Gjest Særine Ironilsen Skrevet 28. april 2005 #1 Del Skrevet 28. april 2005 Er det blitt slik nå at så sant man har råd til det, kan man gjøre hva som helst og så er det greit? Vil det si at har man råd til å forstørre leppene med silikon, så er det helt topp og go for it, uten at man stiller spørsmål ved om det er nødvendig eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 28. april 2005 #2 Del Skrevet 28. april 2005 Sånn er livet. De rike kan også ganske lett lure til seg mer penger eller gjøre andre kriminelle handliger uten å bli oppdaget. Rikdom fører til mer rikdom, og omtrent hver gang du bruker penger på noe lider noen fattige og noen rike blir rikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusa BillyJoelsdottir Skrevet 28. april 2005 #3 Del Skrevet 28. april 2005 Er det blitt slik nå at så sant man har råd til det, kan man gjøre hva som helst og så er det greit? Vil det si at har man råd til å forstørre leppene med silikon, så er det helt topp og go for it, uten at man stiller spørsmål ved om det er nødvendig eller ikke? Sånn har det alltid vært, sånn er det og sånn vil det nok også forbli, helt uavhengig av hva überkule gjestenick måtte finne på å mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #4 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, selvfølgelig. Skal ike folk få gjøre hvca de vil med pangen sine.jeg kjøper mye som er unødvendig , men som gir meg glede. Jeg har jo tjent pengen selv og vil gjerne bruke de slik jeg ønsker selv.. Hvorfor skal folk legge seg bort i om folk vil ha silikonpupper eller silikonlepper..? Folk får bruke pengen sine slik de vil for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå