler hun ML for å avsløre identiteten til Adina? Hva svarer politiet når hun dukker opp for n'te gang for å anmelde noen? Og hvordan foregår egentlig denne prosessen, tar det virkelig så mange ukene?

Vet du, den bloggen hadde jeg også lest. Dette er jo ting det er mange av oss som sitter her og lurer på. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg har bestemt meg for å slutte å skrive om barna. Så da må jeg jo skrive om meg selv?

Må hun virkelig det? Hva med å gå fra "livsstilsblogger" og tilbake til bakeblogger?

Anne Brith  ikke blogge om seg selv. Og det har hun heller aldri gjort. Hun har vel knapt skrevet et blogginnlegg uten å involvere andre på en eller annen måte. Ofte i litt uklare, tåkete vendinger og med en negativ undertone, som nå etter bruddet med kjæresten. Eller mer rett på sak som med de grusomme nettrollene.

Hun selv står tilbake, som den gode. Alltid. Helten som kjemper mot alle disse menneskene som vil ødelegge for henne. Når dette glansbildet nå slår sprekker - hva skal hun da fylle bloggen med? Er hverdagen såpass interessant?

Flott hvis hun virkelig har bestemt seg for å slutte å skrive om barna. Håper hun har i bakhodet at snap også er eksponering av barn, og legger også den biten på hylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, formula skrev:

Må hun virkelig det? Hva med å gå fra "livsstilsblogger" og tilbake til bakeblogger?

Anne Brith  ikke blogge om seg selv. Og det har hun heller aldri gjort. Hun har vel knapt skrevet et blogginnlegg uten å involvere andre på en eller annen måte. Ofte i litt uklare, tåkete vendinger og med en negativ undertone, som nå etter bruddet med kjæresten. Eller mer rett på sak som med de grusomme nettrollene.

Hun selv står tilbake, som den gode. Alltid. Helten som kjemper mot alle disse menneskene som vil ødelegge for henne. Når dette glansbildet nå slår sprekker - hva skal hun da fylle bloggen med? Er hverdagen såpass interessant?

Flott hvis hun virkelig har bestemt seg for å slutte å skrive om barna. Håper hun har i bakhodet at snap også er eksponering av barn, og legger også den biten på hylla.

Du har helt rett, jeg har tenkt samme tanken mange ganger, men har egentlig Anne Brith noe spesielt å komme med på bakefronten som holder henne noe lunde på topp 10? Jeg spør oppriktig for jeg er ikke oppdatert på bakebloggere, men jeg vet at de som lykkes, de jobber veldig hardt og fokusert, er innovative og oppdaterte på alt, de lager bakst og pynt som fenger og interesserer, Anne Brith gjorde kanskje det en gang i tiden, men kan hun fortsatt overleve på en ren bakeblogg uten å jobbe seg i hel bare for å komme a jour med resten? Hvis svaret er Nei, og at det eneste Anne Brith har som selger, er drama, intriger, negativitet, krangling og galskap, så har hun helt rett når hun var inne på tanken på å slutte å blogge, det burde hun.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, bue skrev:

😂👍

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Marimekkoen skrev:

Instastory til BTOB: «Anne Brith har anmeldt Bloggomtoppbloggere» 

🍿

What? Får ikke sett instastory. Men hva med anmeldelsen av hun modige som sto frem? Som ble levert for evigheter siden? Og alle de andre hun sier hun har anmeldt? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmelise skrev:

Hun involverte og identifiserte jo seg selv inne på stort og smått-gruppa. Så der har hun vel strengt tatt seg selv å takke.

Ja, den opptreden gikk jo strålande i hennes favør, gitt...

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Superblomst skrev:

HERREGUD SÅ FLAUT! den artikkelen var virkelig ikke i Anne Brith (eller Mia landsem) sin favør. 

Hun anmelder fordi botb hadde en skjermdump av bloggen hennes? Virkelig?! 

Noen ganger så har jeg syntes litt synd på AB. Som drømmer om hus og kjærlighet og som ikke får det til. Aller mest har jeg syntes synd på barna som ofte har virket ukomfortable både på bloggerne og på bilder. Men har hun ingen grenser? Eller selvinnsikt? De aller fleste voksne har innsett underveis at en selv har både feil og mangler. At ingen er perfekt. Og det gjelder jo alle, ingen av oss er perfekte. Og når vi gjør feil så innrømmer vi det (etterhvert) og så lærer vi av det. Hvordan kan hun tro at det alltid er absolutt alle andre rundt henne som gjør feil, og at det aldri er henne selv? Aldri.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😳 Blir flau på ABs vegne. Helt ødeleggende for troverdighet og profesjonalitet (om hun hadde noe igjen). Og hun hackeren: pinlig. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TVtittern skrev:

Sjekket akkurat: Både telefonnummer og adressen til AB er tilgjengelig på 1881, mao. det er offentlig informasjon.

Det ligger jo til og med klart og tydelig på Facebooksiden annebrith.no. Må jo ikke søke det opp en gang. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...