AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #21 Skrevet 5. juni 2019 2 minutter siden, Elizabeth89 said: Ja, mye som er mer usexy. Jeg er kvinne selv og kan lage mat, noe også vi lett bør mestre. Det mener jeg. Hun svarer bare tilbake med samme mynt. Det forsto du vel. Anonymkode: 9f37b...f65 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #22 Skrevet 5. juni 2019 Voksne mennesker generelt som ikke kan å lage mat vil jeg påstå et ganske ubrukelige. Det er ikke spesielt komplisert, så hvis man ikke evner å lage middag så stusser jeg på hvilke andre grunnleggende ting man ikke forstår. Anonymkode: f4dac...f7c 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #23 Skrevet 5. juni 2019 20 minutter siden, OPIgirl skrev: Du høres ut som en unge i trassalderen. Enkelte menneskers væremåte får frem min indre treåring. Derfor velger jeg å unngå mennesker med den væremåten, og velger heller en partner og venner som får frem det beste i meg 😊 Anonymkode: 6289a...3e3 3
Diana Skrevet 5. juni 2019 #24 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn damer som ikke kan lage mat og som aldri gadd lære seg mors oppskrifter? Ja det er klart at mannen også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på men damer som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull. Anonymkode: 99773...cd7 Vil da påstå at det finnes veldig mye mer som er usexy hos en person en at vedkommende ikke kan lage mat. Feks at en person forventer at den andre skal lage mat. Det er kjempe usexy. Er man to, deles oppgaver. Inkludert mat laging. Jeg kan lage mat og jeg har lært meg mange av både mors og bestemors oppskrifter. Jeg er bare ikke så glad i det. Jeg følger oppskrifter, og er jeg i feil humør blir det rettogslett noe fra fryse disken. Jeg gidder ikke å bruke masse tid på å ekspremitere og prøve meg frem på kjøkkenet. Har bedre ting å bruke tiden min på. Endret 5. juni 2019 av Diana 3
Elizabeth89 Skrevet 5. juni 2019 #25 Skrevet 5. juni 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun svarer bare tilbake med samme mynt. Det forsto du vel. Anonymkode: 9f37b...f65 Joda, men er uenig🙂 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #26 Skrevet 5. juni 2019 Du snakker om usexye meg! Jeg er fryktelig dårlig på å lage mat, og klarer kun helt enkle ting. Så det gjør jeg iblant, restem gjør mannen. Han rydder og vasker tøy også, men akkurat det får jeg også til. I tillegg lar jeg være å gå til frisøren, og betaler noen (hvitt selvsagt) for å vaske for meg istedenfor å gjøre det selv. Anonymkode: b8ffa...26d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #27 Skrevet 5. juni 2019 Jeg kan lage mat og liker det, men det betyr ikke at jeg alltid ønsker å lage mat eller har tid til det. Altså er det fint om mannen kan gjøre det også. Noe av det mest irriterende er forventningen om at man skal lage mat. Har hatt en eks som satt og var sulten når jeg jobbet sent. Det første jeg fikk høre når jeg kom inn døren var "når er det middag?" Min mor er forresten ikke så flink til å lage mat, men hun har blitt bedre. Allikevel er det min far som lager mye av maten så måtte vært hans oppskrifter jeg skulle lært, men for min del er det ikke noe jeg har lært hjemme. Det er noe som går på interesse. Anonymkode: e7fde...2cb 1
Jerry Lee Skrevet 5. juni 2019 #28 Skrevet 5. juni 2019 Jeg syns det er stas om en kvinne kan lage mat. Men om ikke, eller hun ikke liker det, klarer jeg å hive sammen noe til oss sjøl. ☺ 5
Sphere Skrevet 5. juni 2019 #29 Skrevet 5. juni 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksne mennesker generelt som ikke kan å lage mat vil jeg påstå et ganske ubrukelige. Det er ikke spesielt komplisert, så hvis man ikke evner å lage middag så stusser jeg på hvilke andre grunnleggende ting man ikke forstår. Anonymkode: f4dac...f7c Spot on. Det å lage mat vil jeg si at er en grunnleggende ferdighet alle bør kunne. 1
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #30 Skrevet 5. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn damer som ikke kan lage mat og som aldri gadd lære seg mors oppskrifter? Ja det er klart at mannen også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på men damer som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull. Anonymkode: 99773...cd7 Jeg har en dame som ikke kan koke vann uten å brenne det fast i bunnen av kjelen, og hun er absolutt ikke ubrukelig. Dessuten er hun sexy, også. Så du tar feil. 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #31 Skrevet 5. juni 2019 Mane menn vil være uenig med deg, ts. Mannen min er dårlig på å lage mat, jeg er dårlig på å lage mat. Men vi er nå sammen fordi vi liker å tilbringe tid sammen og tenner på hverandre. Ikke fordi vi trenger en annen til å lage mat for oss... Anonymkode: cb8d2...5e8 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #32 Skrevet 5. juni 2019 Skulle ønske jeg var flinkere til å lage mat. Men jeg syns det er et styr! Selv de oppskriftene som er enkle og skal gå superraskt å lage greier jeg å kløne til. Så er det veldig demotiverende å ha et lite upraktisk kjøkken. Har heller ikke råd til skikkelige kniver, så går lei allerede når jeg står å kutter opp grønnsaker. Det er pinlig å være kvinne og ikke kunne lage mat. En av flere årsaker til at jeg ikke tørr å få meg kjæreste. Anonymkode: a78ab...2b9
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #33 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg var flinkere til å lage mat. Men jeg syns det er et styr! Selv de oppskriftene som er enkle og skal gå superraskt å lage greier jeg å kløne til. Så er det veldig demotiverende å ha et lite upraktisk kjøkken. Har heller ikke råd til skikkelige kniver, så går lei allerede når jeg står å kutter opp grønnsaker. Det er pinlig å være kvinne og ikke kunne lage mat. En av flere årsaker til at jeg ikke tørr å få meg kjæreste. Anonymkode: a78ab...2b9 Det må du virkelig ikke tenke på. Det at man har dårlige kniver, upraktisk kjøkken og kløner til oppskrifter er ingen grunn til å å ikke få seg kjæreste. Ferdigmat fins. 2
Gjest Peanut Skrevet 5. juni 2019 #34 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: men menn som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull Anonymkode: f79ca...a01 Ubrukelige? Mindre verdifulle? For et menneskesyn. Her i huset er det jeg som står for matlagingen Er den typen. Endret 5. juni 2019 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #35 Skrevet 5. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn menn som ikke kan lage mat og som aldri gadd å lære seg mors oppskrifter? Ja, det er klart at dama også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på, men menn som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull Anonymkode: f79ca...a01 Trenger ikke å se hvem som har liket kommentaren din. Er nok kun damene. Klarer du ikke å skrive gode argumenter tilbake i stedet for å gjenta det han skriver bare omvendt av kjønnene? Anonymkode: 47e8f...f1b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #36 Skrevet 5. juni 2019 Dagens kvinner er så late. De vil at mannen skal bidra på kjøkkenet også. Det holder ikke med at han må skifte dekk på bilen, farge huset, klippe gresset, måke snø, og alt annet forfallent arbeid. Han må i tillegg stå for romantikken og oppvartingen. Jeg forblir gladelig singel framfor å være i et forhold med ei som skal kreve mye Nuff said Anonymkode: 47e8f...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #37 Skrevet 5. juni 2019 Før het det veien til mannens hjerte går gjennom magen 😁 Anonymkode: 6a894...456
herzeleid Skrevet 5. juni 2019 #38 Skrevet 5. juni 2019 Jeg har faktisk selv flere ganger tenkt at det er noe grunnleggende usjarmerende med de som nesten skryter av at de ikke kan lage mat. Kanskje særlig når det ellers kombineres med en "ungkarstilværelse". Det er rett og slett noe veldig lite modent og tillitsvekkende over det, samtidig som det nok for "ungkarskvinnene" bidrar til å gi vedkommende en enda mindre kvinnelig/feminin fremtoning. 3
Anonymburker Skrevet 5. juni 2019 #39 Skrevet 5. juni 2019 Da får jeg lære henne å lage mat! Av erfaring syns jeg det er gøy å lage mat sammen😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #40 Skrevet 6. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagens kvinner er så late. De vil at mannen skal bidra på kjøkkenet også. Det holder ikke med at han må skifte dekk på bilen, farge huset, klippe gresset, måke snø, og alt annet forfallent arbeid. Han må i tillegg stå for romantikken og oppvartingen. Jeg forblir gladelig singel framfor å være i et forhold med ei som skal kreve mye Nuff said Anonymkode: 47e8f...f1b Jeg tar mer enn gjerne halvparten av alt det der, hvis du tar halvparten av alt det andre (klesvask, matlaging, ungestell, renhold, handling etc). Å dele på byrdene gir økt rom for glede. Anonymkode: 6289a...3e3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå