Gå til innhold

Et par spørsmål...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har brun utflod. Det har vært sånn i et par dager, og jeg tør ikke si noe til mannen min. Jeg vil helst slippe å gå til legen også...

Noen som vet hva det kan være? Mensen har også vært borte litt lenge, men jeg er ikke gravid. Hva er i veien med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GÅ TIL LEGEN!!!!!!

Ingen her har forutsetning for å komme med en "diagnose" med bakgrunn i innlegget ditt. Ta ansvar for deg selv og din helse og kom deg til legen.

Hilsen streng Lula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man bør altid ta en tur til legen når mensen uteblir. Det er ofte første tegn på at noe er galt. Det kan være noe helt uskyldig, men ta for all del en prat med legen!! Av og til begynner jeg å lure om alle her inne har legeskrekk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser det har du tre problemer :roll:

Jeg har brun utflod. Det har vært sånn i et par dager,

Ok, det bør jo selvsagt sjekkes opp, hvis dette ikke er vanlig for deg. Dette kan være helt vanlig for andre, men det behøver ikke ha noe med deg å gjøre.

og jeg tør ikke si noe til mannen min.

Unnskyld, men ta deg sammen. Jada, jeg vet dette ikke alltid er lett, men er dere så intime at dere bor sammen, eller endatil gift ("mannen min" kan bety så mye) så er sånn som dette også endel av hverdagen som dere må dele.

Jeg vil helst slippe å gå til legen også...

Alle jenter med et aktivt sex liv bør ta ansvar for egen helse og gå regelmessig til gynekolog. Da bør du være tilknyttet en spesiell for trygghetens skyld, dette mennesket skal du oppsøke nå også!

Alt er ikke lett, jeg sier ikke, det, men ta for - holdt på å si guds skyld - men mener for DIN og din manns skyld ansvar.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallo - hva er så farlig med å si dette til mannen din??? :o :sjokk:

Legen biter heller ikke. :roll:

Vedkommende er der for å hjelpe deg. Kom deg dit fortere enn fortest!

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...