Gå til innhold

Runke kamerat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og mitt råd er å fortell at du er homo og se hvordan han reagerer. IKKE si at du er hypp på han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva skjer med homohat på kg. Er visst faen meg feil og sinnsykt å like noen av samme kjønn ser jeg. 

Er det egentlig noen som faktisk kan komme med råd til hvordan jeg skal gå frem?

Jeg blir faktisk lei meg her jeg sitter, og alt jeg får slengt i trynet er hat, og at dere håper kameraten min dumper meg fordi jeg er homofil :(

Er vanskelig nok å være homofil uten alt dette hatet og drittslenginga fordi jeg liker en av samme kjønn :(

Anonymkode: 746e9...294

Det er ikke hat, det handler om vennskap ikke noen random som man møter for å pusle og ferdig med personen... 

Har selv hatt sex med venninner men det har gått gradvis over lang tid, ikke bare spurt en dag ut av det blå, kan vi ha sex? 

Kom med hint om at du vil runke noen f.eks og se hva han svarer, svarer han kult kan du rolig hinte litt mer men bruk god tid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det samme om det var to av motsatt kjønn som likte hverandre? 

Føler jeg møter en del fordommer i tråden her fra muligens voksne kvinner som skal moralisere og si hvor galt dette er fordi det er to gutter.

Jeg spurte om råd, ikke om det var galt av meg å like kameraten min.

Anonymkode: 746e9...294

Nei, det er ikke galt å like kameraten din. Men jeg tror det ville vært best å  fortalt ham at du er homo/bi eller liker å fantasere om sex med gutter som ett første steg. Så, eventuelt tatt det videre om du fikk respons på at han evt hadde det slik selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Nei, det er ikke galt å like kameraten din. Men jeg tror det ville vært best å  fortalt ham at du er homo/bi eller liker å fantasere om sex med gutter som ett første steg. Så, eventuelt tatt det videre om du fikk respons på at han evt hadde det slik selv.

Takk, var slike råd jeg ønsket. Trenger ikke høre hvor galt det er at jeg er homofil og liker kameraten min :(

Men så var det det å fortelle at man er homofil/bi. Når forteller man det, og finnes det noe måte å si det på som er enkel. Synes alt dette er så vanskelig :(

Anonymkode: 746e9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, var slike råd jeg ønsket. Trenger ikke høre hvor galt det er at jeg er homofil og liker kameraten min :(

Men så var det det å fortelle at man er homofil/bi. Når forteller man det, og finnes det noe måte å si det på som er enkel. Synes alt dette er så vanskelig :(

Anonymkode: 746e9...294

Hvor gammel er du? Spør for å bare vite liksom..

Hvordan man forteller det, er det nok ingen fasit på. Har fortalt vanskelig ting til kompiser og venninner selv og vet at slikt er innviklet. Men det å være åpen er mitt tips. sa en gang til en kompis mrd stotrende stemme at jeg kler meg om til dame innimellom. Og at jeg fortalt det fordi det var så utrolig slitsomt å skjule det. Han så ut som et spørsmål tegn, og med litt latter og ørten spørsmål senere var vi «cool». 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Hvor gammel er du? Spør for å bare vite liksom..

Hvordan man forteller det, er det nok ingen fasit på. Har fortalt vanskelig ting til kompiser og venninner selv og vet at slikt er innviklet. Men det å være åpen er mitt tips. sa en gang til en kompis mrd stotrende stemme at jeg kler meg om til dame innimellom. Og at jeg fortalt det fordi det var så utrolig slitsomt å skjule det. Han så ut som et spørsmål tegn, og med litt latter og ørten spørsmål senere var vi «cool». 

Tidlig 20 årene. Vel mer det at ingen av oss er i noe homofilt miljø, og jeg vet iværtfall for min egendel at jeg ikke er komfortabel med å komme ut. Føler liksom ikke jeg passer inn i stereotypien og den gay kulturen vi har...

Anonymkode: 746e9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidlig 20 årene. Vel mer det at ingen av oss er i noe homofilt miljø, og jeg vet iværtfall for min egendel at jeg ikke er komfortabel med å komme ut. Føler liksom ikke jeg passer inn i stereotypien og den gay kulturen vi har...

Anonymkode: 746e9...294

Om du ikke er komfortabel med å komme ut, da er det nok litt vanskelig å gi deg råd. Det må du uansett være komfortabel med. Hvordan du skal bli det, det vet jeg ingenting om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom samtalen av og til er inne på sex/runking, så åpne litt med å si 'kanskje det hadde vært noe å prøve' eller litt lett 'jeg må innrømme at jeg blir litt pirret ved tanken' eller noe sånt? Og se hvordan det går derfra?

Anonymkode: 18884...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å runke en kamerat? Prøver du å gi uttrykk for en slags form for forelskelse? Til en mann? på et kvinneforum!? Jeg er mann, og kunne gjerne tenkt meg å onanere mange kvinner, men det er liksom noen skritt på veien fram dit da. Ærlig talt. Dette er komplett useriøst.

Anonymkode: eb1c4...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du til meg som om jeg er tilbakestående, tror du virkelig jeg er så dum at jeg gjør slikt uten å spørre. 

Blir faktisk sint av at det går an å være så fordomsfull og dømmende, bare fordi jeg liker en av samme kjønn.

Og hva mener du med å sjekke han opp på vanlig måte, blir litt annet når man er to gutter om vi var av ulikt kjønn. Du forstår vel også det, at da kan man ikke bare gå frem på vanlig måte.

Men om du faktisk ikke har noen konkrete råd å komme med, hvorfor kan du ikke forhelvete holde deg unna denne tråden.

Jeg har ikke spurt om jeg bør seksuelt trakassere vedkommende, hva faen tror du om folk. At dersom man er homofil så bare hopper man over alle av samme kjønn uten å spørre. Blir faen meg kvalm at noen kan tro slikt. De fordommene dine kan du putte en viss plass!

Anonymkode: 746e9...294

Atte hæ? Snakk om å legge egne holdninger over på andre.

Anonymkode: a50e4...25c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det samme om det var to av motsatt kjønn som likte hverandre? 

Føler jeg møter en del fordommer i tråden her fra muligens voksne kvinner som skal moralisere og si hvor galt dette er fordi det er to gutter.

Jeg spurte om råd, ikke om det var galt av meg å like kameraten min.

Anonymkode: 746e9...294

Har du lyst til å runke kameraten din, så ville jeg spurt han om det, på litt fleipete vis som du kunne trukket litt tilbake. Jeg ser ikke det som negativt eller galt. Som du sier, legger han kanskje  litt opp til det, med sine groviser og griseprat.

Han og deres vennskap tåler det. Kan være han har lyst til å gjøre det med deg også.

Slipp dere løs, kos dere. Uten å ha prøvd, får du/ dere aldri svar.... Kanskje dere har kjempelyst begge to.😊

Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å runke en kamerat? Prøver du å gi uttrykk for en slags form for forelskelse? Til en mann? på et kvinneforum!? Jeg er mann, og kunne gjerne tenkt meg å onanere mange kvinner, men det er liksom noen skritt på veien fram dit da. Ærlig talt. Dette er komplett useriøst.

Anonymkode: eb1c4...024

Bokstavelig talt, noen skritt dit ja!

Anonymkode: 5f85b...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.6.2019 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Har så lyst til å runke en kamerat? Prøver du å gi uttrykk for en slags form for forelskelse? Til en mann? på et kvinneforum!? Jeg er mann, og kunne gjerne tenkt meg å onanere mange kvinner, men det er liksom noen skritt på veien fram dit da. Ærlig talt. Dette er komplett useriøst.

Anonymkode: eb1c4...024

Hvorfor rakker du ned på en ung, usikker gutt som prøver å få råd og hjelp fra noen som har litt mer erfaring i livet? 

Du kunne i det minste vært så voksen at du ikke skjulte deg bak en anonym bruker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Er det jeg er redd for. Men han tuller ganske ofte med homofili og er ganske pervers. Så er litt nysgjerrig og lurer på om jeg muligens kunne spilt videre på det.

Anonymkode: 746e9...294

Du får tulle tilbake med han. Når han driver og tuller og er pervers, kan du si på «tull»: Haha, vil du jeg skal runke deg?» Lat som om du tuller, men se an reaksjonen hans. Og spill videre på det derfra. 

Anonymkode: 7ff3c...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får tulle tilbake med han. Når han driver og tuller og er pervers, kan du si på «tull»: Haha, vil du jeg skal runke deg?» Lat som om du tuller, men se an reaksjonen hans. Og spill videre på det derfra. 

Anonymkode: 7ff3c...0f1

Helt enig med deg, måten som kan funke perfekt og kan lett komme unna med det som en fleip, hvis det ikke funker😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...