Populært innlegg Marriet Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #8281 Skrevet 30. april 2021 Babord1 skrev (7 timer siden): Ble tipset om denne tråden av en venninne. Elsker meningsutvekslinger, og «saklig kritikk»inviterer jo til dialog. Har lest noen sider tilbake og finner det vanskelig å kommentere innlegg her. De fleste virker så angripende, anklagende og tildeles veldig aggressive. I tillegg virker innleggene veldig påståelige og uten mulighet til å si sin mening med mindre man er enig med den som skriver. Så tenker at mitt innlegg kan være en motvekt til dette. Til den som synes Durance-produktene virker interresante kan jeg anbefale de på det sterkeste. Jeg elsker mine Duranse-produkter. De gjør rengjøringen til en behagelig opplevelse. Bruker også vaskemiddelet og tøymykneren. Sengetøy vasket med Durance er ikke som andre sengetøy😁 Mine produkter er kjøpt hos ministjerner. Jeg har handlet der flere ganger, kjøpt forskjellige produkter som lykter, boller, skåler, duker, puter og Durance. Jeg er strålende fornøyd med servicen jeg har fått. Så til dere som er utrygge på å handle av minisjerner.... Ikke vær det. Vi er en superfornøyd kundegjeng med voksene venninner. Jeg tror skepsisen kommer av den nedlatende, latterliggjørende og tildels hatefulle tonen gjennom de fleste innlegg her. Det er dumt å gå glipp av en god handel for at noen er forbanna. Alle bør vel ikke henge seg på de? Da har jo hele tråden med endingen «saklig kritikk» sporet av tenker jeg. Saklig kritikk inviterer, som skrevet, til dialog dere. Så la oss bruke den på en konstruktiv måte. Jeg tenker at det ikke helt holder med "ikke vær det, jeg og venninnene mine er superfornøyd etter handel hos ministjerner" når Trustpilot står ubesvart og kommentarer på IG og Facebook blir sletta fremfor å få svar. Hvorfor skal jeg da handler hos henne, når jeg får akkurat samme produktene til samme pris hos en annen forhandler som møter kundene sine i spørsmål på alle flater, og det i tillegg ikke fins på langt nær like mange eksempler på negative erfaringer eller omtaler? 63
Babord1 Skrevet 30. april 2021 #8282 Skrevet 30. april 2021 (endret) Ser nå at det blir spekulert rundt hvem jeg er. Kan avkrefte at jeg har noe som helst med Ministjerner å gjøre, bortsett fra å være en fornøyd kunde. Mitt budskap er fortsatt en motvekt til alt det negative her inne. Viser ikke mitt innlegg at det finnes fornøyde kunder også? Det er den destruktive og tildels vonde undertonen i innleggene som er uforståelig for meg. Tror dere Ministjerner tar den «saklige kritikken» her inne, nå den drukner i villedende elementer? Ville dere hørt på dere selv? Hva er målet med kritikken? Er det et ønske om å ødelegge eller bygge opp? Har tråden egentlig noe med forretningsvirksomheten å gjøre? Sjekket ut trust pilot. Fikk ingen umiddelbar tillit. Så enn så lenge styrer jeg unna den. Jeg har i grunn mye på hjertet som ikke har med forretningsvirksomhet å gjøre. Da hører det jo ikke hjemme her. Jeg synes det blir skrevet så mye stygt her. Det mener jeg er ødeleggende for alle parter. Det er en avsender og en mottaker her, men ingen ser hverandre. Vi vet ikke hvordan den andre mottar budskapet. Det vil vi kun forstå ved å se hverandre under samtalen. Derfor mener jeg vi bør være litt forsiktige med hva vi skriver. Mitt mål er å få en mer konstruktiv og forsonende tone her inne. Dette er ikke orginalinnlegget. Jeg har redigert det etter forståelig kritikk av en annen bruker her inne. Takk til den 👌😊 Endret 30. april 2021 av Babord1 2
Populært innlegg Nussepus Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #8283 Skrevet 30. april 2021 Babord1 skrev (2 minutter siden): Ser nå at det blir spekulert rundt hvem jeg er. Kan avkrefte at jeg har noe som helst med Ministjerner å gjøre, bortsett fra å være en fornøyd kunde. Mitt budskap er fortsatt en motvekt til alt det negative her inne. Viser ikke mitt innlegg at det finnes fornøyde kunder også? Det er den destruktive og tildels vonde undertonen i innleggene som er uforståelig for meg. Tror dere Ministjerner tar den «saklige kritikken» her inne, nå den drukner i villedende elementer? Ville dere hørt på dere selv? Hva er målet med kritikken? Er det et ønske om å ødelegge eller bygge opp? Har tråden egentlig noe med forretningsvirksomheten å gjøre? Sjekket ut trust pilot. Fikk ingen umiddelbar tillit. Så enn så lenge styrer jeg unna den. Jeg har i grunn mye på hjertet som ikke har med forretningsvirksomhet å gjøre. Da hører det jo ikke hjemme her. Er dere som har svart til nå villig til å møte meg personlig? Under koronavennlige tiltak selvfølgelig. Av en eller annen grunn tror jeg de fleste er fra Østlandet og bor ikke så langt fra hverandre her. Jeg bor 1,5 til 2 timer fra Oslo. Meld meg i innboksen om det er interresant og dere har mulighet. Da vil dere også finne ut at jeg er den jeg er uten forkledning😊 Her regner jeg med litt motbør. Så den som eventuelt kontakter meg vil bli behandlet med full diskresjon Du har ikke tillit til trustpilot der folk skriver under fullt navn? Jeg stoler mer på den enn på deg som er anonym. De har en del fint på ministjerner, men kommer aldri til å bestille noe på grunn av useriøsiteten deres. Jeg har null tillit til det firmaet der. 62
Populært innlegg Kanderehjelpe Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #8284 Skrevet 30. april 2021 Babord1 skrev (12 minutter siden): Ser nå at det blir spekulert rundt hvem jeg er. Kan avkrefte at jeg har noe som helst med Ministjerner å gjøre, bortsett fra å være en fornøyd kunde. Mitt budskap er fortsatt en motvekt til alt det negative her inne. Viser ikke mitt innlegg at det finnes fornøyde kunder også? Det er den destruktive og tildels vonde undertonen i innleggene som er uforståelig for meg. Tror dere Ministjerner tar den «saklige kritikken» her inne, nå den drukner i villedende elementer? Ville dere hørt på dere selv? Hva er målet med kritikken? Er det et ønske om å ødelegge eller bygge opp? Har tråden egentlig noe med forretningsvirksomheten å gjøre? Sjekket ut trust pilot. Fikk ingen umiddelbar tillit. Så enn så lenge styrer jeg unna den. Jeg har i grunn mye på hjertet som ikke har med forretningsvirksomhet å gjøre. Da hører det jo ikke hjemme her. Er dere som har svart til nå villig til å møte meg personlig? Under koronavennlige tiltak selvfølgelig. Av en eller annen grunn tror jeg de fleste er fra Østlandet og bor ikke så langt fra hverandre her. Jeg bor 1,5 til 2 timer fra Oslo. Meld meg i innboksen om det er interresant og dere har mulighet. Da vil dere også finne ut at jeg er den jeg er uten forkledning😊 Her regner jeg med litt motbør. Så den som eventuelt kontakter meg vil bli behandlet med full diskresjon Møte deg? Du har ikke noe med ministjerner å gjøre, men vil kjøre tre fire timer til sammen for å møte anonyme fra kg? Hvorfor? Er du ute etter navn? Er du ute etter å «ta» folk? Hva møter de som møter deg? Slegge eller en flaske durance? Høres ekstremt suspekt ut. Denne tråden blir verre og verre. Håper den stenges snart. Det er noe skremmende ubalansert i tråden som ser ut til å vokse. 65
Populært innlegg Ellasnella Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #8285 Skrevet 30. april 2021 Dersom enkelte brukere i denne tråden har som hensikt å beskytte Ministjerner mot all hets som visstnok skaper svikt i salget, så vil jeg virkelig anbefale dere å lese igjennom det du/dere skriver et par ekstra ganger før dere poster... Om dere mener det er slik at bedriften blir ødelagt av dette forumet mer enn av trustpilot og kundeservice, så hjelper ikke det som blir skrevet som forsvar på noen måte til med å rette opp det inntrykket... sånn, nå går jeg ned i kjelleren til mamma og spiser frist price pizza og bearbeider sjalusien og bitterheten min. God helg! 53
Babord1 Skrevet 30. april 2021 #8286 Skrevet 30. april 2021 Nussepus skrev (10 minutter siden): Du har ikke tillit til trustpilot der folk skriver under fullt navn? Jeg stoler mer på den enn på deg som er anonym. De har en del fint på ministjerner, men kommer aldri til å bestille noe på grunn av useriøsiteten deres. Jeg har null tillit til det firmaet der. Forstod jeg trust pilot rett kan man skrive under med et fiktivt navn? Da ble den ikke troverdig for meg. At du har null tillit og synes Ministjerner er useriøse er en ærlig greie. Jeg for min del tenker at feil kan oppstå overalt man kan kjøpe/bestille noe. Forståelig blir det mistillit til firmaene da. Tror bare ikke det er en rød tråd i f h til Ministjerner. Eller mange andre aktører for den sak skyld, men her diskuterer vi Ministjerner. Alle her inne er anonyme. Regner med at det er meningen. Men helt enig med deg, all anonymitet mister troverdighet. Dette kaller jeg dialog👍 Savner svar på de andre spørsmålene mine. 1
Gjest Finlay Skrevet 30. april 2021 #8287 Skrevet 30. april 2021 Babord1 skrev (58 minutter siden): Er dere som har svart til nå villig til å møte meg personlig? Under koronavennlige tiltak selvfølgelig. Av en eller annen grunn tror jeg de fleste er fra Østlandet og bor ikke så langt fra hverandre her. Jeg bor 1,5 til 2 timer fra Oslo. Meld meg i innboksen om det er interresant og dere har mulighet. I alle dager!😳 Nå følger jeg ikke denne tråden fast, men titter innom av og til. Inviterer du vilt fremmede, anonyme brukere av KG til et slags MØTE?? Hvorfor? Hva skulle komme ut av det? Hvis planen er å avsløre hvem du er, så hvorfor ikke bare bytte ut "Babord1" med ditt ekte navn, og bruk profilbilde av deg selv? Mye enklere. Trodde jeg hadde sett det meste her inne, men dette tar jaggu kaka!😆
Babord1 Skrevet 30. april 2021 #8288 Skrevet 30. april 2021 Kanderehjelpe skrev (1 time siden): Møte deg? Du har ikke noe med ministjerner å gjøre, men vil kjøre tre fire timer til sammen for å møte anonyme fra kg? Hvorfor? Er du ute etter navn? Er du ute etter å «ta» folk? Hva møter de som møter deg? Slegge eller en flaske durance? Høres ekstremt suspekt ut. Denne tråden blir verre og verre. Håper den stenges snart. Det er noe skremmende ubalansert i tråden som ser ut til å vokse. Hahaha forstår den høres suspekt ut😂 Må nok forklare meg litt bedre. Så bra at du reagerte på dette👏👍 I min naivitet trodde jeg alle forstod at jeg ikke har noen vonde hensikter. Det jeg har lyst til å snakke om er på det menneskelig plan. Hva gjør vi med hverandre? Hvorfor denne undertonen i innleggende? Tenker du at den er fortjent og hvorfor? Synes rett og slett det blir skrevet så mye stygt som kanskje kunne vært sagt annerledes hvis det ble sagt til et ekte ansikt. Sett fra utsiden kan jeg også forstå at den som blir angrepet føler seg maktesløs her. Det er bare det jeg har et ønske om å forandre. At tonen blir mer konstruktiv og forsonende. Den virker så ødeleggende på meg. Forstår din skepsis absolutt. Enig at det var et dumt forslag. 1
Gjest Finlay Skrevet 30. april 2021 #8289 Skrevet 30. april 2021 Babord1 skrev (14 timer siden): De fleste virker så angripende, anklagende og tildeles veldig aggressive. Og disse menneskene ønsker du å møte, Irl? 🤷♀️
Nussepus Skrevet 30. april 2021 #8290 Skrevet 30. april 2021 (endret) Babord1 skrev (2 timer siden): Forstod jeg trust pilot rett kan man skrive under med et fiktivt navn? Da ble den ikke troverdig for meg. At du har null tillit og synes Ministjerner er useriøse er en ærlig greie. Jeg for min del tenker at feil kan oppstå overalt man kan kjøpe/bestille noe. Forståelig blir det mistillit til firmaene da. Tror bare ikke det er en rød tråd i f h til Ministjerner. Eller mange andre aktører for den sak skyld, men her diskuterer vi Ministjerner. Alle her inne er anonyme. Regner med at det er meningen. Men helt enig med deg, all anonymitet mister troverdighet. Dette kaller jeg dialog👍 Savner svar på de andre spørsmålene mine. Bare å Google navnene der det. De fleste skriver også den samme kritikken. Ikke levering av varer, ingen kommunikasjon, inkasso for varer som ikke er levert, de sletter spørsmål på fb og IG. Syns du det fremstår som en seriøs bedrift? Endret 30. april 2021 av Nussepus Skrivefeil 43
Jegmener Skrevet 30. april 2021 #8291 Skrevet 30. april 2021 Forøvrig ikke så rart om folk ikke vil kommentere med fullt navn på steder som trustpilot ol. Når man ser hvordan de blir behandlet av bedriften. 31
Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #8292 Skrevet 30. april 2021 (endret) Jegmener skrev (2 timer siden): Forøvrig ikke så rart om folk ikke vil kommentere med fullt navn på steder som trustpilot ol. Når man ser hvordan de blir behandlet av bedriften. Det blir som med kokkejævel, man kan undres om det er etisk riktig å fyre opp under denne oppførselen fra bedriftseierne. Endret 30. april 2021 av Lin11
FruRosa Skrevet 30. april 2021 #8293 Skrevet 30. april 2021 Babord1 skrev (4 timer siden): Hahaha forstår den høres suspekt ut😂 Må nok forklare meg litt bedre. Så bra at du reagerte på dette👏👍 I min naivitet trodde jeg alle forstod at jeg ikke har noen vonde hensikter. Det jeg har lyst til å snakke om er på det menneskelig plan. Hva gjør vi med hverandre? Hvorfor denne undertonen i innleggende? Tenker du at den er fortjent og hvorfor? Synes rett og slett det blir skrevet så mye stygt som kanskje kunne vært sagt annerledes hvis det ble sagt til et ekte ansikt. Sett fra utsiden kan jeg også forstå at den som blir angrepet føler seg maktesløs her. Det er bare det jeg har et ønske om å forandre. At tonen blir mer konstruktiv og forsonende. Den virker så ødeleggende på meg. Forstår din skepsis absolutt. Enig at det var et dumt forslag. Du stoler ikke på Trustpilot ... Hva med f.eks. FaceBook, der folk kommenterer med sin egen profil (som har både fullt navn, venneliste, innlegg osv som gjør den troverdig)? Flere negative tilbakemeldinger der også som går på det samme som på Trustpilot. Disse kommentarene blir aldri besvart fra Ministjerner, men slettes fortløpende! 45
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 30. april 2021 Forfatter Populært innlegg #8294 Skrevet 30. april 2021 (endret) Vel vel.. man kan mene hva man vil om modererte diskusjonsforum. Interessant med profiler som plutselig dukker opp og som har sterke meninger om feilaktig kritikk mot Paprika og Gekko’s business, og som fremsetter et generelt problem med diskusjonsforumet KG. Det initieres brukerdebatt, som i seg selv er ulovlig.. Disse debattene kommer til å bli moderert bort, i tråd med forumreglene. Profilene som plopper opp har imidlertid veldig kort historikk, og de fremsetter generelle påstander og kritikk mot forumet. Rart da at om man klikker på profilen deres, så ser man at de ikke kommenterer på andre tråder.. bare denne. Fakta: Flere som diskuterer her inne har fulgt Paprika og hennes og samboers høyst kritikkverdige forretningsdrift i mange, mange år. Jeg synes det er bra at noen som har oversikt over hva disse to har bedrevet i mange år kan sette lys på historien som gjentar seg. To inkompetente forretningsdrivende som får dure på - eller rettere sagt vakle videre. Vi vet om alle konkursene, vi har observert den totale mangelen på å gjøre opp for seg og å drive etisk forretning. Vi