addict Skrevet 4. juni 2019 #21 Skrevet 4. juni 2019 Min er fantastisk romantisk 🥰 Vi har en baby på 4,5 måned og det sliter jo såklart på søvn og energi. Her om dagen fikk jeg et nydelig kort av han hvor det stod at han ser jeg er sliten og at han elsker meg, at jeg gjør en god jobb og klippekort på 3 massasjer når jeg måtte ønske 🥰 Han kan også finne på å tappe i badekaret, tenne lys og beordre meg i badekaret for å slappe av mens han tar middag og unger. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #22 Skrevet 4. juni 2019 Jeg heier på hverdagsromantikk. Ikke storslåtte klisjé scenarioer som får meg til krympe og ønske meg langt vekk. Jeg har hatt begge deler. En eks hadde tatt stearinlys i hele leiligheten, satt på seal, og kom dansende ut i leiligheten iført naturensdrakt og en flaske babyolje med en rose i munnen. Da ville jeg bare synke gjennom gulvet. En annen var utrolig søt, ga meg komplimenter daglig og fortalte hvor glad han var i meg. Ga meg små oppmerksomheter, husket på hva jeg likte av både mat, serier, reisemål osv. Tok seg tid til å lytte og var genuint interessert i meg. Velger absolutt det siste 😍 Anonymkode: 82ef2...775 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #23 Skrevet 4. juni 2019 Jeg lurer på hvorfor er romantikk kun en veis? Det er kun hva mannen gjør for dama. Det er alltid dama, dama , dama. All fokus må være på henne. Trodde kjærlighet var som Tango. At man måtte være 2 for å danse Anonymkode: ff3dd...0bc 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #24 Skrevet 4. juni 2019 På 3.6.2019 den 16.05, frubaluba skrev: Av erfaring, de fleste er ikke nei... Du veit vell du. Du har jo tross alt hvert på alle 🤭 Anonymkode: ff3dd...0bc 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #25 Skrevet 4. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på hvorfor er romantikk kun en veis? Det er kun hva mannen gjør for dama. Det er alltid dama, dama , dama. All fokus må være på henne. Trodde kjærlighet var som Tango. At man måtte være 2 for å danse Anonymkode: ff3dd...0bc Hvem i tråden sier de ikke gjør romantiske ting tilbake? Og for å bruke meg selv som eksempel lagde jeg ofte fin middag til eksen når han kom hjem fra jobb, overrasket han stadig vekk med sexy undertøy, sa jeg elsket han daglig og ga daglige komplimenter. Tilbake fikk jeg en klem og kompliment maks en gang i året, så jeg ga opp å gjorde det slutt. Ble glad av tråden for trodde oppriktig ikke det fantes menn i virkeligheten som var like kjærlige som meg. Anonymkode: 0671e...7ff 3
frubaluba Skrevet 4. juni 2019 #26 Skrevet 4. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på hvorfor er romantikk kun en veis? Det er kun hva mannen gjør for dama. Det er alltid dama, dama , dama. All fokus må være på henne. Trodde kjærlighet var som Tango. At man måtte være 2 for å danse Anonymkode: ff3dd...0bc Jeg er super romantisk av meg, jeg elsker å overraske og gjøre små ting for en eventuell kjæreste, men jeg får aldri en dritt tilbake, så da gadd jeg ikke. 2
super-ida Skrevet 4. juni 2019 #27 Skrevet 4. juni 2019 Men hva er romantikk? Er det flosklene om langstilkede røde roser, champagne i solnedgangen og innleide fiolinspillere? Eller er det de fine gestene han gjør i hverdagen? Som å stå klar med håndkle når jeg hadde dusjet, komme ut med isvann når jeg lå å solte meg, sette på en jentefilm fordi jeg vil se det, vaske bilen min uten at jeg ber om det, la meg slippe å rense sluket hehe, gi fotmassasje når jeg er sliten etter jobb, la meg sove lenge fordi jeg trengte det...... For meg er det siste romantikk, og ja, jeg kjenner en sånn mann..... 5
Trolltunge Skrevet 4. juni 2019 #28 Skrevet 4. juni 2019 Tror samtlige menn jeg har vært sammen med har vært mer romantisk enn det jeg er. Vet ikke om det sier mest om meg eller dem. Av og til har jeg synes at det blir i overkant mye, men et problem har det kun vært når mine følelser ikke har vært veldig sterke. Det er egentlig en god "temperaturmåler" på egne følelser for en mann, at han gjør romantiske ting, og man reagerer med irritasjon. Min mann er veldig opptatt av å beholde romantikken mellom oss. Inviterer på date, kjøper blomster, kjøper gaver helt utenom alle spesielle dager og samtlige merkedager (uansett hvor små) og lager til noe godt og tenner lys, så vi skal sitte og kose oss sammen. Enten med prat og vin eller film. Jeg takler det godt nå, fordi jeg er glad i ham, men jeg synes det er bittelitt mye når vi skal ha "kosekveld" flere ganger i uken. De fleste kvelder helst.
Anonymburker Skrevet 4. juni 2019 #29 Skrevet 4. juni 2019 Om jeg hadde kunnet bli sammen med den jeg liker nå, hadde jeg vært superromantisk! Men det er dessverre ikke håp😐
Anonymburker Skrevet 4. juni 2019 #30 Skrevet 4. juni 2019 36 minutter siden, Trolltunge skrev: Tror samtlige menn jeg har vært sammen med har vært mer romantisk enn det jeg er. Vet ikke om det sier mest om meg eller dem. Av og til har jeg synes at det blir i overkant mye, men et problem har det kun vært når mine følelser ikke har vært veldig sterke. Det er egentlig en god "temperaturmåler" på egne følelser for en mann, at han gjør romantiske ting, og man reagerer med irritasjon. Min mann er veldig opptatt av å beholde romantikken mellom oss. Inviterer på date, kjøper blomster, kjøper gaver helt utenom alle spesielle dager og samtlige merkedager (uansett hvor små) og lager til noe godt og tenner lys, så vi skal sitte og kose oss sammen. Enten med prat og vin eller film. Jeg takler det godt nå, fordi jeg er glad i ham, men jeg synes det er bittelitt mye når vi skal ha "kosekveld" flere ganger i uken. De fleste kvelder helst. Må jo tenke at du er heldig, da!😃 1
Teethgrinding Skrevet 4. juni 2019 #31 Skrevet 4. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh ja, min kjæreste knuser alle deres kjærester, tro meg. Har hatt mange kjærester, men samboeren er den eneste som har vært en ekte romantiker, og en kjæreste istedet for en kompis man kysser og puler. Han kjøper blomster til meg når han får lønn, tar armen rundt meg og kysser meg i panna når vi er ute/på butikken/hos slekt og venner. Han ser meg dypt i øynene og blottlegger følelser og framtidsønsker. Han løfter meg opp og gir meg et stort kyss når han kommer hjem fra jobb, og sukker høyt om at han endelig er hos meg igjen. Han vil ha øyekontakt og kommunikasjon under sex, noe som var helt uvant for meg, det føles så nært og euforisk. Han sier han gleder seg til å fri til meg, og ble dritglad av at jeg gikk og målte ringstørrelsen min spontant i dag. Han kommer til å øke i lønn de neste par årene, og drømmer om det vi skal få til sammen i takt med det; hus, hund og høner❤ hihi. Jeg må likevel si at jeg tror det er p.g.a. meg han er slik. Han har også hatt kjærester, men sier det ikke var på nært så romantisk med dem. Jeg er mottakelig, jeg spiller med, jeg gliser og sier takk og kaster meg rundt halsen hans når han overrasker meg. Blir dritglad av alt han gjør, og han ser det. Si for eks. en venninne av meg, hun fikk blomster av en ny kjæreste før vi skulle på en tilstelning, alt han fikk var en klein grimase og "ooookei, blomster ja.... Kan jeg legge dem i bilen din, Jarle?", og så snakket man ikke mer om det😂 jeg hadde ikke gitt blomster igjen for å si det sånn. Halve romantikken er reaksjonen👍 Anonymkode: 605c2...977 Det krever to for at noe skal være romantisk! Objektivt romantisk finnes ikke. Grunnen til at du har så fin mann er at DU reagerer så flott på det. Fortsett med det! Reaksjonen og at du setter pris på det fremfor å synes at alt er klient er forskjellen. Se for deg Vendela og Petter. De er superforelska og nær hverandre. Det hadde aldri blitt sånn om ikke Vendela pusha Petter, og Petter pusha Vendela. De er to om å få det til. Og de setter resten av oss i skammekroken. Jeg håper jeg en dag får noe sånt igjen. Jeg har hatt det én gang, og det er helt og holdent avhengig av hennes reaksjoner. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Eksen min var sånn som kom med blomster uten spesielle anledninger, kunne legge små oppmerksomheter på bilen min om han var ferdig før meg på jobb (jobbet samme sted), hadde kallenavn på meg, snakket mye om hvor glad han var i meg, og ga meg komplimenter, spurte ofte om jeg ville ha massasje, ba meg ut på middager, og sendte meldinger med komplimenter og hjerter. Det ble så klissete at jeg ikke orket mer. Anonymkode: d05e6...110 Og her har vi motsatsen. Denne dama setter registrerer ikke romantikk om det så slår henne i panna. Vi er forskjellige. Det er klart flest av denne sistnevnte mennesketypen. Det er ikke et negativt persontrekk, men heller er poeng om at vi er ulike. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #32 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor er romantikk kun en veis? Det er kun hva mannen gjør for dama. Det er alltid dama, dama , dama. All fokus må være på henne. Trodde kjærlighet var som Tango. At man måtte være 2 for å danse Anonymkode: ff3dd...0bc Jeg har alltid pleid å gjøre ting for mine partnere. Sånne småting i hverdagen og gjøre ting jeg visste at han likte, men så går det en stund og man får ingenting tilbake. Jeg har pleid å slutte å gjøre ting etter en stund siden de ikke gjør noe tilbake. Det hjelper ikke å snakke eller komme med forslag. Mulig at jeg har vært uheldig, men sånn enveisgreier der den ene bare skal motta gidder ikke jeg. Anonymkode: 3bf3d...bba 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #33 Skrevet 4. juni 2019 To ganger. Sendte søte meldinger, blomster på døren, frokost på senga, små gaver titt og ofte, stakk innom i forbifarten for å et kyss osv... Helt forferdelig. Aldri igjen😂 Anonymkode: f0acb...6fe
Trolltunge Skrevet 4. juni 2019 #34 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, Fornuftig-mann skrev: Må jo tenke at du er heldig, da!😃 Joda, jeg vet at jeg er heldig. Det får jeg stadig høre fra venninner. Nåde meg om jeg antyder at det kan bli litt mye kosemose, eller at han kunne vært litt mer økonomisk fornuftig enn å kjøpe så mange gaver. Jeg setter jo pris på det også, det er bare litt overdose av og til. Skal jeg være ærlig føler jeg meg ofte litt på etterskudd. Han kommer med blomster eller gaver og så tenker jeg "Pokker pokker pokker, hvilken dag har jeg nå glemt. Igjen!" Og så er det kanskje ikke noen spesiell dag overhodet, han hadde bare lyst til å glede meg, og jeg tenker "Oisann, jeg må også bli flinkere til å bare gjøre slik." Så glemmer jeg det. Igjen! Det er lett å føle seg litt utilstrekkelig når den andre er så forbanna flink til å gjøre slikt. Det positive med å være så dårlig på slikt er at han blir så veldig glad hver gang jeg faktisk husker en av våre minst 10 merkedager som han bryr seg om. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #35 Skrevet 6. juni 2019 On 6/4/2019 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Er det vanlig altså? Han jeg var i forhold med ga meg kun klem om det hadde vært et dødsfall, kompliment fikk jeg kanskje annenhvert år og han ville ikke en gang dele seng om natten. Dog ville han ha sex hver dag. Er så redd for å møte en ny mann som er romantisk til han har deg fullstendig på kroken, for så og bli kald når han ikke «må» være romantisk lenger. Er dere romantiske fordi det faller dere naturlig, eller for å oppnå noe? Anonymkode: 0671e...7ff Faller meg naturlig. Jeg elsker å gjøre sånt. Det går ikke en eneste dag uten at jeg sier "jeg elsker deg". Jeg er også veldig generøs med fysiske kjærtegn. Har vært sammen i 5 år, og det har ikke minsket på noen som helst måte. Ikke alle damer som liker så mye oppmerksomhet, men hun gjør det, så da får hun det. Anonymkode: 492a6...615
addict Skrevet 10. juni 2019 #36 Skrevet 10. juni 2019 På 4.6.2019 den 20.27, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor er romantikk kun en veis? Det er kun hva mannen gjør for dama. Det er alltid dama, dama , dama. All fokus må være på henne. Trodde kjærlighet var som Tango. At man måtte være 2 for å danse Anonymkode: ff3dd...0bc Romantikk er på ingen måte enveis, men denne tråden handlet om romantiske menn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #37 Skrevet 10. juni 2019 On 6/6/2019 at 4:33 PM, AnonymBruker said: Faller meg naturlig. Jeg elsker å gjøre sånt. Det går ikke en eneste dag uten at jeg sier "jeg elsker deg". Jeg er også veldig generøs med fysiske kjærtegn. Har vært sammen i 5 år, og det har ikke minsket på noen som helst måte. Ikke alle damer som liker så mye oppmerksomhet, men hun gjør det, så da får hun det. Anonymkode: 492a6...615 Takk for svar, det gir meg håp 🥰 etter hva jeg opplever er menn (ikke bare eksen) romantiske for å få deg på kroken, men de har en baktanke med det og behandler deg etterhvert som søppel. Å lese svart på hvitt at det finnes menn som liker å gi kjærlighet bare fordi de liker det er jo helt fantastisk, håper jeg er så heldig å finne en en dag. Anonymkode: 0671e...7ff 1
SunnivaOslo Skrevet 10. juni 2019 #38 Skrevet 10. juni 2019 På 3.6.2019 den 15.04, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke romantisk per se, men liker å tro at små gester likevel kan oppfattes som romantikk? For eksempel; vekke henne med kaffe, en croissant og nyeste utgave av favorittbladet. Eller når man overrasker med alt fra en liten reisegave, god middag etter jobb, uoppfordret tar frem fotbad eller masserer, eller bare setter på hennes favorittserie uten å diskutere. Og kanskje viktigst, at man husker å fortelle at man er glad i personen... Anonymkode: de602...cda Det er jo romantikk da. Romantikk er ikke å lage en egenkomponert sang og gi henne 10 000 blomster, det er bare kliss. Romantikk er de små tingene som viser at du bryr deg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #39 Skrevet 10. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar, det gir meg håp 🥰 etter hva jeg opplever er menn (ikke bare eksen) romantiske for å få deg på kroken, men de har en baktanke med det og behandler deg etterhvert som søppel. Å lese svart på hvitt at det finnes menn som liker å gi kjærlighet bare fordi de liker det er jo helt fantastisk, håper jeg er så heldig å finne en en dag. Anonymkode: 0671e...7ff Men slapp av da, er jo normalt med ekstra innsats i kurtiseringsfasen... Det er ikke mange menn det faller naturlig å oppføre seg slik du ønsker antakeligvis. Det betyr ikke at de ikke er glad i deg. Anonymkode: dc6d3...c66
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #40 Skrevet 10. juni 2019 17 minutter siden, AnonymBruker said: Men slapp av da, er jo normalt med ekstra innsats i kurtiseringsfasen... Det er ikke mange menn det faller naturlig å oppføre seg slik du ønsker antakeligvis. Det betyr ikke at de ikke er glad i deg. Anonymkode: dc6d3...c66 For meg som liker å gi masse kjærlighet er det ikke til å leve med at menn viser romantikk og omtanke i starten, og så blir kalde og avvisende, forventer oppvartning men selv aldri sier noe pent til meg, følger meg hjem på kvelden, gir kjærlige ord eller kjærlig kroppskontakt annet enn sex ++. Da er jeg heller alene, om de fleste menn er ufølsomme og blottet for omsorgsfulle gester. Det er utrolig lite givende å gi og gi og gi uten å få annet enn brødsmuler tilbake. Anonymkode: 0671e...7ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå