AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Finnes det noe mer usexy enn damer som ikke kan lage mat og som aldri gadd lære seg mors oppskrifter? Ja det er klart at mannen også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på men damer som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull. Anonymkode: 99773...cd7 7
Batteri Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Så fint! 😊 For meg er noe av det viktigste at en partner ikke er overfladisk, men derimot bruker energien sin på noe mer givende. 26
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Hun trenger ikke kunne mors oppskrifter. For min del handler det om interesse også, jeg liker å lage mat. Kunne aldri hatt en kvinne som ikke var interessert i å lage mat 🙂 Eller ei som spiste dårlig mat, type pølser på narvesen eller ferdig mat fra frysedisk. Spiser kun ren mat selv, laget fra bunnen av. Enkle ting med riktig næring. Anonymkode: dd85d...e02 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn damer som ikke kan lage mat og som aldri gadd lære seg mors oppskrifter? Ja det er klart at mannen også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på men damer som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull. Anonymkode: 99773...cd7 Det er akkurat på lik linje som at mange menn ikke kan lage mat selv🤦♀️ Selv så elsket jeg og lage mat. Det var min bestemor som lærte meg. Og når moren min skulle lage middagen så tok jeg over pga jeg visste at det ble en kjedelig middag om hun skulle lage den😅 Samtidig så fikk jeg prøvd ut noen nye oppskrifter og krydder som min mor aldri hadde lest om eller brukt før😅 Anonymkode: 9da47...187 1
frubaluba Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Jeg er glad i å lage mat, men jeg syns det er fint om mannen kan bidra på kjøkkenet og menn som kan lage mat er HOT! At de ikke kan lage mat er ikke en dealbreaker, men det er litt stusselig når de omtrent bare kan steke grandiosa. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Finnes det noe mer usexy enn menn som ikke kan lage mat og som aldri gadd å lære seg mors oppskrifter? Ja, det er klart at dama også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på, men menn som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull Anonymkode: f79ca...a01 32
Jadzia Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Alle har ulike interesser, og ikke alle har interesse for å lage mat, dermed er de ikke så flinke heller. Jeg synes det er verre med en mann som ikke klarer å vaske og rydde etter seg, enn ei dame som ikke kan lage mat. 8
Titania Skrevet 5. juni 2019 #8 Skrevet 5. juni 2019 Hva hvis mor aldri hadde noen oppskrifter å lære bort? 11
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #9 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn damer som ikke kan lage mat og som aldri gadd lære seg mors oppskrifter? Ja det er klart at mannen også bør kunne lage mat ettersom det er noe man deler på men damer som ikke kan lage mat kan jo regnes som ubrukelige. Har hatt kjærester som har vært gode til å lage mat og kjærester som ikke har vært det og førstnevnte er helt klart mer verdifull. Anonymkode: 99773...cd7 Jeg kan hvis jeg vil. Men når du sier det på den måten, så vil jeg ikke. Anonymkode: 6289a...3e3 24
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #10 Skrevet 5. juni 2019 Skulle jeg lage mat etter min mors oppskrifter, så hadde jeg skremt bort menn. Jeg er flink til å lage mat, men jeg synes ikke det er gøy å lage middag hver dag, har jeg en mann får han lage mat og. Ekstra koselig hvis vi i helgene kan lage mat sammen. Datet en mann som elsket maten min, så det eneste han ville var at jeg skulle lage mat til han. Han skulle aldri hjelpe til, han ville aldri gå ut å spise eller bestille take away. Selv da jeg var syk, og lå rett ut med feber, så ble han furt fordi jeg ikke ville lage mat til han. Noe sånt gidder jeg ikke. Anonymkode: ba30b...46a 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #11 Skrevet 5. juni 2019 Da måtte jeg ha lært meg det før jeg fylte 5 år.........ikke husker jeg noe av maten hun lagde heller... Anonymkode: 506bb...42d 1
Jdz Skrevet 5. juni 2019 #12 Skrevet 5. juni 2019 Kona mi er ubrukelig på matlaging og har null interesse for det. Vi har løst dette enkelt ved at jeg lager mat i stedet. 11
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #13 Skrevet 5. juni 2019 Moren min arbeidet fulltid som sosialarbeider for narkomane samtidig som hun prøvde å oppdra 4 jevnaldrende barn, her var det ikke mye god mat. Brente fiskepinner og oljete pommes frites er liksom det jeg forbinder med mors mat. Pølse i brød ringer også ei bjelle. Fikk interesse for mat som tenåring etter jeg hadde kjærester som hadde mødre som lagde helt utrolig mat. Det toppet seg i 20årene da jeg møtte en mann som brant skikkelig for mat, sammen lagde vi alt fra søndagsmiddag til wontons og sushi fra bunnen av. Alle kan ikke være gode i alt, man er ikke ubrukelig fordi man mangler en evne eller interesse, det er en stygg måte å snakke om mennesker på. Min mor brant for mennesker og folkehelse, jeg vil kalle henne det helt motsatte av ubrukelig. Det er viktig å finne det gode i folk, både for deres og egen skyld. Om man skal gnage på ting man ikke liker så ber man jo om depresjon og bitterhet. Anonymkode: 616b8...8d1 11
Fjollefyr Skrevet 5. juni 2019 #14 Skrevet 5. juni 2019 Hvor ikke se det positive i det? Ei søt og koselig dame som ikke liker å lage mat, vil jo bli myyye mere både glad og imponert når man kokkelerer for dem. Win win... 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #15 Skrevet 5. juni 2019 Finnes det noe mer usexy enn en mann som forventer at kvinnen skal lage mat? Anonymkode: 17ae7...898 29
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #16 Skrevet 5. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes det noe mer usexy enn en mann som forventer at kvinnen skal lage mat? Anonymkode: 17ae7...898 Dette! Anonymkode: cfde4...65e 4
Trolltunge Skrevet 5. juni 2019 #17 Skrevet 5. juni 2019 Jeg kan tenke meg mye som må være langt mer usexy enn å ikke kunne lage mat. Furtete folk, med innebygget klagestemme. Å være en ordentlig gris i huset. Dårlig kroppslig hygiene. Fullstendig uselvstendig og needy. Synes sex er ekkelt. For å nevne noe. Kjenner forøvrig bare en kvinne som overhodet ikke kan lage mat. Mannen hennes er flink til det. Problemet løst! 5
OPIgirl Skrevet 5. juni 2019 #18 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan hvis jeg vil. Men når du sier det på den måten, så vil jeg ikke. Anonymkode: 6289a...3e3 Du høres ut som en unge i trassalderen. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #19 Skrevet 5. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn en mann som forventer at kvinnen skal lage mat? Anonymkode: 17ae7...898 Ja Anonymkode: 7aef3...e99 1
Elizabeth89 Skrevet 5. juni 2019 #20 Skrevet 5. juni 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noe mer usexy enn en mann som forventer at kvinnen skal lage mat? Anonymkode: 17ae7...898 Ja, mye som er mer usexy. Jeg er kvinne selv og kan lage mat, noe også vi lett bør mestre. Det mener jeg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå