Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører ofte at hun over meg støvsuger verandaen sin, men er dette vanlig? Støvsuger du verandaen din?

Anonymkode: ea9fb...02a

Nei, Gud forby! Terrassen har mengder av ulikt rask på micronivå som ikke skal inn i en støvsuger. Selv ikke om posen kastes straks etter bruk. 

Med matsmuler, støv og diverse annen blir både støvsugerposen, støvsugeren og stedet støvsugeren oppbevares en bakteriebombe av de helt unike. 

God fornøyelse til alle som drar inn utemøkka. Vi bruker feiekost, høytrykkspyler, spyleslange og vaskeklut ved behov. 

Anonymkode: 00b98...ae6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Gud forby! Terrassen har mengder av ulikt rask på micronivå som ikke skal inn i en støvsuger. Selv ikke om posen kastes straks etter bruk. 

Med matsmuler, støv og diverse annen blir både støvsugerposen, støvsugeren og stedet støvsugeren oppbevares en bakteriebombe av de helt unike. 

God fornøyelse til alle som drar inn utemøkka. Vi bruker feiekost, høytrykkspyler, spyleslange og vaskeklut ved behov. 

Og dere desinfiserer selvfølgelig alle sko før dere går inn i huset? Og fyrer ikke med ved som har stått ute?  

Anonymkode: ac2dd...2e5

AnonymBruker
Skrevet

Bor på bakkeplan, så jeg koster bare. Hadde jeg bodd lenger opp hadde jeg støvsugd. 

Anonymkode: abb8c...463

Skrevet

Gjør det innimellom. Pleier å børste bikkja ute og for å unngå å dra inn alle hårene støvsuger jeg den. Har ikke feiekost og brett.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dere desinfiserer selvfølgelig alle sko før dere går inn i huset? Og fyrer ikke med ved som har stått ute?  

Nei, vi har dørmatter og har lært oss til både å tørke av oss på beina og å ta skoene av på dørmattene. 

Men jeg forstår jo etter å ha lest tråden hvorfor enkelte får både mugg, sølvkre og andre uønskede ting i hus. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi har dørmatter og har lært oss til både å tørke av oss på beina og å ta skoene av på dørmattene. 

Men jeg forstår jo etter å ha lest tråden hvorfor enkelte får både mugg, sølvkre og andre uønskede ting i hus. 

Så det kommer inn med støvsugeren, altså??

Anonymkode: 4ac58...ab7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dere burde brenne ned hele huset slik at det defintivt ikke fins bakterier mer?

Anonymkode: b8bab...2d0

• Liker 1
Skrevet

Ja😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg feier eller spyler min veranda. 
Men ser veldig ofte at naboer i borettslaget på andre siden av veien støvsuger verandaene sine! 

Det går vel litt på byggemetoder, regler i borettslag og hvilket underlag man har. 
Det er ikke alle borettslag hvor det er lov riste tepper ute, så har man teppegulv på veranda kan det være greit støvsuge det. 
Noen steder vil spyling/vasking medføre vannsøl til naboer under, og kan være regulert i vedtekter, derav kan støvsuging være ett godt alternativ. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke mugg, sølvkre eller lignende i hus, har aldri hatt det, og jeg støvsuger terrassen innimellom. Kanskje jeg bare er unntaket som er superheldig 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...