AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #21 Skrevet 5. juni 2019 Jeg er dame og merket da jeg var yngre at jeg fikke mer oppmerksomhet når jeg gikk i skjørt eller kjole enn om jeg gikk i bukser. Hvorfor vet jeg ikke. Anonymkode: 13b9d...150
frubaluba Skrevet 5. juni 2019 #22 Skrevet 5. juni 2019 On 6/4/2019 at 5:44 PM, AnonymBruker said: Jeg var ute med en venninne for noen helger siden, og jeg skjønte ikke hvorfor jeg fikk så mange blikk, så interessant å høre hva dere skriver. Jeg er overhode ikke innbilsk, men jeg vet jeg ser grei ut liksom. Er slank og trener 4 ganger i uken, jeg smiler og er hyggelig mot alle. Noe jeg foresten har lært at mange menn tolker som flørting 🙈 Men jeg gikk med sommerkjole den helgen, det pleier jeg ikke, så kanskje der var det som gjorde at jeg fikk noen ekstra blikk 😄🤷♀️ TS Anonymkode: e85d8...30f Hehe, samme her, gikk i sommerkjole for noen uker siden, og jeg har aldri opplevd at menn ser på meg og holder blikket, jeg ble nesten litt satt ut og shy... er ikke vant til sånn jeg... 😄
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #23 Skrevet 5. juni 2019 Er vel at vi er så vant at norske damer går i fornuftige sko, allværsjakker og turbukse at når noen kler seg feminint blir det wow faktor?? Anonymkode: fe689...ddc
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #24 Skrevet 5. juni 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel at vi er så vant at norske damer går i fornuftige sko, allværsjakker og turbukse at når noen kler seg feminint blir det wow faktor?? Anonymkode: fe689...ddc Da lurer jeg på hvor du går ut på byen 🙈 Neida, men skjønner poenget ditt 😊 Samme gjelder vel egentlig det mannlige kjønn også. Anonymkode: e85d8...30f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #25 Skrevet 5. juni 2019 On 6/3/2019 at 11:10 PM, AnonymBruker said: Slank. Ung. Langt glatt hår. Vennlig smil. Anonymkode: 56f81...145 Vennlig smil holder for min del, men dem er det ganske få av. Anonymkode: 05c3c...0bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå