Gå til innhold

Til dere hetro menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at dere snur dere etter en dame på byen? Hva er det som får dere til å ta en ekstra titt liksom?

Utstråling? Antrekk? Kroppen? 

Anonymkode: e85d8...30f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slank. Ung. Langt glatt hår. Vennlig smil. 

Anonymkode: 56f81...145

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ikke snudd deg etter noen med kort hår? Som fulgte de andre kriteriene?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kunne du ikke snudd deg etter noen med kort hår? Som fulgte de andre kriteriene?

Hvis Emma Watson var på besøk, jo. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda det kunne jeg nok, bare nevnte ting som gjør at en dame umiddelbar tiltrekker. Kort hår gjør stort sett at damer ser mindre feminine ut da.

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at dere snur dere etter en dame på byen? Hva er det som får dere til å ta en ekstra titt liksom?

Utstråling? Antrekk? Kroppen? 

Som oftest er det en god blanding, men mye er avhengig av utstråling, ja. Rak holdning og trygg, men ikke høy, på seg selv gjør mye. 

Og jo da, jeg snur meg selvfølgelig noen ganger utelukkende pga. kropp. Reptilhjernen kicker til innimellom. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar 😊

Har lyst å gjøre litt inntrykk til helgen 🙈 

TS

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig enig i dette.

Vil også legge til: kul klesstil. Type lange sommerkjoler som flagrer i vinden. En sløyfe eller sjal over håret.

Anonymkode: 77ea3...bd8

Skrevet

Synes alle kvinner er vakre jeg da😍 litt feminime og et lurt smil er et pluss.

Turn off hvis kvinnene røyker tobakk, skit under neglene og drar på ei verktøykasse😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, museslikker69 skrev:

Synes alle kvinner er vakre jeg da😍 

Løgn

Anonymkode: 94341...8b8

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løgn

Alle er vakre på sin måte, jeg kan faktisk "se" om kvinnen er vakker innvendig med å se på de utvendig🤫

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i dette.

Vil også legge til: kul klesstil. Type lange sommerkjoler som flagrer i vinden. En sløyfe eller sjal over håret.

Anonymkode: 77ea3...bd8

Så lenge hun har funnet sin stil, som hun føler naturlig og komfortabel for seg selv. Nei, ikke 2xu til et hvert ærend. 

5 timer siden, museslikker69 skrev:

Alle er vakre på sin måte, jeg kan faktisk "se" om kvinnen er vakker innvendig med å se på de utvendig🤫

Ofte lett å se hvem som er utad åpne og hvem so har fokuset vendt innover, ja. 

Anonymkode: 1d375...c0c

• Liker 1
Skrevet

At hun er sexy, altså rak i ryggen et stort smil og en vennlig utstråling. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute med en venninne for noen helger siden, og jeg skjønte ikke hvorfor jeg fikk så mange blikk, så interessant å høre hva dere skriver.

Jeg er overhode ikke innbilsk, men jeg vet jeg ser grei ut liksom. Er slank og trener 4 ganger i uken, jeg smiler og er hyggelig mot alle. Noe jeg foresten har lært at mange menn tolker som flørting 🙈 

Men jeg gikk med sommerkjole den helgen, det pleier jeg ikke, så kanskje der var det som gjorde at jeg fikk noen ekstra blikk 😄🤷‍♀️

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror klær gjør mye...om du kler deg fint så ser folk ekstra etter, kler du deg skikkelig kjedelig gidder ingen se to ganger, kler du deg spesielt ser folk også etter å ser en ekstra gang eller tre

Anonymkode: 1ded7...33b

Skrevet

Utstråling tar alltid kaka, men kommer jo langt med et pent utseendet òg. 

AnonymBruker
Skrevet

Slank, ung, pen, utstråling og hvis du røyker på en sexy måte ❤️ Da snur jeg meg hvertfall!

Anonymkode: 5f71d...c22

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute med en venninne for noen helger siden, og jeg skjønte ikke hvorfor jeg fikk så mange blikk, så interessant å høre hva dere skriver.

Jeg er overhode ikke innbilsk, men jeg vet jeg ser grei ut liksom. Er slank og trener 4 ganger i uken, jeg smiler og er hyggelig mot alle. Noe jeg foresten har lært at mange menn tolker som flørting 🙈 

Men jeg gikk med sommerkjole den helgen, det pleier jeg ikke, så kanskje der var det som gjorde at jeg fikk noen ekstra blikk 😄🤷‍♀️

TS

Røyker du litt i festlig lag også?

Mange unge pene jenter ser utrolig sexy ut hvis de tar en røyk på fest!

Anonymkode: 5f71d...c22

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg smiler og er hyggelig mot alle.

Der har du jenta som har forstått det! Blir såå glad inni meg når du sier det:blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Utstråling er viktig ja, så lenge den kommer fra en smal midje, hoftene, og litt kraftige sexy lår.

Anonymkode: 6916e...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...