Langstrømpe Skrevet 29. august 2002 #1 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg hadde håpet at Kalde Føtter skulle begynne igjen på NRK denne høsten, men har ikke hørt noe om det ennå. Husker de sa da de sendte siste episode at de hadde kjøpt flere nye episoder, men ikke visste når de skulle sendes. Noen som har fått med seg om de har bestemt seg? Synes den serien var så innmari koselig!!! Fikk til og med kjæresten min til å følge med på serien, og han skal det oftest mye til å overtale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 Det er ikke laget flere episoder av Cold Feet enn de som allerede er sendt på NRK. Men det er planlagt å lage en slags "kavalkade" over det som har skjedd i løpet av årene som har gått, og det er mulig det kommer på NRK etterhvert. Vi får håpe det i alle fall! Cold Feet er en herlig serie! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 29. august 2002 #3 Del Skrevet 29. august 2002 Er nesten sikker på at de sa det skulle sendes nye episoder til høsten jeg! Håååper det, elsker den serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 29. august 2002 #4 Del Skrevet 29. august 2002 ja, kalde føtter MÅ tilbake på skjermen! Det kan jo ikke slutte sånn! Men jeg synes også at det var noe snakk om at det skulle komme tilbake til høsten...Håper det er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå