Gisse Skrevet 4. november 2018 #121 Del Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, Asti skrev: Eksponeringen foregår på instastory. Senest idag. Når det gjelder AB sin historie om troll, så har hun blitt bedt om dokumentasjon. Det har vi ikke sett noe til. Jeg er drittlei av offerrollen som Influencere setter seg i. På tide slikt blir dokumentert og at de blir konfrontert. Jeg skjønner du jeg ikke følger med på alle SOME kanaler 😅 Spørsmålet mitt ang bevis var vel mer rettet til St jeg flere steder leser at folk skriver at de har sett all dokumentasjon i saken og at det er bevist St AB har ringt og truet "Brita" osv, men da det eneste "bevist" jeg har sett er loggen på innkommen samtale fra AB, Innholdet i samtalen og agendaen vet jeg da ingenting om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 4. november 2018 #122 Del Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Gisse skrev: Jeg skjønner du jeg ikke følger med på alle SOME kanaler 😅 Spørsmålet mitt ang bevis var vel mer rettet til St jeg flere steder leser at folk skriver at de har sett all dokumentasjon i saken og at det er bevist St AB har ringt og truet "Brita" osv, men da det eneste "bevist" jeg har sett er loggen på innkommen samtale fra AB, Innholdet i samtalen og agendaen vet jeg da ingenting om? AB har selv skrevet et innlegg om hvordan hun ringte de to «haterne», men innlegget ble slettet etter at BOTB skrev om det. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 4. november 2018 #123 Del Skrevet 4. november 2018 6 minutter siden, Gisse skrev: Jeg skjønner du jeg ikke følger med på alle SOME kanaler 😅 Spørsmålet mitt ang bevis var vel mer rettet til St jeg flere steder leser at folk skriver at de har sett all dokumentasjon i saken og at det er bevist St AB har ringt og truet "Brita" osv, men da det eneste "bevist" jeg har sett er loggen på innkommen samtale fra AB, Innholdet i samtalen og agendaen vet jeg da ingenting om? For alt vi vet kan jo samtalene være tatt opp? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 4. november 2018 Populært innlegg #124 Del Skrevet 4. november 2018 16 minutter siden, Gisse skrev: Det er fler her inne som er mer oppdatert en meg, selvom jeg har prøvd å lese både her og på botb... Men jeg lurer fremdeles litt på dette med alle bevisene mot AB, spesielt Dette med telefonsamtalen med "Brita" en ting er att det er beviselig at AB ringte henne, men det virker som om innholdet i samtalen har blitt en sannhet, men foreligger det noe bevis på toneleie, trusler og videre innhold i samtalen? Og hvilke bevis foreligger ift falske Konkurranser? Det blir feil å skjære KG debattanter under en kam, for jeg ser att noen virker til å ha en genuin agenda det de kjempet for bloggerbarns rettigheter, merking av reklame osv, men så virker det som andre er mest opptatt av at AB og andre bloggere skal mislykkes fordi de fortjener ikke bedre, "hevn" osv. Jeg tenker att den første gruppa med de av oss som vil skape endring, gjør lurt i uavhengig av hvorvidt f.eks AB ber om unnskyldning hever oss over det og fokuserer på her og nå + fremtiden. vi må gi positiv oppmerksomhet på hva vi vil ha mer av. Så vidt jeg har fått med meg har ikke ABD brukt barna i reklame eller utlevert barna i det siste, kanskje det er tilfeldig? Kanskje det er forbigående.. men for oss som virkelig ønsker et fokus på eksponering av barn så er det et skritt i riktig retning! Det samme ift merking av reklame... Hvis vi er opptatt av bloggerbarnas ve og vel så vil vi jo att bloggermammaene/pappaene skal kunne livnære seg, men ikke på barna/umerket reklame... Hva hjelper det da om man skal ødelegge for for at f.eks AB ikke skal kunne fortsette den ren bakeblogg eller skrive sponsede innlegg om rynke krem. Ta heller kontakt med alle på samarbeids listen hennes som støtter eksponering av barn eller som det blir reklamert for uten lovelig merking, eller ta kontakt med managementet bak... Med fokus på målet vårt og endring en på straff, boikott, hevn, "det er fortjent" osv... Vi ønsker jo å vise henne og andre bloggere at man kan blogge uten å bryte både etiske og skrevne lover og regler. Vi har heldigvis flere eksempler på bloggere som får til dette, la oss fremme fler av de! Mener du virkelig at det skal settes en strek over og glemme alt AB har gjort . Falske konkurranser , uthenging av privatpersoner , ulovlig hacking og reklame uten merking ? AB har dessuten hatt mange muligheter til å komme med en beklagelse , noe som hadde hjulpet masse på inntrykket av henne , men Neida hun bare kjører på og regner med at alt blir glemt , så hun kan fortsette i samme bane . 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 4. november 2018 #125 Del Skrevet 4. november 2018 53 minutter siden, ssophie skrev: Nå sitter Anne Brith og gjør narr av Anna Rasmussen i kommentarfeltet sitt på Instagram. Burde ikke hun ha nok med seg selv? https://imgur.com/aaBj2Uo Jeg fikk heller inntrykk av at hun gjør narr av kakebakeren som «løp til VG og klagde».. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 4. november 2018 #126 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) 19 minutter siden, formula skrev: For alt vi vet kan jo samtalene være tatt opp? Ikke vet jeg. Ja, ut ifra kommentarene på BOTB var det flere enn Brita som har blitt ringt opp av Anne Brith. Skal ikke se bort ifra at noen har tatt opp samtalen. Uansett kan de bekrefte Britas opplevelse. Endret 4. november 2018 av bue Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #127 Del Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Ellenn skrev: AB har selv skrevet et innlegg om hvordan hun ringte de to «haterne», men innlegget ble slettet etter at BOTB skrev om det. At hun faktisk har ringt er vel ingen uenig om? Både AB og BOTB har vel bekreftet det og skjermbilde av tlf loggen, det er innholdet, toneleie og agendaen for samtalen jeg tenker at jeg skal være forsiktig med å mene noe om, utfra alt jeg har lest er det ikke noe bevis på annet enn at det er tatt en tlf? 1 minutt siden, formula skrev: For alt vi vet kan jo samtalene være tatt opp? Ikke vet jeg. Det hadde jo vært genialt, hadde jeg mottatt samtale fra AB med kjefting, trusler, hun drar inn barna mine osv og jeg i faktisk hadde fått tatt det opp på bånd, da hadde jeg anmeldt tvert! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 4. november 2018 #128 Del Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, Ellenn skrev: Jeg fikk heller inntrykk av at hun gjør narr av kakebakeren som «løp til VG og klagde».. Det er det inntrykket jeg også får. Og det er om mulig enda mer usympatisk. Hun av alle må da vite hvordan det føles å ikke få kreditering og betaling for en jobb du har gjort. https://www.dagbladet.no/kultur/bloggerne-anne-brith-har-tjent-240-000-kroner-pa-dette-bildet/69768758 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #129 Del Skrevet 4. november 2018 3 minutter siden, Ellenn skrev: Jeg fikk heller inntrykk av at hun gjør narr av kakebakeren som «løp til VG og klagde».. Jeg og... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. november 2018 #130 Del Skrevet 4. november 2018 5 minutter siden, Ellenn skrev: Jeg fikk heller inntrykk av at hun gjør narr av kakebakeren som «løp til VG og klagde».. Hun liker nok ikke at noen flyr til media og klager på bloggere, for det kunne fort ramme henne seg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 4. november 2018 #131 Del Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Gisse skrev: Det hadde jo vært genialt, hadde jeg mottatt samtale fra AB med kjefting, trusler, hun drar inn barna mine osv og jeg i faktisk hadde fått tatt det opp på bånd, da hadde jeg anmeldt tvert! Ja, ikke sant? Det ville jeg også😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. november 2018 #132 Del Skrevet 4. november 2018 8 minutter siden, formula skrev: For alt vi vet kan jo samtalene være tatt opp? Ikke vet jeg. Jeg har hørt at det finnes opptak ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #133 Del Skrevet 4. november 2018 4 minutter siden, Lkk skrev: Mener du virkelig at det skal settes en strek over og glemme alt AB har gjort . Falske konkurranser , uthenging av privatpersoner , ulovlig hacking og reklame uten merking ? AB har dessuten hatt mange muligheter til å komme med en beklagelse , noe som hadde hjulpet masse på inntrykket av henne , men Neida hun bare kjører på og regner med at alt blir glemt , så hun kan fortsette i samme bane . Jeg etterspør dokumentasjon for falske konkurranser. Skattelistene var en blemme, enig i det... Hun har ikke hacket noen, alt rundt dette blir spekulasjoner Det har vært mye umerket reklame i bransjen lenge, og mye å sette seg inn i, mye kunne sikkert vært gjort bedre men synes i allefall hun virker veldig ryddig på merking nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. november 2018 #134 Del Skrevet 4. november 2018 54 minutter siden, ssophie skrev: Nå sitter Anne Brith og gjør narr av Anna Rasmussen i kommentarfeltet sitt på Instagram. Burde ikke hun ha nok med seg selv? https://imgur.com/aaBj2Uo Er det ikke bakeren hun gjør narr av? "Espen Hilton: Jeg legger ut bilder innen det har gått 4 uker" "Anne Brith: 10 dager! Hvis ikke blir det f**n ikke spons på deg. Du vil vel ikke at jeg fòr til VG og sier at du brøt bloggkontrakten" Jeg mener det er bakeren som blir gjort narr av her. Hun hadde kontrakt med Anna at bilder av kakene skulle publiseres på blogggen innen 10 dager etter bryllupet. Da det ikke skjedde "fòr hun til VG". 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 4. november 2018 #135 Del Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, Berga skrev: Jeg har hørt at det finnes opptak ... Jeg har også hørt rykter om det. Men vet ikke om det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. november 2018 #136 Del Skrevet 4. november 2018 (endret) 34 minutter siden, Gisse skrev: Jeg skjønner du jeg ikke følger med på alle SOME kanaler 😅 Spørsmålet mitt ang bevis var vel mer rettet til St jeg flere steder leser at folk skriver at de har sett all dokumentasjon i saken og at det er bevist St AB har ringt og truet "Brita" osv, men da det eneste "bevist" jeg har sett er loggen på innkommen samtale fra AB, Innholdet i samtalen og agendaen vet jeg da ingenting om? Hva tenker du ikke stemmer med historien til Brita: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/19/nar-trollet-kommer-ut-i-lyset/ historien til Annebrith: https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-trollene-kommer-ut-i-lyset-6568474133 ? Etterlyser du dokumentasjon på påstandene til Anne Brith, eller kun ovenfor Brita? Til informasjon har Adina lagt ut dokumentasjon på mailen Brita sendte. AB har ikke lagt ut noe. Slik at hvis man skal tenke troverdighet, så scorer Brita høyere enn Anne Brith i denne saken. Tilføyelse: Viktig: Anne Brith ble gitt mulighet til imøtegåelse av innlegget der Brita kom med sin versjon.... Anne Brith har også i ettertid fått mulighet til å komme med sin side av saken, men det er helt stille derfra. Vi kan derfor gå ut fra at det som står i innleggene på BOTB stemmer. Endret 4. november 2018 av Asti La til tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 4. november 2018 #137 Del Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, Berga skrev: Jeg har hørt at det finnes opptak ... Det er litt av problemet her, mange synes, tror, har hørt, mener osv.. det er derfor jeg tar opp dette, fordi jeg av erfaring vet at en del rykter, spekulasjoner osv ender opp som "sannheter" etter en stund, det kan på generelt grunnlag være skummelt 🙈 ikke tvil om att mye kunne vært gjort annerledes her, og sikkert ikke enkelt å skille mellom jobb og privat når man driver AS i eget navn, men det er for meg viktig å stille spørsmål til en del som for meg virket til bare ha blitt sannheter med tiden fordi mange mener, synes, tror og forventer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. november 2018 #138 Del Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Gisse skrev: Jeg etterspør dokumentasjon for falske konkurranser. Skattelistene var en blemme, enig i det... Hun har ikke hacket noen, alt rundt dette blir spekulasjoner Det har vært mye umerket reklame i bransjen lenge, og mye å sette seg inn i, mye kunne sikkert vært gjort bedre men synes i allefall hun virker veldig ryddig på merking nå? Hvorfor skrøt «etisk hacker» Mia Landsem av at hun jobbet for ABD? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 4. november 2018 #139 Del Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, Diamant skrev: Er det ikke bakeren hun gjør narr av? "Espen Hilton: Jeg legger ut bilder innen det har gått 4 uker" "Anne Brith: 10 dager! Hvis ikke blir det f**n ikke spons på deg. Du vil vel ikke at jeg fòr til VG og sier at du brøt bloggkontrakten" Jeg mener det er bakeren som blir gjort narr av her. Hun hadde kontrakt med Anna at bilder av kakene skulle publiseres på blogggen innen 10 dager etter bryllupet. Da det ikke skjedde "fòr hun til VG". Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 4. november 2018 #140 Del Skrevet 4. november 2018 8 minutter siden, Asti skrev: Hva tenker du ikke stemmer med historien til Brita: https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/19/nar-trollet-kommer-ut-i-lyset/ - derstår det at AB fortalte i løpet av samtalen: historien til Annebrith: https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-trollene-kommer-ut-i-lyset-6568474133 ? Etterlyser du dokumentasjon på påstandene til Anne Brith, eller kun ovenfor Brita? Til informasjon har Adina lagt ut dokumentasjon på mailen Brita sendte. AB har ikke lagt ut noe. Slik at hvis man skal tenke troverdighet, så scorer Brita høyere enn Anne Brith i denne saken. 👍👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg