Palme Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Jeg har aldri kommet så langt som til uke 6 i et svangerskap, så jeg vet ikke hva som skjer da. Men har lest at det er litt "barriere" for kvalmeperioden. Men jeg er en del inne på gravidforumet her og ser mange er kvalm/uggen allerede fra før de tester positivt. Hvordan er det mulig? At noen blir det er sikkert riktig, men jeg synes det er så mange. Er det veldig ønsketenking og venting? De gangene jeg har vært gravid (og mistet) så har jeg kjent symptomer som er veldig like de som kommer rundt mensen. Bare at mensen ikke kom den mnd.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Jeg trodde jeg hadde omgangssyke og var nedstemt og trøtt pga stress. Falt meg ikke inn at jeg var gravid før jeg hadde gått en uke over tiden. Så jo, det går Anonymkode: 1d1cc...b1f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Jeg ble ikke kvalm før mellom uke 5 og 6, men følte meg (alvorlig) sjuk fra uke 3. Holdt på å svime av et par ganger bl.a og følte meg ekkel og utmattet. Jeg trodde jeg var influensa-syk eller verre..Ikke gravid. Anonymkode: 7c0db...742
addict Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Jeg våknet og brakk meg skikkelig rundt uke 3. Helt utav det blå. Men ble ikke skikkelig kvalm før uke 5 ish.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Ble lagt inn på sykehuset i uke 5, grunnet ekstrem svangerskaps kvalme. Startet å spy i uke 3. Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i alle mine 3 svangerskap, startet i uke 3-4. Jeg har og hatt 6 SA, og aldri vært kvalm de gangene. Anonymkode: be080...1f5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 I første svangerskap ble jeg kvalm i uke 6, i andre i uke 3, dagen etter at jeg testa positivt. Sånn er det når man har kort syklus på 25 dager, for mens var uteblitt og jeg visste at jeg var gravid. Anonymkode: d7ac3...91a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Jeg hadde gitt opp å prøve og ventet bare på ivf. Ble plutselig veldig kvalm og det tok aldri slutt og der var det jammen meg en spire når jeg til slutt fant ut at jeg måtte ta en test 😅 Anonymkode: 6dfb6...bcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå