AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Når Dominos ikke innfrir forventningene og Peppes blir mainstream må man ty til enten enkeltstående pizzasjapper eller kebabsjapper. Hvis klokken passerer 22:00 i Norge, er det bare kebabsjapper igjen. Men fy så mye man får for pengene. 150 kr. for en stor pizza vs. Peppes som tar 250. Men itgjen: jeg er jo på en kebabsjappe 22:00 for å få kebab, ikke pizza; er dette noe dere har gode erfaringer med? Anonymkode: 1cae9...3ba
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Pizza fra kebabsjappe er de beste pizzaene❤️ Anonymkode: 63970...acf 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pizza fra kebabsjappe er de beste pizzaene❤️ Anonymkode: 63970...acf enig Anonymkode: ccedc...035
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Pizzaen man lager selv er den beste pizzaen 🤔 Anonymkode: 2d043...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Alle nevnte sjapper er jo søppel. Bor du i for eks Oslo har du ganske mange muligheter... Anonymkode: 3088f...c29
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Vår lokale kebabsjappe har mye bedre pizza enn pizzabakeren og dominos ihvertfall. Foretrekker italiensk stil, men hvis det står mellom en slik pizza-restaurant som pizzabakeren/dominos/peppes og kebabsjappa bestiller jeg lett fra kebabsjappa. De bruker ihvertfall oregano.. Anonymkode: d4e75...b3d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Her i byen er det en kebabsjappe som har den beste pizzaen! Bonus at den er billig. Anonymkode: 0e365...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Hva gjør at de som er kebabspesialister lager bedre pizza enn proffe? Anonymkode: 1cae9...3ba
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vår lokale kebabsjappe har mye bedre pizza enn pizzabakeren og dominos ihvertfall. Foretrekker italiensk stil, men hvis det står mellom en slik pizza-restaurant som pizzabakeren/dominos/peppes og kebabsjappa bestiller jeg lett fra kebabsjappa. De bruker ihvertfall oregano.. Anonymkode: d4e75...b3d Her og, og min lokale kebabsjappe har italiensk pizza! Beste pizzaen. 150 kr for en pizza som er nesten for stor til den største esken. Anonymkode: 05dca...0ce
AndreasBR Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Når Dominos ikke innfrir forventningene og Peppes blir mainstream må man ty til enten enkeltstående pizzasjapper eller kebabsjapper. Hvis klokken passerer 22:00 i Norge, er det bare kebabsjapper igjen. Men fy så mye man får for pengene. 150 kr. for en stor pizza vs. Peppes som tar 250. Men itgjen: jeg er jo på en kebabsjappe 22:00 for å få kebab, ikke pizza; er dette noe dere har gode erfaringer med? Anonymkode: 1cae9...3ba Og hva er galt med dominos, bortsett fra at de behandler penger med hanskene på, og så ikke tar nye hansker? (Dominos Løren) 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #11 Skrevet 5. juni 2019 hva gjørJe bare lurer.... hva gjør kebbabsizza så gjodod? Anonymkode: 1cae9...3ba
Elaine Marley Skrevet 6. juni 2019 #12 Skrevet 6. juni 2019 Jeg bodde på et mindre sted tidligere og der var det bare kebabsjapper omtrent. Så hvis vi ikke gadd å lage middag så ble det noen ganger pizza derfra. Det varierer veldig. Noen av dem er veldig dårlige. Sånn 3 biffbiter og en klatt med saus omtrent. Overdriver litt nå, men man får den følelsen i hvert fall Andre synes jeg var ganske bra. Saftige, bra bunn og gode smaker. Billig var det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå