AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Hva har de gjort og hvordan reagerte du da? Jeg trenger noen oppløftende historier og gjerne noe som gir meg troen på kjærligheten ... spesielt når det gjelder romantiske menn akkurat no Anonymkode: e63c1...21c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Jeg er ikke romantisk per se, men liker å tro at små gester likevel kan oppfattes som romantikk? For eksempel; vekke henne med kaffe, en croissant og nyeste utgave av favorittbladet. Eller når man overrasker med alt fra en liten reisegave, god middag etter jobb, uoppfordret tar frem fotbad eller masserer, eller bare setter på hennes favorittserie uten å diskutere. Og kanskje viktigst, at man husker å fortelle at man er glad i personen... Anonymkode: de602...cda 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Kjæresten min er den mest romantiske jeg noen gang har møtt. Han er rett frem, åpen og ærlig. Han sier at han er glad i meg. Han sa at han likte meg fra første treff. Jeg var aldri i tvil om hvor han stod de første ukene og vi ble kjærester med en gang - fordi vi var forelsket. Han har søte kallenavn på meg. Han holder rundt meg hver natt. Jeg trenger ikke store gester fordi han får meg til å føle meg elsket hele tiden. Anonymkode: 4bb4a...77a 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Er nok mange som egentlig er romantiske av seg men de er kanskje ikke de mest frempå? Anonymkode: 00de0...61d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Hvilke ting ser du på som romantisk? Anonymkode: dc6d3...c66
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Jeg og kjæresten kunne av en grunn jeg ikke husker være sammen på kvelden vår første valentinesday. Jeg er en sånn som synes sånne dager er fine å feire, og var ganske lei meg for det. Vi rakk å møtes såvidt på dagen, og da hadde han med en sekk med greier han ga til meg. Da jeg kom hjem og åpnet den hadde han laget livretten min og lagt den i bokser + lagt ved en film. Den kvelden snakket vi i telefonen i timesvis mens vi spiste middag "sammen" og så på filmen samtidig på hver vår ende. Synes det var utrolig romantisk og fint gjort. Anonymkode: 8e377...b45 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 Jeg tror jeg er potensielt ekstremt romantisk hvis det er et samspill der. Hvis hun reagerer positivt på romantikk og selv er av den romantiske sorten kan jeg slå på stortromma og virkelig gi jernet. Men å legge ut et pledd og tenne lys og bli møtt med "eh, okei?" - som de aller, aller fleste ville reagert på i dagens relasjonelle klima - så nei. Min erfaring er at de færreste kvinner vi ha stor romantikk. De fleste synes det er teit og kleint, antakeligvis fordi de færreste av oss er så forelsket at det virkelig føles fint og flott. Anonymkode: bb160...6f6 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke romantisk per se, men liker å tro at små gester likevel kan oppfattes som romantikk? For eksempel; vekke henne med kaffe, en croissant og nyeste utgave av favorittbladet. Eller når man overrasker med alt fra en liten reisegave, god middag etter jobb, uoppfordret tar frem fotbad eller masserer, eller bare setter på hennes favorittserie uten å diskutere. Og kanskje viktigst, at man husker å fortelle at man er glad i personen... Anonymkode: de602...cda Dette er jo absolutt romantikk! Det at noen vil gjøre det lille ekstra for deg. Hverdagsromantikk er helt klart det jeg setter størst pris på. Store gaver, blomster og dyre middager kan jeg glatt stå over. Har opplevd mye romantikk selv også, men i et forhold så går det absolutt opp og ned. Ikke forvent at en som er veldig romantisk i starten fortsetter sånn hele livet. Jeg har også opplevd en som var ganske så romantisk med meg, bli stormende romantisk når han møtte en annen ( så ille at han mistet all fornuft). Selvfølgelig er det hyggelig å oppleve at noen virker stormende forelsket i deg, men det kan bli litt i overkant også. Det blir i alle fall rimelig latterlig for de som ser det fra utsiden (og nei det er ikke misunnelse). Når barn og alt får seile sin egen sjø fordi man bare ser den dama eller mannen. Det som er viktig å huske på er at vi har ulike kjærlighetsspråk. vi viser kjærlighet og romantikk på ulik måte. Så en handling som virker helt banal og hverdagslig for deg kan være en stor kjærlighetserklæring for en annen. Se etter kjærlighet og romantikk i de små tingene. Anonymkode: 1b82e...c08 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Kjæresten min er den mest romantiske jeg noen gang har møtt. Han er rett frem, åpen og ærlig. Han sier at han er glad i meg. Han sa at han likte meg fra første treff. Jeg var aldri i tvil om hvor han stod de første ukene og vi ble kjærester med en gang - fordi vi var forelsket. Han har søte kallenavn på meg. Han holder rundt meg hver natt. Jeg trenger ikke store gester fordi han får meg til å føle meg elsket hele tiden. Anonymkode: 4bb4a...77a Du er utrolig heldig! Anonymkode: 0671e...7ff 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jo absolutt romantikk! Det at noen vil gjøre det lille ekstra for deg. Hverdagsromantikk er helt klart det jeg setter størst pris på. Store gaver, blomster og dyre middager kan jeg glatt stå over. Har opplevd mye romantikk selv også, men i et forhold så går det absolutt opp og ned. Ikke forvent at en som er veldig romantisk i starten fortsetter sånn hele livet. Jeg har også opplevd en som var ganske så romantisk med meg, bli stormende romantisk når han møtte en annen ( så ille at han mistet all fornuft). Selvfølgelig er det hyggelig å oppleve at noen virker stormende forelsket i deg, men det kan bli litt i overkant også. Det blir i alle fall rimelig latterlig for de som ser det fra utsiden (og nei det er ikke misunnelse). Når barn og alt får seile sin egen sjø fordi man bare ser den dama eller mannen. Det som er viktig å huske på er at vi har ulike kjærlighetsspråk. vi viser kjærlighet og romantikk på ulik måte. Så en handling som virker helt banal og hverdagslig for deg kan være en stor kjærlighetserklæring for en annen. Se etter kjærlighet og romantikk i de små tingene. Anonymkode: 1b82e...c08 Nettopp. Har ikke dame nå, men jeg tenker at slike ting viser at jeg virkelig bryr meg og ønsker henne det beste. En annen ting jeg mener er romantikk er når man kan sette seg ned sammen og hjelpe til å løse et «problem» det kan være alt fra en oppgave dersom vedkommende studerer, problemer i jobben eller med venninner. Man kommer veldig tett når man er oppriktig interessert og setter seg inn i hennes situasjon - kanskje med et glass vin eller en skulder hvis det trengs Anonymkode: de602...cda 6
visp Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 Det har vært for mye av de. Og det blir gjerne veldig "store" greier, men de jeg har følt har gått for lang er vel ikke de jeg har hatt følelser for. Jeg liker det litt enkelt. Bare at de viser at de har omsorg for meg på forskjellige måter i dagliglivet. Eller at man får latterkrampe sammen f.eks. Sånne ting som gjør at man føler at man er på nett. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 Åh ja, min kjæreste knuser alle deres kjærester, tro meg. Har hatt mange kjærester, men samboeren er den eneste som har vært en ekte romantiker, og en kjæreste istedet for en kompis man kysser og puler. Han kjøper blomster til meg når han får lønn, tar armen rundt meg og kysser meg i panna når vi er ute/på butikken/hos slekt og venner. Han ser meg dypt i øynene og blottlegger følelser og framtidsønsker. Han løfter meg opp og gir meg et stort kyss når han kommer hjem fra jobb, og sukker høyt om at han endelig er hos meg igjen. Han vil ha øyekontakt og kommunikasjon under sex, noe som var helt uvant for meg, det føles så nært og euforisk. Han sier han gleder seg til å fri til meg, og ble dritglad av at jeg gikk og målte ringstørrelsen min spontant i dag. Han kommer til å øke i lønn de neste par årene, og drømmer om det vi skal få til sammen i takt med det; hus, hund og høner❤ hihi. Jeg må likevel si at jeg tror det er p.g.a. meg han er slik. Han har også hatt kjærester, men sier det ikke var på nært så romantisk med dem. Jeg er mottakelig, jeg spiller med, jeg gliser og sier takk og kaster meg rundt halsen hans når han overrasker meg. Blir dritglad av alt han gjør, og han ser det. Si for eks. en venninne av meg, hun fikk blomster av en ny kjæreste før vi skulle på en tilstelning, alt han fikk var en klein grimase og "ooookei, blomster ja.... Kan jeg legge dem i bilen din, Jarle?", og så snakket man ikke mer om det😂 jeg hadde ikke gitt blomster igjen for å si det sånn. Halve romantikken er reaksjonen👍 Anonymkode: 605c2...977 2
AndreasBR Skrevet 3. juni 2019 #15 Skrevet 3. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har de gjort og hvordan reagerte du da? Jeg trenger noen oppløftende historier og gjerne noe som gir meg troen på kjærligheten ... spesielt når det gjelder romantiske menn akkurat no Anonymkode: e63c1...21c Ser du etter menn eller flørtende soyboys? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #16 Skrevet 4. juni 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Åh ja, min kjæreste knuser alle deres kjærester, tro meg. Har hatt mange kjærester, men samboeren er den eneste som har vært en ekte romantiker, og en kjæreste istedet for en kompis man kysser og puler. Han kjøper blomster til meg når han får lønn, tar armen rundt meg og kysser meg i panna når vi er ute/på butikken/hos slekt og venner. Han ser meg dypt i øynene og blottlegger følelser og framtidsønsker. Han løfter meg opp og gir meg et stort kyss når han kommer hjem fra jobb, og sukker høyt om at han endelig er hos meg igjen. Han vil ha øyekontakt og kommunikasjon under sex, noe som var helt uvant for meg, det føles så nært og euforisk. Han sier han gleder seg til å fri til meg, og ble dritglad av at jeg gikk og målte ringstørrelsen min spontant i dag. Han kommer til å øke i lønn de neste par årene, og drømmer om det vi skal få til sammen i takt med det; hus, hund og høner❤ hihi. Jeg må likevel si at jeg tror det er p.g.a. meg han er slik. Han har også hatt kjærester, men sier det ikke var på nært så romantisk med dem. Jeg er mottakelig, jeg spiller med, jeg gliser og sier takk og kaster meg rundt halsen hans når han overrasker meg. Blir dritglad av alt han gjør, og han ser det. Si for eks. en venninne av meg, hun fikk blomster av en ny kjæreste før vi skulle på en tilstelning, alt han fikk var en klein grimase og "ooookei, blomster ja.... Kan jeg legge dem i bilen din, Jarle?", og så snakket man ikke mer om det😂 jeg hadde ikke gitt blomster igjen for å si det sånn. Halve romantikken er reaksjonen👍 Anonymkode: 605c2...977 Er det så lett? I så fall er jeg vanvittig romantisk, for jeg gjør alt dette hver eneste dag. (Bortsett fra blomster da.) Anonymkode: 492a6...615 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #17 Skrevet 4. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det så lett? I så fall er jeg vanvittig romantisk, for jeg gjør alt dette hver eneste dag. (Bortsett fra blomster da.) Anonymkode: 492a6...615 Er det vanlig altså? Han jeg var i forhold med ga meg kun klem om det hadde vært et dødsfall, kompliment fikk jeg kanskje annenhvert år og han ville ikke en gang dele seng om natten. Dog ville han ha sex hver dag. Er så redd for å møte en ny mann som er romantisk til han har deg fullstendig på kroken, for så og bli kald når han ikke «må» være romantisk lenger. Er dere romantiske fordi det faller dere naturlig, eller for å oppnå noe? Anonymkode: 0671e...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #18 Skrevet 4. juni 2019 Eksen min var sånn som kom med blomster uten spesielle anledninger, kunne legge små oppmerksomheter på bilen min om han var ferdig før meg på jobb (jobbet samme sted), hadde kallenavn på meg, snakket mye om hvor glad han var i meg, og ga meg komplimenter, spurte ofte om jeg ville ha massasje, ba meg ut på middager, og sendte meldinger med komplimenter og hjerter. Det ble så klissete at jeg ikke orket mer. Anonymkode: d05e6...110
frubaluba Skrevet 4. juni 2019 #19 Skrevet 4. juni 2019 55 minutter siden, AnonymBruker said: Eksen min var sånn som kom med blomster uten spesielle anledninger, kunne legge små oppmerksomheter på bilen min om han var ferdig før meg på jobb (jobbet samme sted), hadde kallenavn på meg, snakket mye om hvor glad han var i meg, og ga meg komplimenter, spurte ofte om jeg ville ha massasje, ba meg ut på middager, og sendte meldinger med komplimenter og hjerter. Det ble så klissete at jeg ikke orket mer. Anonymkode: d05e6...110 Du skulle sendt han til meg😂 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #20 Skrevet 4. juni 2019 2 minutter siden, frubaluba skrev: Du skulle sendt han til meg😂 Samme tenkte jeg. Det finnes nok av de knapt kan si 'jeg elsker deg' en gang hvert skuddår Anonymkode: 3bf3d...bba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå