Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en del menn som har helt psycko ekser kan det virke som, og det er selvfølgelig to sider av samme sak, men noe av det jeg får høre om er jo helt hinsides, skjønner ikke at det er mulig. Og jeg tenker da at de har jo valgt disse damene på et tidspunkt og jeg skjønner ikke at disse "crazy" damene har draget og hvorfor menn faller for dem. For det skjer jo aldri at de faller for meg, og jeg er ganske normal og ville jo aldri gjort disse tingene. Så hva er greia med disse kvinnene, hvorfor faller menn for crazy ladies? 

Anonymkode: 67bfe...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste av oss er vel i utgangspunktet ikke så crazy. Men så skjer det ting som har med sterke følelser å gjøre og da gjør man noen ganger ting man ikke skulle gjort. Det gjelder jo menn også. 

Og som du sier: det er alltid minst to sider av saken. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta ting menn sier om eksene sine så bokstavelig. Det er mest sannsynlig svært farget av følelser, kanskje de ønsker litt sympati eller legger godt på for å oppnå noe med deg osv, osv. De røper seg egentlig gjennom det at de snakker om eksen sin i det hele tatt. Hvis hun ikke betydde en dritt for dem: hadde hun ikke blitt nevt. Disse mennene er ikke ferdig med eksen rett og slett og det er mest sansynlig derfor du ikke får dem..ikke fordi eksen er crazy på ekte og de liker crazy bedre enn deg. 

Anonymkode: d2605...d8d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner said:

De fleste av oss er vel i utgangspunktet ikke så crazy. Men så skjer det ting som har med sterke følelser å gjøre og da gjør man noen ganger ting man ikke skulle gjort. Det gjelder jo menn også. 

Og som du sier: det er alltid minst to sider av saken. 

En gjenganger er jo å ta fra mennene ungene da og det blir rettsak og diverse greier. 

🙈Kanskje jeg må gå i meg selv hva slags menn jeg dater, for plutselig i min verden så er det plutselig vanlig, og så vanlig er det vel ikke... 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke ta ting menn sier om eksene sine så bokstavelig. Det er mest sannsynlig svært farget av følelser, kanskje de ønsker litt sympati eller legger godt på for å oppnå noe med deg osv, osv. De røper seg egentlig gjennom det at de snakker om eksen sin i det hele tatt. Hvis hun ikke betydde en dritt for dem: hadde hun ikke blitt nevt. Disse mennene er ikke ferdig med eksen rett og slett og det er mest sansynlig derfor du ikke får dem..ikke fordi eksen er crazy på ekte og de liker crazy bedre enn deg. 

Men skjønner ikke at crazy triumfer meg😱🙈😂

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor faller menn for crazy ladies

Det tror jeg veldig få gjør, men det kan vel hende en gang i blant at folk er litt mer:bond: enn man trodde de var i utgangspunktet...

Nå er jo mange mennesker veldig gode på å IKKE være spesielt generøse når de snakker om tidligere kjærester også... Og jeg tenker nok at det er hovedårsaken til mang en "crazy-EX-historie"...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De røper seg egentlig gjennom det at de snakker om eksen sin i det hele tatt. Hvis hun ikke betydde en dritt for dem: hadde hun ikke blitt nevt. Disse mennene er ikke ferdig med eksen rett og slett og det er mest sansynlig derfor du ikke får dem..ikke fordi eksen er crazy på ekte og de liker crazy bedre enn deg. 

Du beskriver dette meget bra! Altså en ting man lærer når man skal ut å lete etter en ny partner! Aldri snakk om en ex i datingfasen, aldri gjør det! Begynne å dra dette opp da, betyr en ting. De er ikke ferdig med tidligere forhold! Når man blir veldig godt kjent er det å dele tidligere liv til en viss grad greit, men aldri ex og forholdet man hadde intimt med de. Fatter bare ikke poenget? Det er historie, og om den er over hvorfor nevne det?

For å si det slik, det er oppskriften på å tryne i startgropen, så til de grader.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alle folk har galskap i seg, bare i ulike grader som varierer fra tid til tid og omstendighetene de befinner seg i. Jeg har selv "galskap" eller bagasje da som hindrer meg i å danne relasjoner med andre mennesker da jeg er redd for å "mess things up". Aldri, aldri i livet kunne jeg tenkt meg å gå inn i et forhold, stakkars den damen eller mannen. Nei, uff.

Anonymkode: c8291...9d1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gjenganger er jo å ta fra mennene ungene da og det blir rettsak og diverse greier. 

🙈Kanskje jeg må gå i meg selv hva slags menn jeg dater, for plutselig i min verden så er det plutselig vanlig, og så vanlig er det vel ikke... 

Åja var det slike ting du tenkte på. Nei, det er ikke så vanlig å prøve å ta barna fra eksen. Men også i slike saker er det ofte to sider, og det er også veldig sterke følelser. De fleste klarer jo å komme frem til barnefordeling som ihvertfall er noenlunde tålbar for begge (og barna). 

Hvis de fleste mennene du møter har ekser som virkelig prøver å ta barna fra dem så ville jeg nok tenkt litt ja...

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Du beskriver dette meget bra! Altså en ting man lærer når man skal ut å lete etter en ny partner! Aldri snakk om en ex i datingfasen, aldri gjør det! Begynne å dra dette opp da, betyr en ting. De er ikke ferdig med tidligere forhold! Når man blir veldig godt kjent er det å dele tidligere liv til en viss grad greit, men aldri ex og forholdet man hadde intimt med de. Fatter bare ikke poenget? Det er historie, og om den er over hvorfor nevne det?

For å si det slik, det er oppskriften på å tryne i startgropen, så til de grader.

Godt poeng, rødt flagg i framtiden, men jeg føler at omtrent "alle" menn snakker om ekser. Kanskje jeg bare er for snill som gidder å høre på... 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, solmåneogstjerner said:

Åja var det slike ting du tenkte på. Nei, det er ikke så vanlig å prøve å ta barna fra eksen. Men også i slike saker er det ofte to sider, og det er også veldig sterke følelser. De fleste klarer jo å komme frem til barnefordeling som ihvertfall er noenlunde tålbar for begge (og barna). 

Hvis de fleste mennene du møter har ekser som virkelig prøver å ta barna fra dem så ville jeg nok tenkt litt ja...

Jeg skjønner ikke hva jeg utstråler som gjør at jeg møter på sånne menn. Og jeg prøver å finne ut hva som er galt med disse mennene som har kommet i den situasjonen, men jeg kommer aldri så langt at jeg finner ut av det. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva jeg utstråler som gjør at jeg møter på sånne menn. Og jeg prøver å finne ut hva som er galt med disse mennene som har kommet i den situasjonen, men jeg kommer aldri så langt at jeg finner ut av det. 

Jeg vet ikke jeg... Men møter du mest nyskilte menn? Kanskje lurt å vente til de har landet litt? For jeg tror nok helst at det er historiene som er litt overdrevne. Hvis ikke det er slik at de faktisk holder på med/har vært i rettssaker da. (Og da kan det jo likevel fortsatt være mennene som er gærne også)

Endret av solmåneogstjerner
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var vel en gærn dame, men er blitt rolig og skikkelig kjedelig nå. Ser helt ok ut  ikke no spes utseendemessig. Men, før, da jeg var en god del mer ustabil var det mange menn som syntes det var spennende. Intens sex, heftig make-up sex, intense og dramatiske kjærlighetserklæringer, impulsive handlinger som av og til var spennende. 

Mannen min nå sier han kunne aldri vært sammen med "vanlige damer". Alt blir for rolig og kontrollert. Litt galskap er bra.

Anonymkode: 0f5cc...2f7

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng, rødt flagg i framtiden, men jeg føler at omtrent "alle" menn snakker om ekser. Kanskje jeg bare er for snill som gidder å høre på... 🙈

Ikke gidd å høre på det! Det er et rødt flagg alle dager i året! Dette er bare ikke noe fornuftige menn deler med noen uansett. Jeg kunne delt helt vanlige ting når man var i et forhold, men aldri noe mer en det. Jeg finner det som en æressak å aldri rakke ned på en ex, selv om jeg kunne gjort det så det holder. Det vil aldri skje! Når jeg inngår et forhold, så er ex noe som hører fortiden til, det er over for alltid. Dra dette opp igjen?  Det er meningsløst så det holder! At man forteller om fortiden sin er helt greit, men det skal ikke innbefatte et tidligere intimt forhold man har hatt. Den nye kvinnen er alt som betyr noe, det gamle er "dead and gone". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg... Men møter du mest nyskilte menn? Kanskje lurt å vente til de har landet litt? For jeg tror nok helst at det er historiene som er litt overdrevne. Hvis ikke det er slik at de faktisk holder på med/har vært i rettssaker da. 

Ikke nyskilte menn nei, og det er historier hvor det har vært /er rettsaker og de har holdt på i et par åår. Jeg skjønner at jeg bør løpe og at det er røde flagg, men disse mennene forteller som om damene er gale og mennene virker jo normale, men skjønner at det kanskje er noe jeg ikke skjønner. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var vel en gærn dame, men er blitt rolig og skikkelig kjedelig nå. Ser helt ok ut  ikke no spes utseendemessig. Men, før, da jeg var en god del mer ustabil var det mange menn som syntes det var spennende. Intens sex, heftig make-up sex, intense og dramatiske kjærlighetserklæringer, impulsive handlinger som av og til var spennende. 

Mannen min nå sier han kunne aldri vært sammen med "vanlige damer". Alt blir for rolig og kontrollert. Litt galskap er bra.

Anonymkode: 0f5cc...2f7

Skjønner at jeg må bli litt gal. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke nyskilte menn nei, og det er historier hvor det har vært /er rettsaker og de har holdt på i et par åår. Jeg skjønner at jeg bør løpe og at det er røde flagg, men disse mennene forteller som om damene er gale og mennene virker jo normale, men skjønner at det kanskje er noe jeg ikke skjønner. 

Et rødt flagg er det ihvertfall. Hvem som har rett er jo vanskelig å vite. Stor sjanse for at det er noe rart med både mannen og eksen. Eller en av dem. Vanskelig for oss å svare på. 

Men det er litt rart at dette er de eneste mennene du treffer på. De fleste klarer som sagt å finne løsninger selv (Evt med familievernkontoret). Mange er litt såret fordi det ikke ble perfekt for dem, men rettssaker og slikt er heldigvis ganske sjeldent 

Skrevet

Jeg synes det virker som mange menn tiltrekkes av de intense, temperamentsfulle, sjalu og sprø damene. Det er sikkert både smigrende og gøy så lenge alt er rosenrødt, men ikke fullt så stas når forholdet surner. 

AnonymBruker
Skrevet

Et rødt flagg er det ihvertfall. Hvem som har rett er jo vanskelig å vite. Stor sjanse for at det er noe rart med både mannen og eksen. Eller en av dem. Vanskelig for oss å svare på. 

Men det er litt rart at dette er de eneste mennene du treffer på. De fleste klarer som sagt å finne løsninger selv (Evt med familievernkontoret). Mange er litt såret fordi det ikke ble perfekt for dem, men rettssaker og slikt er heldigvis ganske sjeldent 

Det er heldigvis ikke bare de eneste, men når jeg tenker etter så har det vært noen ja🙈, huff, godt man lærer så lenge man lever. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner at jeg må bli litt gal. 

Tja: du kan jo alltids kjøre opp litt temperatur. Det hadde de fortjent. "Jeg gidder for faen ikke sitte her å høre om eksen din!" og forlate åstedet, er neppe noe du vil tape noe på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...