Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri kommet så langt som til uke 6 i et svangerskap, så jeg vet ikke hva som skjer da. Men har lest at det er litt "barriere" for kvalmeperioden.
Men jeg er en del inne på gravidforumet her og ser mange er kvalm/uggen allerede fra før de tester positivt.
Hvordan er det mulig? At noen blir det er sikkert riktig, men jeg synes det er så mange. 
Er det veldig ønsketenking og venting?

De gangene jeg har vært gravid (og mistet) så har jeg kjent symptomer som er veldig like de som kommer rundt mensen.
Bare at mensen ikke kom den mnd. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde omgangssyke og var nedstemt og trøtt pga stress. 

Falt meg ikke inn at jeg var gravid før jeg hadde gått en uke over tiden. 

Så jo, det går :)

Anonymkode: 1d1cc...b1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke kvalm før mellom uke 5 og 6, men følte meg (alvorlig) sjuk fra uke 3. Holdt på å svime av et par ganger bl.a og følte meg ekkel og utmattet. Jeg trodde jeg var influensa-syk eller verre..Ikke gravid. 

Anonymkode: 7c0db...742

Skrevet

Jeg våknet og brakk meg skikkelig rundt uke 3. Helt utav det blå. Men ble ikke skikkelig kvalm før uke 5 ish. 

AnonymBruker
Skrevet

Ble lagt inn på sykehuset i uke 5, grunnet ekstrem svangerskaps kvalme. Startet å spy i uke 3. Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme i alle mine 3 svangerskap, startet i uke 3-4. Jeg har og hatt 6 SA, og aldri vært kvalm de gangene. 

Anonymkode: be080...1f5

AnonymBruker
Skrevet

I første svangerskap ble jeg kvalm i uke 6, i andre i uke 3, dagen etter at jeg testa positivt. Sånn er det når man har kort syklus på 25 dager, for mens var uteblitt og jeg visste at jeg var gravid. 

Anonymkode: d7ac3...91a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt opp å prøve og ventet bare på ivf. Ble plutselig veldig kvalm og det tok aldri slutt og der var det jammen meg en spire når jeg til slutt fant ut at jeg måtte ta en test 😅

Anonymkode: 6dfb6...bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...