AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #41 Skrevet 29. mai 2019 Glad jeg har ei dame som ikke har noen å sammenligne med, blir en del opplæring, men det er kjempegøy! Anonymkode: 931e1...eb0 3
Gjest Impressa Skrevet 29. mai 2019 #42 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ikke avspor tråden da folkens (dere siste altså). Takk for svar resten av gjengen. Nytt spørsmål: Hva tenker dere om de som kommer dårlig ut av sammenlikning? Og et scenario: Hvis du har ligget med både Per og Pål og Per var mye bedre enn Pål. Så er du på en fest Per og Pål er i sentrum av en opphetet diskusjon. Tenker du da at her er det Per som er vinneren uansett? Det jeg lurer på er kanskje i hvilken grad dere overfører prestasjonene i senga til andre områder. Anonymkode: b2374...99e Det scenarioet er ikke lett å sette seg inn i! Men hvis det for eksempel var utrolig bra med Per og utrolig dårlig med Pål, kunne jeg kanskje ha tenkt at jeg og Per har noe sammen som gjør at han kommer best ut av det overfor Pål i min bok uansett hvordan diskusjonen går. Jeg tenker at man får et slags bånd av veldig god sex som gjør at Per i det minste ville ha sluppet unna med litt dårligere argumenter, litt kjipere oppførsel og litt dårligere holdninger, enn hva Pål ville ha gjort.
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2019 #43 Skrevet 29. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ikke avspor tråden da folkens (dere siste altså). Takk for svar resten av gjengen. Nytt spørsmål: Hva tenker dere om de som kommer dårlig ut av sammenlikning? Og et scenario: Hvis du har ligget med både Per og Pål og Per var mye bedre enn Pål. Så er du på en fest Per og Pål er i sentrum av en opphetet diskusjon. Tenker du da at her er det Per som er vinneren uansett? Det jeg lurer på er kanskje i hvilken grad dere overfører prestasjonene i senga til andre områder. Anonymkode: b2374...99e Ja, det ville påvirket, men det ville ikke være slik at Per er vinneren uansett. Hvis Per er medlem i Rødt og det blir diskutert politikk, er sjansen liten for at jeg ville tenkt han vant en diskusjon. Jeg ville tenkt noe sånt som "Så dum, men akk så jævlig god i senga. Kunne hatt han som elsker, men dessverre ikke noe mer."
Gjest hind Skrevet 29. mai 2019 #44 Skrevet 29. mai 2019 Selvfølgelig sammenligner jeg, men jeg holder det for meg selv og utleverer ingen.. Det er vel helt naturlig å sammenligne litt?
Cronosgjesten Skrevet 29. mai 2019 #45 Skrevet 29. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker aldri om ekser til ham, konsekvent, så nei jeg har ikke sagt direkte at han er dårligere til å slikke enn to ekser. Vi har imidlertid snakket om at jeg ønsker å slikkes oftere, og hvordan, og om at han føler seg litt usikker på slikking. Hvordan han kan bli mer komfortabel med det. Han er jo ikke dummere enn at han gjennom disse samtaler forstår at jeg vet at det kan være bedre. Har du et krav om at du skal være det beste en partner har opplevd på alle felt? Jeg synes det er burde holde at man er den som er å foretrekke totalt sett. Å være den beste på alt er urealistisk. Anonymkode: 93e9d...67c Nei, totalen er ikke godt nok. Den har i mitt liv gått på pålitelighet, stabilitet og mer enn halvparten av ansvaret, aldri på det seksuelle, så den totalen kan folk ta i begge hendene og plassere godt oppi nummer to 🙂 Den sier ingenting om fysisk attraksjon eller ferdigheter, bare at man en er jævla godfjott som går på de samme jævla løgnene to ganger. Men det er slutt på det nå.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #46 Skrevet 30. mai 2019 22 timer siden, Cronosgjesten skrev: Nei, totalen er ikke godt nok. Den har i mitt liv gått på pålitelighet, stabilitet og mer enn halvparten av ansvaret, aldri på det seksuelle, så den totalen kan folk ta i begge hendene og plassere godt oppi nummer to 🙂 Den sier ingenting om fysisk attraksjon eller ferdigheter, bare at man en er jævla godfjott som går på de samme jævla løgnene to ganger. Men det er slutt på det nå. Nå var det den seksuelle totalen jeg mener her. Han er det beste valget totalt sett ellers også, men han er totalt sett også den beste elsker jeg har hatt, selv om ikke den beste til å slikke. Fordi vi er utrolig kompatibel seksuelt. Hatt veldig likt lystnivå, tenner på mye av det samme, er akkurat like lekne og nysgjerrige, prioriterer sex og kos like høyt, og klaffer rett og slett bare fantastisk seksuelt. Det er som om min kropp er skapt for hans, og omvendt. Vi falt for hverandre fordi vi klaffet så godt seksuelt at det bare måtte bli oss. Et litt opp og ned forhold fordi vi ikke passet like godt sammen på andre måter har kanskje antydet at det ikke bare var lurt, men samtidig har jeg aldri angret på at jeg valgte en partner som jeg var så seksuelt kompatibel med når jeg ser hvordan andre sliter med det området. At han ikke er den beste på å slikke tar han mer enn igjen på andre måter. Men det er klart at når jeg har hatt andre partnere som var rå på det så vet jeg jo at akkurat det kunne være bedre. Man glemmer ikke alt man har opplevd fordi man treffer en ny mann. Likevel, som sagt, totalen seksuelt er det uansett han som kommer seirende ut fra. Det tror (vet) jeg at jeg gjør for hans del også, selv om det sikkert finnes opplevelser han har hatt der noen var dyktigere på et område enn det jeg er. Anonymkode: 93e9d...67c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #47 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå var det den seksuelle totalen jeg mener her. Han er det beste valget totalt sett ellers også, men han er totalt sett også den beste elsker jeg har hatt, selv om ikke den beste til å slikke. Fordi vi er utrolig kompatibel seksuelt. Hatt veldig likt lystnivå, tenner på mye av det samme, er akkurat like lekne og nysgjerrige, prioriterer sex og kos like høyt, og klaffer rett og slett bare fantastisk seksuelt. Det er som om min kropp er skapt for hans, og omvendt. Vi falt for hverandre fordi vi klaffet så godt seksuelt at det bare måtte bli oss. Et litt opp og ned forhold fordi vi ikke passet like godt sammen på andre måter har kanskje antydet at det ikke bare var lurt, men samtidig har jeg aldri angret på at jeg valgte en partner som jeg var så seksuelt kompatibel med når jeg ser hvordan andre sliter med det området. At han ikke er den beste på å slikke tar han mer enn igjen på andre måter. Men det er klart at når jeg har hatt andre partnere som var rå på det så vet jeg jo at akkurat det kunne være bedre. Man glemmer ikke alt man har opplevd fordi man treffer en ny mann. Likevel, som sagt, totalen seksuelt er det uansett han som kommer seirende ut fra. Det tror (vet) jeg at jeg gjør for hans del også, selv om det sikkert finnes opplevelser han har hatt der noen var dyktigere på et område enn det jeg er. Anonymkode: 93e9d...67c Beste valget totalt sett ellers også fordi det er ham jeg elsker. Praktisk sett kunne jeg sikkert valgt smartere. Anonymkode: 93e9d...67c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #48 Skrevet 30. mai 2019 På 29.5.2019 den 15.55, AnonymBruker skrev: TS her. Ikke avspor tråden da folkens (dere siste altså). Takk for svar resten av gjengen. Nytt spørsmål: Hva tenker dere om de som kommer dårlig ut av sammenlikning? Og et scenario: Hvis du har ligget med både Per og Pål og Per var mye bedre enn Pål. Så er du på en fest Per og Pål er i sentrum av en opphetet diskusjon. Tenker du da at her er det Per som er vinneren uansett? Det jeg lurer på er kanskje i hvilken grad dere overfører prestasjonene i senga til andre områder. Anonymkode: b2374...99e Jeg datet Per, og så ble det slutt. Noen måneder senere datet jeg kompisen hans Pål. (Stor vennegjeng, jeg fikk vite etterpå at de var venner). Per var definitivt bedre i senga, penisen passet bedre til meg, og jeg følte meg virkelig kvinnelig da jeg var med han. Pål derimot vant på alle andre mulige måter når det gjaldt kjemi. Når de to er sammen så tenker jeg noen ganger at Per vinner på utseendet, men Pål vinner på alle mulige andre måter. Nå også seksuelt, siden vi har blitt godt kjent. Pål klarer nå å gi meg nytelse ingen andre har klart tidligere. Anonymkode: 47aad...cdb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #49 Skrevet 7. juni 2019 Ja, min mann og min eks er forskjellig, min mann er deilig og ikke egoistisk, og er stooooor👏🏻🌸👩🦳 Anonymkode: 67185...f6f 1
Jadzia Skrevet 7. juni 2019 #50 Skrevet 7. juni 2019 Jeg hadde løyet hvis jeg sa jeg ikke sammenligner. Noen er dårlige, noen er gode, noen er fantastiske. Det betyr ikke at det er den som er best i senga man ender opp med.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #51 Skrevet 8. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, min mann og min eks er forskjellig, min mann er deilig og ikke egoistisk, og er stooooor👏🏻🌸👩🦳 Anonymkode: 67185...f6f Ja, vi finnes. Damene først. En kvinne full av oxytocin er en gentleman sin drøm. Hun oser av kjærlighet og hengivenhet. Den opplevelsen forsterker vår væremåte. Takk til kvinner som gir oss mulighet til å være gentleman. Vinn vinn. Anonymkode: 829b2...c81
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #52 Skrevet 8. juni 2019 Aldri under sexen osv. Men kan fort gjør det om jeg er misfornøyd med sexlivet, og tenke tilbake på partnere som jeg hadde god kjemi med. Tror det er ganske naturlig. Denne sammeligningen foregår dog i mitt eget hode, er ikke noe jeg deler med folk akkurat. Har hatt tre forhold som har vært lange og tre sexpartnere utenfor. Men har kun hatt fantastisk kjemi med en av de... Verdens beste sex som jeg er redd jeg ikke få ha med andre. Vi passa sammen som hånd i hanske, var helt vilt.. Anonymkode: d3506...122
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #53 Skrevet 8. juni 2019 On 5/29/2019 at 1:38 PM, AnonymBruker said: Tenker dere på hvem av sexpartnerne deres som var best, om han var bedre enn han, på hvilken måte han var forskjellig fra han og så videre? Eller er det mer sånn at dere fokuserer fullt og helt på den dere er med i øyeblikket og ikke sammenlikner han med andre? Anonymkode: b2374...99e Nja. Det går liksom ikke helt an å sammenligne. Noen tidligere partnere var teknisk gode, men vi hadde dårlig kjemi. Andre var gode fordi vi hadde god kjemi, men ikke nødvendigvis teknisk gode. Noen var altfor forskjellig i hva slags sex de ønsket sammenlignet med hva jeg ønsket. Er jeg i et forhold så er det fordi helheten er bra, og da sammenligner jeg ikke. Anonymkode: f725c...7d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå