Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Betal ned så mye at du har bare noen få kroner med gjeld igjen du VET du kan betale tilbake når som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, Mynlen skrev:

Du får jo ikke noe mer formue av å flytte penger fra sparekonto til gjeld. Og det er skatt på renteinntekt også. Men ut over det er jeg enig, kan du få høyere rente på sparepengene enn du har på gjelden beholder du gjelden.

GRØSS:.. Anbefale folk å beholde  gjeld.. Ja, er det samfunnet idag ønsker.. Alle skal være gjeldsslaver.. 
Nei, kvitt deg med ALL gjeld så fort som mulig, når det er i 0, da kan vi snakke hvordan tjene penger fra sparte penger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AndreasBR skrev:

GRØSS:.. Anbefale folk å beholde  gjeld.. Ja, er det samfunnet idag ønsker.. Alle skal være gjeldsslaver.. 
Nei, kvitt deg med ALL gjeld så fort som mulig, når det er i 0, da kan vi snakke hvordan tjene penger fra sparte penger. 

Jeg har en effektiv boliglånsrente på 2,07 % og har over de siste fem årene oppnådd avkastning på aksjeinvesteringene mine på ca. 31,2 %. Å nedbetale boliglånet er dermed alt annet enn økonomisk smart.  

Anonymkode: 94718...7e6

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en effektiv boliglånsrente på 2,07 % og har over de siste fem årene oppnådd avkastning på aksjeinvesteringene mine på ca. 31,2 %. Å nedbetale boliglånet er dermed alt annet enn økonomisk smart.  

Anonymkode: 94718...7e6

Og da sitter du med penger nok til å begynne med. 
Må man spørre om man skal betale ned gjeld har man IKKE de pengene.. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...