Gå til innhold

Pizza fra kebabsjapper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når Dominos ikke innfrir forventningene og Peppes blir mainstream må man ty til enten enkeltstående pizzasjapper eller kebabsjapper. Hvis klokken passerer 22:00 i Norge, er det bare kebabsjapper igjen.

Men fy så mye man får for pengene. 150 kr. for en stor pizza vs. Peppes som tar 250.

Men itgjen: jeg er jo på en kebabsjappe 22:00 for å få kebab, ikke pizza; er dette noe dere har gode erfaringer med?

Anonymkode: 1cae9...3ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pizza fra kebabsjappe er de beste pizzaene❤️

Anonymkode: 63970...acf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pizza fra kebabsjappe er de beste pizzaene❤️

Anonymkode: 63970...acf

enig

Anonymkode: ccedc...035

AnonymBruker
Skrevet

Pizzaen man lager selv er den beste pizzaen 🤔

Anonymkode: 2d043...8bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle nevnte sjapper er jo søppel.

Bor du i for eks Oslo har du ganske mange muligheter...

Anonymkode: 3088f...c29

AnonymBruker
Skrevet

Vår lokale kebabsjappe har mye bedre pizza enn pizzabakeren og dominos ihvertfall. 

Foretrekker italiensk stil, men hvis det står mellom en slik pizza-restaurant som pizzabakeren/dominos/peppes og kebabsjappa bestiller jeg lett fra kebabsjappa. De bruker ihvertfall oregano..

Anonymkode: d4e75...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Her i byen er det en kebabsjappe som har den beste pizzaen! Bonus at den er billig. 

Anonymkode: 0e365...f3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at de som er kebabspesialister lager bedre pizza enn proffe?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vår lokale kebabsjappe har mye bedre pizza enn pizzabakeren og dominos ihvertfall. 

Foretrekker italiensk stil, men hvis det står mellom en slik pizza-restaurant som pizzabakeren/dominos/peppes og kebabsjappa bestiller jeg lett fra kebabsjappa. De bruker ihvertfall oregano..

Anonymkode: d4e75...b3d

Her og, og min lokale kebabsjappe har italiensk pizza! Beste pizzaen. 150 kr for en pizza som er nesten for stor til den største esken. 

Anonymkode: 05dca...0ce

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når Dominos ikke innfrir forventningene og Peppes blir mainstream må man ty til enten enkeltstående pizzasjapper eller kebabsjapper. Hvis klokken passerer 22:00 i Norge, er det bare kebabsjapper igjen.

Men fy så mye man får for pengene. 150 kr. for en stor pizza vs. Peppes som tar 250.

Men itgjen: jeg er jo på en kebabsjappe 22:00 for å få kebab, ikke pizza; er dette noe dere har gode erfaringer med?

Og hva er galt med dominos, bortsett fra at de behandler penger med hanskene på, og så ikke tar nye hansker? (Dominos Løren) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva gjørJe bare lurer.... hva gjør kebbabsizza så gjodod?

Skrevet

Jeg bodde på et mindre sted tidligere og der var det bare kebabsjapper omtrent. Så hvis vi ikke gadd å lage middag så ble det noen ganger pizza derfra.

Det varierer veldig. Noen av dem er veldig dårlige. Sånn 3 biffbiter og en klatt med saus omtrent. Overdriver litt nå, men man får den følelsen i hvert fall :) Andre synes jeg var ganske bra. Saftige, bra bunn og gode smaker. Billig var det også.

Skrevet

Kebab på pizzasjapper er enda bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...