Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #21 Skrevet 31. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er heldigvis ikke bare de eneste, men når jeg tenker etter så har det vært noen ja🙈, huff, godt man lærer så lenge man lever. Flott! Ikke ha kontakt med menn som snakker om ex, det er jo helt på trynet! Hvorfor skal de ta dette med deg, involvere deg i dette som en annen "advokat" det er jo nesten som å skrike ut "jeg har rett" og du må bare sympatisere med meg! Det er så ekstremt galt som det kan få blitt. Mitt forhold gikk i dass, men aldri om jeg tar det med en fremtidig kvinne. Det er over og ut, "dead and gone" Kommer aldri til å nevne de konfliktene uansett. De er tilbakelagt og historie. Den nye kvinnen skal bare slippe dette. Ikke det at det var de store konfliktene heller, det var bare slutt, og jeg var kanskje ikke perfekt i den historien heller. Lært av det og komme seg videre. Dra med seg slike ting kommer aldri bra ut uansett. Derfor man venter lenge etter et forhold for å gå inn i et nytt, legge det bak seg, begrave det og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #22 Skrevet 31. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Tja: du kan jo alltids kjøre opp litt temperatur. Det hadde de fortjent. "Jeg gidder for faen ikke sitte her å høre om eksen din!" og forlate åstedet, er neppe noe du vil tape noe på.. Anonymkode: d2605...d8d Fader ass, du har helt rett, jeg er for snill, de tror de bare at de kan kjøre over meg og bruke meg som søplekasse der de bare kan slenge all drit i. Anonymkode: 67bfe...f06
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #23 Skrevet 31. mai 2019 13 minutter siden, Duftavsommerregn said: Flott! Ikke ha kontakt med menn som snakker om ex, det er jo helt på trynet! Hvorfor skal de ta dette med deg, involvere deg i dette som en annen "advokat" det er jo nesten som å skrike ut "jeg har rett" og du må bare sympatisere med meg! Det er så ekstremt galt som det kan få blitt. Mitt forhold gikk i dass, men aldri om jeg tar det med en fremtidig kvinne. Det er over og ut, "dead and gone" Kommer aldri til å nevne de konfliktene uansett. De er tilbakelagt og historie. Den nye kvinnen skal bare slippe dette. Ikke det at det var de store konfliktene heller, det var bare slutt, og jeg var kanskje ikke perfekt i den historien heller. Lært av det og komme seg videre. Dra med seg slike ting kommer aldri bra ut uansett. Derfor man venter lenge etter et forhold for å gå inn i et nytt, legge det bak seg, begrave det og gå videre. Det er helt sant. Anonymkode: 67bfe...f06
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #24 Skrevet 31. mai 2019 Eksen min hadde mistenkelig mange crazy eksdamer, de var visst syke i hodet og klingærne. Forstod mer jo mer jeg ble kjent med han, han behandlet damer som luft eller dritt (avhengig av humøret) dagen etter han hadde vært en drømmeprins, slik vil gjøre enhver dame litt smågal (varm og kald oppførsel). Forstod raskt at det var han det var noe galt med og ikke damene, og er nå mer obs på eksene til menn, er de i følge han bare sprø og fæle stiller jeg litt spørsmålstegn til hvordan han behandler damer og. Anonymkode: 994b3...213 6
Goodolddays Skrevet 31. mai 2019 #25 Skrevet 31. mai 2019 Lige der og nu gør vi, men bliver nok lidt overrasket når hverdagen begynder. Men det gælder jo både blomsten og bien.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #26 Skrevet 31. mai 2019 Dealbreakeren var faktisk at han lå i senga og vi nettopp hadde hatt sex, og han sa at han så jo på hele dama (eksen) at hun var litt gal, men hun var jo så flott... 🙄🤦♀️🙈 Anonymkode: 67bfe...f06
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #27 Skrevet 31. mai 2019 Da jeg var tenåring og i mitt første forhold med en 18åring, så jeg bilen hans hos nabojenta. Sendte han en sms og spurte hva han gjorde der, han sa han bare var på besøk. Da svarte jeg at jeg ble så sjalu at jeg følte jeg holdt på å dø. I ettertid av vårt veldig korte ungdomsforhold ble dette vridd om til at jeg "stod utenfor vinduet til Annes hus og trua med å drepe meg selv". 😂 Men tviler ikke på at noen kan gjøre ekstreme ting. Folk som ikke har lært hvordan man kan takle vonde følelser for eksempel. Anonymkode: 93bcd...0ae 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #28 Skrevet 2. juni 2019 For min egen del, har jeg bare datet crazy noen ganger. Ble ikke noe forhold. Jeg ville ikke se henne mer etter at jeg så mer og mer av hysterisk, skrikende, irrasjonell adferd. Fikk vite om mye baggasje som var leit å høre om, men ikke noe jeg kunne fikse. Mange er flinke til å gjemme sine dårlige sider, men de kommer frem til slutt. Problemet var at hun ikke ville slutte å se meg. Stod på døra midt på natta. Stup full, gang på gang. Slapp henne ikke inn. Crazy = sykt bra sex da. Anonymkode: 30bfa...bdc
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #29 Skrevet 2. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: For min egen del, har jeg bare datet crazy noen ganger. Ble ikke noe forhold. Jeg ville ikke se henne mer etter at jeg så mer og mer av hysterisk, skrikende, irrasjonell adferd. Fikk vite om mye baggasje som var leit å høre om, men ikke noe jeg kunne fikse. Mange er flinke til å gjemme sine dårlige sider, men de kommer frem til slutt. Problemet var at hun ikke ville slutte å se meg. Stod på døra midt på natta. Stup full, gang på gang. Slapp henne ikke inn. Crazy = sykt bra sex da. Anonymkode: 30bfa...bdc Vel jeg er sykt bra i senga uten å være crazy, hahaha, så det er noe jeg ikke skjønner 😄 Anonymkode: 67bfe...f06 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #30 Skrevet 2. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min egen del, har jeg bare datet crazy noen ganger. Ble ikke noe forhold. Jeg ville ikke se henne mer etter at jeg så mer og mer av hysterisk, skrikende, irrasjonell adferd. Fikk vite om mye baggasje som var leit å høre om, men ikke noe jeg kunne fikse. Mange er flinke til å gjemme sine dårlige sider, men de kommer frem til slutt. Problemet var at hun ikke ville slutte å se meg. Stod på døra midt på natta. Stup full, gang på gang. Slapp henne ikke inn. Crazy = sykt bra sex da. Anonymkode: 30bfa...bdc Mulig hun har sine ting, men det der er bare en helt vanlig full og ulykkelig forelsket kvinne. Ikke galskap. Om det der er for mye for deg er det du selv som har problemer => Diagnose: "FRYKTELIG KJEDELIG OG LETTSKREMT" Anonymkode: d2605...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #31 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig hun har sine ting, men det der er bare en helt vanlig full og ulykkelig forelsket kvinne. Ikke galskap. Om det der er for mye for deg er det du selv som har problemer => Diagnose: "FRYKTELIG KJEDELIG OG LETTSKREMT" Anonymkode: d2605...d8d Jeg ville tenke galskap om han stod utenfor døren min midt på natta stupfull hele tiden... det hadde vært slitsomt. Men uansett, jeg håper at jeg treffer en fyr som føles litt gal etter meg... Anonymkode: 67bfe...f06
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #32 Skrevet 2. juni 2019 "disse "crazy" damene har draget og hvorfor menn faller for dem. For det skjer jo aldri at de faller for meg" Jeg datet ei såkalt CrazyLady en gang. Hun viste seg å være det mye senere. Helt normal å skjønn dame. Hun sjekket meg opp og datet en god stund før jeg merket at det var noe gærlig. Husker hun (36år) var frampå og ikke usikker på seg selv. Og jeg tror det er derfor mange menn ender opp med ei sånn ei. Anonymkode: 66843...e8b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #33 Skrevet 2. juni 2019 Hvis typen din har mange sprø ekser er sjansen stor for at du også kommer til å bli en gal eks. Min eks hadde en gal eks da vi møttes, nå har han to. Tipper han snart har tre... Altså, han gjorde så mye sykt! Ingen kan være sammen med han uten å miste fatningen. Anonymkode: 45579...e7e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå