Gå til innhold

Runke kamerat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å runke kamerat, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Redd for å ødelegge vennskap. Noen tips?

Anonymkode: 746e9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville spurt om det er noe han har lyst til, i alle fall før du setter i gang. Ikke ok å bli overfallsrunket. 

Anonymkode: 3c40b...5db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville spurt om det er noe han har lyst til, i alle fall før du setter i gang. Ikke ok å bli overfallsrunket. 

Anonymkode: 3c40b...5db

Såpass skjønner jeg da. Men han er litt sånn «uff» hver gang jeg kommer med homovitser. Og har ikke lyst avsløre meg som homo om han ikke er det. Så vet ikke om jeg vil spørre han rett ut.

Anonymkode: 746e9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri bruk en venn til dette.

Finn deg på gaysir.no. Møt helt anonymt, uten å vite noe om hverandre. Ikke navn etc. 

Anonymkode: b7c57...13b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri bruk en venn til dette.

Finn deg på gaysir.no. Møt helt anonymt, uten å vite noe om hverandre. Ikke navn etc. 

Anonymkode: b7c57...13b

Nei, er altfor beskjeden. Det ville heller aldri fått vekk fantasiene jeg har om kameraten min. De blikkene han sender meg, og alt grisesnakket, er bare noe med det som pirrer meg sånn.

 

Anonymkode: 746e9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre han om han kunne tenke seg  bli runket og sugd av deg, bare si at du har en fantasi som du ønsker å prøve ut og kunne tenke deg å gjøre det på han for det føles trygt.

Anonymkode: 90f38...199

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis er vennskapet over i det du stiller spørsmålet.

Anonymkode: 2fcc6...e13

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis er vennskapet over i det du stiller spørsmålet.

Anonymkode: 2fcc6...e13

Er det jeg er redd for. Men han tuller ganske ofte med homofili og er ganske pervers. Så er litt nysgjerrig og lurer på om jeg muligens kunne spilt videre på det.

Anonymkode: 746e9...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, alle fantasier trenger ikke oppfylles! Utrolig ubehagelig for vennen din å få det spørsmålet, og vennskapet blir garantert ødelagt. Selv om han mot formodning skulle være homo, så er det vel ikke sikkert han vil ha deg..

Anonymkode: a50e4...25c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud, alle fantasier trenger ikke oppfylles! Utrolig ubehagelig for vennen din å få det spørsmålet, og vennskapet blir garantert ødelagt. Selv om han mot formodning skulle være homo, så er det vel ikke sikkert han vil ha deg..

Anonymkode: a50e4...25c

herregud det er jo bare et runk, ikke legg så mye i det

Anonymkode: 90f38...199

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

herregud det er jo bare et runk, ikke legg så mye i det

Anonymkode: 90f38...199

Nettopp, så hvorfor risikere et vennskap?

Anonymkode: a50e4...25c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, så hvorfor risikere et vennskap?

Anonymkode: a50e4...25c

Hadde du sagt det samme om det var to av motsatt kjønn som likte hverandre? 

Føler jeg møter en del fordommer i tråden her fra muligens voksne kvinner som skal moralisere og si hvor galt dette er fordi det er to gutter.

Jeg spurte om råd, ikke om det var galt av meg å like kameraten min.

Anonymkode: 746e9...294

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det samme om det var to av motsatt kjønn som likte hverandre? 

Føler jeg møter en del fordommer i tråden her fra muligens voksne kvinner som skal moralisere og si hvor galt dette er fordi det er to gutter.

Jeg spurte om råd, ikke om det var galt av meg å like kameraten min.

Anonymkode: 746e9...294

Hadde aldri risikert et vennskap for en runk nei. Er du forelsket er det noe annet, da ville jeg tatt sjansen. Men ikke på den måten du foreslår.

Anonymkode: a50e4...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri risikert et vennskap for en runk nei. Er du forelsket er det noe annet, da ville jeg tatt sjansen. Men ikke på den måten du foreslår.

Anonymkode: a50e4...25c

Så hvorfor kan du heller ikke komme med råd, siden du tydelig mener jeg burde gjøre det på en annen måte.

Og faktisk heller kommer med gode råd til hva jeg kan gjøre, som er det jeg faktisk spør om.

Isteden for å være så nedlatende og prøve å shame meg.

Anonymkode: 746e9...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor kan du heller ikke komme med råd, siden du tydelig mener jeg burde gjøre det på en annen måte.

Og faktisk heller kommer med gode råd til hva jeg kan gjøre, som er det jeg faktisk spør om.

Isteden for å være så nedlatende og prøve å shame meg.

Anonymkode: 746e9...294

Rådet er da å forsøke å sjekke ham opp på vanlig måte dersom du er forelsket i ham. Dersom han er interessert kommer sexen naturlig. Og ja, som du selv sier, vennskapet kan bli ødelagt om du bare ber om å runke han, eller enda verre; bare prøver å gjøre det uten å spørre først.

Anonymkode: a50e4...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Såpass skjønner jeg da. Men han er litt sånn «uff» hver gang jeg kommer med homovitser. Og har ikke lyst avsløre meg som homo om han ikke er det. Så vet ikke om jeg vil spørre han rett ut.

Anonymkode: 746e9...294

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det jeg er redd for. Men han tuller ganske ofte med homofili og er ganske pervers. Så er litt nysgjerrig og lurer på om jeg muligens kunne spilt videre på det.

Anonymkode: 746e9...294

:klo:

Anonymkode: 87109...fb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Krampus

Først må du spørre deg om det er greit for deg å miste vennskapet, for det er en risiko. Er det verdt risken så begynner du å flørte. De færreste edru folk responderer bra på "jeg vil runke deg" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rådet er da å forsøke å sjekke ham opp på vanlig måte dersom du er forelsket i ham. Dersom han er interessert kommer sexen naturlig. Og ja, som du selv sier, vennskapet kan bli ødelagt om du bare ber om å runke han, eller enda verre; bare prøver å gjøre det uten å spørre først.

Anonymkode: a50e4...25c

Hvorfor skriver du til meg som om jeg er tilbakestående, tror du virkelig jeg er så dum at jeg gjør slikt uten å spørre. 

Blir faktisk sint av at det går an å være så fordomsfull og dømmende, bare fordi jeg liker en av samme kjønn.

Og hva mener du med å sjekke han opp på vanlig måte, blir litt annet når man er to gutter om vi var av ulikt kjønn. Du forstår vel også det, at da kan man ikke bare gå frem på vanlig måte.

Men om du faktisk ikke har noen konkrete råd å komme med, hvorfor kan du ikke forhelvete holde deg unna denne tråden.

Jeg har ikke spurt om jeg bør seksuelt trakassere vedkommende, hva faen tror du om folk. At dersom man er homofil så bare hopper man over alle av samme kjønn uten å spørre. Blir faen meg kvalm at noen kan tro slikt. De fordommene dine kan du putte en viss plass!

Anonymkode: 746e9...294

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri bruk en venn til dette.

Finn deg på gaysir.no. Møt helt anonymt, uten å vite noe om hverandre. Ikke navn etc. 

Anonymkode: b7c57...13b

Jeg finner kommentaren din helt forkastelig.. Gaysir er allerede ødelagt av ekle overkåte mennesker.. 

Anonymkode: cf4c4...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva skjer med homohat på kg. Er visst faen meg feil og sinnsykt å like noen av samme kjønn ser jeg. 

Er det egentlig noen som faktisk kan komme med råd til hvordan jeg skal gå frem?

Jeg blir faktisk lei meg her jeg sitter, og alt jeg får slengt i trynet er hat, og at dere håper kameraten min dumper meg fordi jeg er homofil :(

Er vanskelig nok å være homofil uten alt dette hatet og drittslenginga fordi jeg liker en av samme kjønn :(

Anonymkode: 746e9...294

Herregud. 

Dette har INGENTING med homohat å gjøre. Det handler om å IKKE ødelegge et vennskap. 

Hva om en gutt hadde spurte en venninne om å få fingre henne dersom hun mest sannsynligvis ikke tente på han? 

Enkelte ting gjør man ikke. 

Endret av FrodeF
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...