har observert to inkompetente leke butikk, gang på gang. Vi har og observert en tidvis grotesk eksponering av mindreårige i inntekts hensikt. Og vi har registrert handlingsmønsteret når ting går åt skogen. Da er det aaaalle andre sin skyld, for «jeg er faktisk det snilleste mennesket i hele verden». Fy så slemme dere er.. Driver man forretning, lever man av offentlighet, må man tåle at det settes lys på det man driver med. Til nå har disse virksomhetene vist seg å tåle dagslyset veldig dårlig. Det er fakta som vanskelig kan bortforklares. Prøv gjerne! Seriøst: Et anonymt diskusjonsforum med lang hukommelse kan ikke beskyldes for å bidra til dårlig omsetning i en nettbutikk. Alvorlig talt! Endret 30. april 2021 av Friluftsdame 65
GulleGull Skrevet 30. april 2021 #8295 Skrevet 30. april 2021 Friluftsdame skrev (12 minutter siden): Vel vel.. man kan mene hva man vil om modererte diskusjonsforum. Interessant med profiler som plutselig dukker opp og som har sterke meninger om feilaktig kritikk mot Paprika og Gekko’s business, og som fremsetter et generelt problem med diskusjonsforumet KG. Det initieres brukerdebatt, som i seg selv er ulovlig.. Disse debattene kommer til å bli moderert bort, i tråd med forumreglene. Profilene som plopper opp har imidlertid veldig kort historikk, og de fremsetter generelle påstander og kritikk mot forumet. Rart da at om man klikker på profilen deres, så ser man at de ikke kommenterer på andre tråder.. bare denne. Fakta: Flere som diskuterer her inne har fulgt Paprika og hennes og samboers høyst kritikkverdige forretningsdrift i mange, mange år. Jeg synes det er bra at noen som har oversikt over hva disse to har bedrevet i mange år kan sette lys på historien som gjentar seg. To inkompetente forretningsdrivende som får dure på - eller rettere sagt vakle videre. Vi vet om alle konkursene, vi har observert den totale mangelen på å gjøre opp for seg og å drive etisk forretning. Vi har observert to inkompetente leke butikk, gang på gang. Vi har og observert en tidvis grotesk eksponering av mindreårige i inntekts hensikt. Og vi har registrert handlingsmønsteret når ting går åt skogen. Da er det aaaalle andre sin skyld, for «jeg er faktisk det snilleste mennesket i hele verden». Fy så slemme dere er.. Driver man forretning, lever man av offentlighet, må man tåle at det settes lys på det man driver med. Til nå har disse virksomhetene vist seg å tåle dagslyset veldig dårlig. Det er fakta som vanskelig kan bortforklares. Prøv gjerne! Seriøst: Et anonymt diskusjonsforum med lang hukommelse kan ikke beskyldes for å bidra til dårlig omsetning i en nettbutikk. Alvorlig talt! Tenker at, dessverre for disse, så har de mye å bevise på troverdighetsfronten. Jeg har ikke fulgt så mye med på ministjerner, men når det var litt mer fart i bloggen så leste jeg den innimellom og det var mye løgn, halvsannheter og lurendreierier for å skape forventninger for leseren som ble det aldri noe av, samt de fikk leserne med på å glede seg over en del ting som viser seg at ikke var sanne. Usikker på om det var de selv de ville lure eller leserne egentlig, men ett luftslott var det, jeg følte meg ihvertfall «lurt» til å følge med. Så når man nå skal skape bedrift med den bakgrunnen så er det så viktig med ydmykhet og være transparent i det man driver med, sånn er det jo med mennesker som man har mistet tillitt til -de må bevise litt mer en tomme ord, men i handling. Beklager men sånn er det jo bare. Når det er sagt så syntes jeg det til tider er litt mye latterliggjøring her som går på utseende bla på ett nivå som ikke er verdig voksne folk så det håper jeg man kan slutte med. 29
Måne Rampelyset Skrevet 30. april 2021 #8296 Skrevet 30. april 2021 Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. Måne, admin.
Stargaze Skrevet 1. mai 2021 #8297 Skrevet 1. mai 2021 @Babord1 Trustpilot er internasjonalt og velansett som arena for anmeldelser av alle typer bedrifter. Men de fleste seriøse aktører agerer, svarer og gjør noe, med kritikk som kommer. De reagerer på samme måte med ros. Det merkeligste med Ministjerner er at de lukker øynene og ignorerer i stedet for å bruke kanalen til å løfte seg. Da fremstår de uprofft og lite tillitsverdig. 47
Friluftsdame Skrevet 1. mai 2021 Forfatter #8298 Skrevet 1. mai 2021 Stargaze skrev (2 timer siden): @Babord1 Trustpilot er internasjonalt og velansett som arena for anmeldelser av alle typer bedrifter. Men de fleste seriøse aktører agerer, svarer og gjør noe, med kritikk som kommer. De reagerer på samme måte med ros. Det merkeligste med Ministjerner er at de lukker øynene og ignorerer i stedet for å bruke kanalen til å løfte seg. Da fremstår de uprofft og lite tillitsverdig. Enig i det. Paprika og Gekko er blank på forretningsstrategi. Det ser man enkelt når sortimentet er mye mer enn en god gammaldags krambu..på nett. Alt fra hårstrikk til 29,- til dyre møbler uten deklarasjon. Det mangler et strategisk viktig element: overordnet forretningsstrategi og kategoristrategier. Man når ikke ut til den samme målgruppen med hårstrikk og dyre inteiørartikler. Hårstrikk til 29,- krever volum i omsetning. Dyre interiørartikler når ut til en kresen målgruppe. Så enkelt og greit: de har ikke kompetanse til å drive forretning slik de holder,på. Og på toppen av dette mangler de det mest elementære i kundeoppfølging og behandling. Denne komboen er alt annet enn en suksessoppskrift. Men fy, så slemme man er som påpeker de brutale fakta. 44
BMF Skrevet 1. mai 2021 #8299 Skrevet 1. mai 2021 Babord1 skrev (På 30.4.2021 den 13.15): Forstod jeg trust pilot rett kan man skrive under med et fiktivt navn? Da ble den ikke troverdig for meg. Jeg har lagt igjen en dårlig anmeldelse på Trustpilot tidligere, og da måtte jeg legitimere meg (husker ikke om det var med bankid eller hva). Nå innehaver prøvde å si at jeg ikke var en kunde av dem, og mente denne skulle fjernes, måtte jeg (TrustPilot ba om det) framlegge dokumentasjon som faktura og skjermbilder av mailer/mobil logg. Den dårlige anmeldelsen fikk de ikke fjernet, og den står der den dag i dag. Sammen med maaaange andre dårlige. Så jeg stoler i hvert fall på det jeg leser på TrustPilot. Til info så var det ikke Ministjerne denne gjaldt. 42
Gjest Trynefaktor Skrevet 1. mai 2021 #8300 Skrevet 1. mai 2021 Babord1 skrev (På 30.4.2021 den 13.15): Forstod jeg trust pilot rett kan man skrive under med et fiktivt navn? Da ble den ikke troverdig for meg. At du har null tillit og synes Ministjerner er useriøse er en ærlig greie. Jeg for min del tenker at feil kan oppstå overalt man kan kjøpe/bestille noe. Forståelig blir det mistillit til firmaene da. Tror bare ikke det er en rød tråd i f h til Ministjerner. Eller mange andre aktører for den sak skyld, men her diskuterer vi Ministjerner. Alle her inne er anonyme. Regner med at det er meningen. Men helt enig med deg, all anonymitet mister troverdighet. Dette kaller jeg dialog👍 Savner svar på de andre spørsmålene mine. Du vil møte folk fra nett for å forsvare en nettbutikk du ikke har noe tilknytning til?
Anbefalte innlegg