Gjest dame36 Skrevet 30. april 2005 #21 Del Skrevet 30. april 2005 Ønsket om å være pen og overfladisk tar problemene vekk fra de som virkelig har grunn til å lide nød. Når norske kvinner tar 18000 silikoninnmplantinger iløpet av 5 år går det utover titusenvis av mennesker som er varig skadde fra fødselen med bekkenbrudd og skjeve ben og kanskje mangler armer. Mennesker som er utseendefikserte og skulle ønske de var penere enn alle andre liker en forskjønnelse over falskheten som er laget av overfladiskhet. - Gjøre seg penere for å bli enda mer utilnærmelig og enda mer overlegen, slik at man kan bli litt mer innbilsk... Waco En sjelden gang, Waco, er jeg helt enig i hva du skriver. Dette var denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. april 2005 #22 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg leser også i avisen der støtt om kvinner som har drept sin mann for eksempel med øks. Ikke det at det er bra å drepe mannen sin, men når likestillingen vises også på kriminal statistikken, så er det likestilling Hva i h&%#"% er det du prøvde å si der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. april 2005 #23 Del Skrevet 30. april 2005 En sjelden gang, Waco, er jeg helt enig i hva du skriver. Dette var denne gangen. De fleste er enig med meg, - en sjeldent gang, - eller når folk skjønner hva jeg mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 30. april 2005 #24 Del Skrevet 30. april 2005 De fleste er enig med meg, - en sjeldent gang, - eller når folk skjønner hva jeg mener.... Hehe hvorfor tenker jeg på serien Millenium nå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå