Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort alt for mye jeg «ikke burde» Ila av slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene. Skal sier at jeg aldri har hatt et godt forhold til seg, og heller ikke hatt det særlig godt med meg selv. Derfor hatt behov for å være og gjøre mest mulig ekstrem. Kan ikke skryte av å være stolt av det, men var jo «gøye» ting å fortelle for å imponere/sjokkere på vors.

hatt sex med utallige menn jeg ikke burde, fler stk Ila en kveld, the perfect week, send og solgt både bilder og videoer, og fått litt for sex en gang jeg var ung og dum «for man må jo gjøre alt en gang», sex i stua på nash, trekanter og gå på exers kompiser for å lage drama.. lista er lang

..trenger absolutt ingen å gi meg en pekefinger her å si ingen ville vært med noen som meg, og det er ekkelt og alt det. Helt enig, og absolutt klar over dette ikke var en god periode. Men til mitt forvar så var dette en mørk og vanskelig periode i mitt liv, og det endre med å bli min type selvplaging og eneste måte å føle noen verdi (selv om det kun gjorde alt verre ofc

Anonymkode: 95e9b...c74

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 14.29):

Oh well.. Hvor skal jeg begynne? Jeg hadde ekstremt mye sex når jeg var 16-25 år. Nå som jeg er litt eldre så tenker jeg at det muligens var en avhengighet. Gutter, jenter, eldre kvinner, eldre menn. Har hatt sex på toaletter på utesteder og restauranter, på stranda både på natta og på dagtid med folk rundt, jeg har både sugd og blitt fingra i baksetet på taxi, jeg har blitt fingra under pledd i flere sosiale settinger, sex på parkeringsplass, jeg og ei venninne sugde typen hennes mens han filmet, slikka bartenderen på et utested på toalettet, ble slikka av en eldre kvinne på toalettet i et bryllup, ble slikka av ei venninne utenfor et festlokale med masse folk (eeh, akkurat det har nok skjedd med flere venninner når jeg tenker meg om), hadde sex i et boblebad mens venninna mi hadde sex ved siden av, har flere ganger hatt sex med flere ulike menn i løpet av en kveld, hadde sex på kjøkkenbenken på nash mens resten av festen satt i stua, sex på benk i en park på natta, jeg og venninna mi sugde en på kino, hadde sex med en kompis mens kompisen hans sov i samme seng.. Og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde det sykt mye gøy og angrer ikke på noe, men jeg kommer aldri til å fortelle noen akkurat hvor mye sex jeg har hatt og hvor mange jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 5ec3d...476

Kjenner meg godt igjen her. Sex ble rett og slett en avhengighet. Jeg som ikke mestret livet noe særlig elles, så ble dette plutselig noe jeg fikk til å følte meg god nok på. Ble nokså altoppslukende og planla liksom ukene for å hoppe fra gutt til gutt. Teste mine grenser, og finne de drøyeste stedene, ta noen ekstra risker. I de årene var det jo også litt stas å kunne ha gjort noe ikke så mange andre hadde liksom. Sett tilbake så angrer jeg ikke direkte, livet er forkort til å angre. Men optimalt sett, så kunne jeg jo tenkt meg en bodycount jeg kunne fortalt til andre uten å få reaksjoner eller rykter på meg, så den blir med meg i graven. Men med en slik fortid betyr ikke at man ikke vil kunne være en god kjæreste i fremtiden,, selv om det er det folk tenker om en. Man er jo ikke den sammen idag

Anonymkode: 95e9b...c74

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde meget diskre sex med en god kompis på en fest blandt alle andre deltagere. inkludert typen min og dama hans. vi hadde skrevet til hverandre hvor deilig vi synes den andre var. han skriver da at jeg skulle sitte på fanget hans. noe som ikke ble sett rart på siden vi var veldig gode venner. jeg hadde på en løs sommerkjole uten truse og han en løs badeshorts etter som alle hadde brukt bassenget vårt en liten til før dette. satt meg på fanget hans og skulte at jeg dro frem pikken hans satt meg på å gynget stille frem og tilbake til han kom. 

Anonymkode: 9cf70...525

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hadde meget diskre sex med en god kompis på en fest blandt alle andre deltagere. inkludert typen min og dama hans. vi hadde skrevet til hverandre hvor deilig vi synes den andre var. han skriver da at jeg skulle sitte på fanget hans. noe som ikke ble sett rart på siden vi var veldig gode venner. jeg hadde på en løs sommerkjole uten truse og han en løs badeshorts etter som alle hadde brukt bassenget vårt en liten til før dette. satt meg på fanget hans og skulte at jeg dro frem pikken hans satt meg på å gynget stille frem og tilbake til han kom. 

Anonymkode: 9cf70...525

Herregud, dette var sexy😍

Anonymkode: 3e8b0...e80

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 8.46):

Sugde sjefen minst 2 ganger i uka gjennom et par år.. 😅

Anonymkode: 3d331...ae0

Hvorfor bare 2 ganger i uka? Var kuken hans deilig? 

Anonymkode: 4d933...501

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 19.50):

Hvorfor bare 2 ganger i uka? Var kuken hans deilig? 

Anonymkode: 4d933...501

Hva mener du egentlig? 
Ble liksom en sånn fast greie mandag og fredag. Jeg gjorde jo ikke dette uten å få noe utbytte av det, hadde sikkert kunnet sugd han mer dersom belønningen stod i stil.. 

Anonymkode: 3d331...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tekstet med en fyr på et forum lenge. Så en dag bestemte jeg meg for at jeg ville møte han. Jeg lot ytterdøren være ulåst, og stilte meg opp på alle fire, naken og med blindfold på stuegulvet med rompa vendt mot yttergangen. Jeg hørte han parkerte bilen på utsiden og kom inn ytterdøren. Jeg var så kåt og full av spenning. Jeg hørte han sukke av fryd da han så meg. Han gikk rett på, slikket meg foran og bak, fingret meg. Jeg var søkkvåt! Og så kjente jeg den store pikken hans mot fitta mi. Det er den største jeg noen gang har hatt. Jeg ble pult godt da. Etter han kom hørte jeg han reise seg opp. Jeg tok av blindfolden og snudde meg rundt for å se han for første gang. Han kysset meg inderlig før han smatt ut igjen. Dette var tidlig på dagen. Jeg var fortsatt kåt. Ville ha mer. Så jeg dusjet og tekstet en FF som kom så fort han kunne han og🫣 Jeg har møtt begge to flere ganger etter dette. Også sammen🤭

Anonymkode: d4e35...af6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avtalte med 3 forskjellige menn om å møte de et sted i skogen. De visste ikke at jeg avtalte med flere. Alle 3 dukket opp. Og det var tidenes firkant der jeg gikk på rundgang med alle 3. 

Anonymkode: d4e35...af6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 21.34):

Strippet for 2 gutter på et nach... ikke meg å gjøre sånn

Hadde sex i resepsjonen på et hotell med typen... 😶

Ble fingret av 2 gutter på dansegulvet på et utested. Ikke samtidig da. 

Også har jeg hatt sex med 6 forskjellige gutter på 2 uker... på en party tur da

Jeg er egentlig veldig bekjeden av meg, men mister jo alle hemninger hvis jeg blir litt for full 

Anonymkode: 45051...d69

Det er meg i ett nøtteskall.

har sluttet å drikke nå som jeg er i forhold fordi jeg har lett for å bli litt sånn 🙈

Anonymkode: b2950...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her kvinne, noe over 60 år, gift med samme mann i nesten 40 år. Ikke hatt sex (samleie) med andre i disse årene. Men jeg elsker å få oppmerksomhet fra menn, og da gjerne kommentarer som har noe med kroppen å gjøre. Det behøver ikke være noe sagt direkte, men bare et "laaangt" blikk synes jeg er fasinerende. Jeg er ganske fornøyd med kroppen min. Opp gjennom årene har jeg derfor blitt ganske avslappet til å vise den fram, ikke som ordinær stripping, men mer det at kan skje litt "tilfeldig", som på stranden for eksempel. Jeg er ikke naturist. Det mest "horete" jeg gjør er derfor å la for eksempel bryst og rumpe "uheldigvis" bli litt synlig, og legge merke til menns reaksjoner.

Anonymkode: 1bb13...bed

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en mann finnes det ikke større skattekiste enn damers lyster og fantasier. Ikke skam deg, del den heller med mannen din, er du snill. Har du valgt riktig mann er det ingen ting han ønsker mer enn å få rote litt rundt nede i denne, for deg, og han, unike kisten. 

Anonymkode: c3dc9...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her kvinne, noe over 60 år, gift med samme mann i nesten 40 år. Ikke hatt sex (samleie) med andre i disse årene. Men jeg elsker å få oppmerksomhet fra menn, og da gjerne kommentarer som har noe med kroppen å gjøre. Det behøver ikke være noe sagt direkte, men bare et "laaangt" blikk synes jeg er fasinerende. Jeg er ganske fornøyd med kroppen min. Opp gjennom årene har jeg derfor blitt ganske avslappet til å vise den fram, ikke som ordinær stripping, men mer det at kan skje litt "tilfeldig", som på stranden for eksempel. Jeg er ikke naturist. Det mest "horete" jeg gjør er derfor å la for eksempel bryst og rumpe "uheldigvis" bli litt synlig, og legge merke til menns reaksjoner.

Har du hatt sex med samme mann siden du var 20? Huff

Anonymkode: 32005...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JA!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du hatt masse uforpliktende sex uten en dyp connection i flere tiår? Huff

Anonymkode: 96758...3d2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For en mann finnes det ikke større skattekiste enn damers lyster og fantasier. Ikke skam deg, del den heller med mannen din, er du snill. Har du valgt riktig mann er det ingen ting han ønsker mer enn å få rote litt rundt nede i denne, for deg, og han, unike kisten. 

Anonymkode: c3dc9...5cb

Har du drukket? Jeg vil da ikke høre et kvekk om min kones tidligere sexliv.

Anonymkode: 2a328...cda

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du drukket? Jeg vil da ikke høre et kvekk om min kones tidligere sexliv.

Anonymkode: 2a328...cda

Til info.

"Lyster og fantasier" er ikke det samme som "tidligere sexliv". 

Anonymkode: ea5f9...82d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg ble knullet av en onkel av en venninne av meg, jeg hadde bestandig sett på han som sexy. Jeg var 25, mens han var 40. Dette skjedde mens venninna mi skulle en rask tur på vinmonopolet, jeg ble sittende i sofaen med onkelen. Vi begynte å snakke om alt mulig rart, og en ting ledet til det andre. Begge var brisne men ikke fulle. Jeg satte meg til slutt på fanget hans, med en ganske kort kjole, han dro ned glidelåsen i nakken min og under hadde jeg ikke bh. Han ble ganske vill i blikket da mine store bryster kom til syne. Han begynte å kysse meg, jeg åpnet glidelåsen i buksa hans og ganske kort tid etterpå var han inne i meg. Jeg var kjempekåt på han, og veldig våt. Han tok meg deilig, hensynsfullt og var flink til å regulere takten. Etter han trakk seg ut av meg, gikk jeg ned på kne imellom beina hans og sugde han. Han var stor og god. Da venninna mi kom tilbake nesten rett etterpå, satt jeg der med lårene tett sammen, mens det fortsatt kjentes ut som om han var inni meg.

Anonymkode: e469d...747

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg traff en kar på et familieselskap, og han at at jeg måtte prøve dr.dreke på han, og jeg hadde aldri hørt om dette. Etter jeg fant det ut og utførte det på han, er jeg den dag idag nesten flau over at jeg gjorde det. Må være helt himmelsk for menn😇

Anonymkode: fdbad...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg traff en kar på et familieselskap, og han at at jeg måtte prøve dr.dreke på han, og jeg hadde aldri hørt om dette. Etter jeg fant det ut og utførte det på han, er jeg den dag idag nesten flau over at jeg gjorde det. Må være helt himmelsk for menn😇

Hva er dr. dreke? 

Anonymkode: 3e8b0...e80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er dr. dreke? 

Jeg leker dr.dreke en fetish fra Usa, hvor du gagger til han kommer, kysser med utløsning i munnen, så svelge, så fortsette med rimming. Han fyren han "hylte" av så godt det var. Men følte meg litt horete må jeg si, men var tennende da faktisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...