Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er typisk for manglende struktur i hverdagen/morgentimene etter at barna har reist. Istedet for å starte å jobbe, så gjør en alt mulig annet. Vipps, så er dagen gått. Det er vel det som skiller CBE fra andre bloggere. Det er en eller annen form for struktur på dagene mellom kl 8-16. 

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Gekko siste instagrambilde🙈😂😂😂 Jeg døøøøøøør😂😂😂😂

• Liker 6
Skrevet

Huttetu for en instapost fra gekko

• Liker 6
Skrevet

Det artigste er at han forstår sikkert ikke mer enn halvparten av det som står der engang😂. Gud bedre🙈. Noen bør beskyttes mot seg selv ved å ikke ha tilgang til Internett. 

• Liker 13
Skrevet

Jaggu glad jeg rakk å lese den før den ble slettet. Den skal jeg le lenge av..,,

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Nussepus skrev:

Jaggu glad jeg rakk å lese den før den ble slettet. Den skal jeg le lenge av..,,

Hva sto det?🙈

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Snupp89 skrev:

Hva sto det?🙈

Tok dessverre ikke bilde. Men sto masse om psykiske diagnoser hos folk som stalket dem. Masse fremmedord sakset fra et eller annet medisinsk oppslagsverk og at vedkommende nå hadde fått seg leilighet på Veum? Psykiatriske. En lang harang som ikke hang på greip. Lurer på hvem som har bedt han slette🤔. Sikkert noen som kan legge ut bilde. 

• Liker 16
Skrevet

Er ikke slettet, sjekket akkurat Instagram nå.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, GulleGull skrev:

Er ikke slettet, sjekket akkurat Instagram nå.

Jo er slettet? Jeg ser det ikke..

• Liker 3
Skrevet

Jo, nå var det borte tror jeg😅

• Liker 2
Skrevet

Dere får gå på Jodel.  IG-bildet ligger der ser jeg. 

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, GulleGull skrev:

Dere får gå på Jodel.  IG-bildet ligger der ser jeg. 

Hvor? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Alex_rude skrev:

Hvor? 

Om du er på jodel så søk opp hashtaggen «villapaprika» da får du opp en del om villapaprika og der ligger det som egen post. 

• Liker 10
Skrevet
12 minutter siden, GulleGull skrev:

Om du er på jodel så søk opp hashtaggen «villapaprika» da får du opp en del om villapaprika og der ligger det som egen post. 

Men hvor finner jeg jodel?😂. På face?

Skrevet
7 minutter siden, Alex_rude skrev:

Men hvor finner jeg jodel?😂. På face?

Er en app ☺️

• Liker 3
Skrevet
52 minutter siden, Rosasko skrev:

Er en app ☺️

Ok😅. Tusen takk😄

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Paprika skal ha ros for at hun ikke sendte mindreårig på jobb i reklameinnlegget for lekekjøkken. Videre at de siste bilder av mindreårig har vært tatt bakfra, altså redusert eksponering. 

Så har hun åpenbart gjort et lite forsøk på å gjøre disse veiledningspakkene sine mer forståelige, men fremdeles er de lite konkrete. 

Gekko har tydeligvis en utfordring med å beherske temperamentet. Jeg kan forstå at det må oppleves vanskelig å bli fulgt med og kritisert; rett eller galt. Dilemmaet er imidlertid at disse to selv sitter med nøkkelen til å unngå det. 

• Liker 16
Skrevet

Først og fremst håper jeg av hele mitt hjerte at det hun skriver i siste innlegg er sant. At noen har konfrontert henne med situasjonen som foregår og spekulasjonene som går sin seiersdans rundt på nett, og at hun ikke har visst om noe av dette fra før, men at det nå skal skje en endring fra hennes side. 

Vanskelig å tro, men jeg håper så inderlig det stemmer. 

I tillegg vil jeg også komme med et velmenende råd til Camilla. Ta et skrivekurs! Det hjelper lite å endre innhold hvis du skriver sånn som du gjør. Det ser ut som du ikke veit hvor døra di er plassert eller hvilken gate du bor i. Men det gjør du vel? 

"Jeg viste ikke at folk viste mer om min bosituasjon enn meg, hvor døren vår er plassert på veggen og hvem gate vi bor i"

• Liker 33
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...