AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #21 Skrevet 29. mai 2019 Sammenligner ikke personer, men heller et overblikk jeg har av hva jeg liker. Om penisen er mindre/større enn jeg liker, hvordan han beveger hoftene, hvordan kroppen hans føles inntil meg. Samboer har jeg aldri sammenlignet når det gjelder samleie, jeg bare tar i mot og nyter, MEN; før jeg møtte han, hadde jeg en fast sexpartner som gav utrolig oralsex. Så i begynnelsen av nåværende forhold sammenlignet jeg litt tungeferdigheter, ikke på negativt vis men mer sånn "aah SÅNN gjør han det😊". Anonymkode: ff28e...d53
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #22 Skrevet 29. mai 2019 Kvinner som har mer enn 5 forskjellige partnere er horer i mine øyne. De er bare ute etter lek og sex, og mangler ekte kjærlighet. De forstår ikke selv at det de driver med er selvskading. Hvordan kan jeg elske noen som ikke elsker seg selv en gang og som ikke gidder å ta vare på seg selv? Som lar menn ødelegge de der nede. De lar menn bruke kroppene deres, og nedgraderer seg selv til tømmestasjon.Dette er grunnen til at så mange kvinner sliter med depresjon i dag. Det finner som regel ut av det når de er litt eldre, men da er det for sent for ingen menn vil ha de. Anonymkode: 9d4ad...6e9
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2019 #23 Skrevet 29. mai 2019 (endret) Da jeg hadde hatt to partnere sammenlignet jeg mer enn nå som jeg har hatt en håndfull partnere. Tror ikke damer som har hatt mange partnere sammenligner mer enn de som har hatt få. Men å ikke sammenligne er uansett umulig, da man husker hvordan alle partnere har vært. Man tenker jo til tider tilbake til det som har vært og tenker over hvordan det man har er her og nå. Endret 29. mai 2019 av loveli
Gjest loveli Skrevet 29. mai 2019 #24 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som har mer enn 5 forskjellige partnere er horer i mine øyne. De er bare ute etter lek og sex, og mangler ekte kjærlighet. De forstår ikke selv at det de driver med er selvskading. Hvordan kan jeg elske noen som ikke elsker seg selv en gang og som ikke gidder å ta vare på seg selv? Som lar menn ødelegge de der nede. De lar menn bruke kroppene deres, og nedgraderer seg selv til tømmestasjon.Dette er grunnen til at så mange kvinner sliter med depresjon i dag. Det finner som regel ut av det når de er litt eldre, men da er det for sent for ingen menn vil ha de. Anonymkode: 9d4ad...6e9 Ja, alle kvinner (og bare kvinner) som har hatt flere enn 5 partnere er deprimerte og bedriver selvskading. 🤣 Endret 29. mai 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #25 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner som har mer enn 5 forskjellige partnere er horer i mine øyne. De er bare ute etter lek og sex, og mangler ekte kjærlighet. De forstår ikke selv at det de driver med er selvskading. Hvordan kan jeg elske noen som ikke elsker seg selv en gang og som ikke gidder å ta vare på seg selv? Som lar menn ødelegge de der nede. De lar menn bruke kroppene deres, og nedgraderer seg selv til tømmestasjon.Dette er grunnen til at så mange kvinner sliter med depresjon i dag. Det finner som regel ut av det når de er litt eldre, men da er det for sent for ingen menn vil ha de. Anonymkode: 9d4ad...6e9 Ellers har du det bra....? Anonymkode: 47d30...70b 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #26 Skrevet 29. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ellers har du det bra....? Anonymkode: 47d30...70b Ja jeg er sammen med en dame som var jomfru når jeg traff henne. Det betyr at jeg slipper å kaste bort tid, penger og kjærlighet på horer. Synes synd på menn som må ta til takke med løse damer. Anonymkode: 9d4ad...6e9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #27 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja jeg er sammen med en dame som var jomfru når jeg traff henne. Det betyr at jeg slipper å kaste bort tid, penger og kjærlighet på horer. Synes synd på menn som må ta til takke med løse damer. Anonymkode: 9d4ad...6e9 Var du også jomfru? Anonymkode: 47d30...70b 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #28 Skrevet 29. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som har mer enn 5 forskjellige partnere er horer i mine øyne. De er bare ute etter lek og sex, og mangler ekte kjærlighet. De forstår ikke selv at det de driver med er selvskading. Hvordan kan jeg elske noen som ikke elsker seg selv en gang og som ikke gidder å ta vare på seg selv? Som lar menn ødelegge de der nede. De lar menn bruke kroppene deres, og nedgraderer seg selv til tømmestasjon.Dette er grunnen til at så mange kvinner sliter med depresjon i dag. Det finner som regel ut av det når de er litt eldre, men da er det for sent for ingen menn vil ha de. Anonymkode: 9d4ad...6e9 Jeg var hos gynekolog og hun sa jeg har et fantastisk indre og ytre underliv. Dette til tross for den enorme mengden menn jeg har vært naken med. Har brukt kondom og krevd grenser som passer meg. I sommer blir jeg fridd til av en mann som elsker meg, og han eeelsker at jeg elsker meg selv🙂🙂 og jeg elsker selvfølgelig han så enormt. Er det kjipt at å lese at ei hore likevel er ettertraktet og blir sett på som koneemne? Det er nemlig tusen andre ting ved meg utenom hvor mange jeg har ligget med. Anonymkode: ff28e...d53 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #29 Skrevet 29. mai 2019 Vært sammen så lenge at husker ikke hvordan det er med noen andre. Anonymkode: c8471...996
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #30 Skrevet 29. mai 2019 TS her. Ikke avspor tråden da folkens (dere siste altså). Takk for svar resten av gjengen. Nytt spørsmål: Hva tenker dere om de som kommer dårlig ut av sammenlikning? Og et scenario: Hvis du har ligget med både Per og Pål og Per var mye bedre enn Pål. Så er du på en fest Per og Pål er i sentrum av en opphetet diskusjon. Tenker du da at her er det Per som er vinneren uansett? Det jeg lurer på er kanskje i hvilken grad dere overfører prestasjonene i senga til andre områder. Anonymkode: b2374...99e
Yuumi Skrevet 29. mai 2019 #31 Skrevet 29. mai 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja både egen og andres erfaring.🙂 Anonymkode: dbead...122 Jaha, så hun hoppet rett og slett over på en annen. Fordi? Det er enkelt å skylde på den andre parten, tøffere å se litt på seg selv. Ofte slike som TS som kanskje bør se litt ekstra hardt i speilet.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #32 Skrevet 29. mai 2019 1 minutt siden, Emblja skrev: Jaha, så hun hoppet rett og slett over på en annen. Fordi? Det er enkelt å skylde på den andre parten, tøffere å se litt på seg selv. Ofte slike som TS som kanskje bør se litt ekstra hardt i speilet. Sånne som TS? Hva har jeg skrevet for å bli plassert i bås? Har bare stilt noen deskriptive spørsmål Anonymkode: b2374...99e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #33 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, Emblja skrev: Jaha, så hun hoppet rett og slett over på en annen. Fordi? Det er enkelt å skylde på den andre parten, tøffere å se litt på seg selv. Ofte slike som TS som kanskje bør se litt ekstra hardt i speilet. Glem det.. nå avsporet jeg tråden selv.. Anonymkode: b2374...99e
Yuumi Skrevet 29. mai 2019 #34 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne som TS? Hva har jeg skrevet for å bli plassert i bås? Har bare stilt noen deskriptive spørsmål Anonymkode: b2374...99e lol stryk siste, det var ikke deg jeg mente. Må ha vært en eller annen ab, sorry TS! Misforståelse Endret 29. mai 2019 av Emblja
Yuumi Skrevet 29. mai 2019 #35 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 2 minutter siden, Emblja skrev: lol stryk siste, det var ikke deg jeg mente. Må ha vært en eller annen ab, sorry TS! Misforståelse ææh skulle slette noe så posta jeg et nytt innlegg. kleeeint. Endret 29. mai 2019 av Emblja
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #36 Skrevet 29. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ikke avspor tråden da folkens (dere siste altså). Takk for svar resten av gjengen. Nytt spørsmål: Hva tenker dere om de som kommer dårlig ut av sammenlikning? Og et scenario: Hvis du har ligget med både Per og Pål og Per var mye bedre enn Pål. Så er du på en fest Per og Pål er i sentrum av en opphetet diskusjon. Tenker du da at her er det Per som er vinneren uansett? Det jeg lurer på er kanskje i hvilken grad dere overfører prestasjonene i senga til andre områder. Anonymkode: b2374...99e TS, du lurer nok på hvor vidt en dame fortsatt kan digge deg, være imponert av deg og Akkurat nå, Emblja skrev: Leste ikke annet en hovedinnlegget ditt, men du virker å vedlegge en kvinne verdier basert på antall sexpartnere. Høres litt komisk ut når jeg skriver det, men hvem en velger å ha sex med er ens eget valg og ansvar og behøver ikke bety annet enn at en er glad i sex. Dersom du har gjentatte erfaringer med at kvinner med mange partnere er utro eller velger andre ovenfor deg så er det kanskje deg det går på og ikke de. Tror du må lese anonymkoder litt mer nøye. Jeg har ikke skrevet noe om antall! Anonymkode: b2374...99e 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #37 Skrevet 29. mai 2019 Wææææ jeg har ødelagt min egen tråd. Anonymkode: b2374...99e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #38 Skrevet 29. mai 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du også jomfru? Anonymkode: 47d30...70b Garantert ikke 😛 Er ikke så nøye med mannfolka og hvorvidt de er dydige. Jeg har et forhold bak meg og er gift nå. Jeg har sammenliknet dem, og konkluderte med - for lenge siden - at mannen er bedre enn eksen. På alle områder. Derimot har jeg i det siste innsett at han noen problemer, så under overflaten er ikke alt like bra 😛 Anonymkode: 2e3bc...8a9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #39 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, Cronosgjesten skrev: Har du fortalt det til ham? 🙂 Han burde jo få en sjanse til å vurdere all relevant info når han evaluerer forholdet deres Jeg snakker aldri om ekser til ham, konsekvent, så nei jeg har ikke sagt direkte at han er dårligere til å slikke enn to ekser. Vi har imidlertid snakket om at jeg ønsker å slikkes oftere, og hvordan, og om at han føler seg litt usikker på slikking. Hvordan han kan bli mer komfortabel med det. Han er jo ikke dummere enn at han gjennom disse samtaler forstår at jeg vet at det kan være bedre. Har du et krav om at du skal være det beste en partner har opplevd på alle felt? Jeg synes det er burde holde at man er den som er å foretrekke totalt sett. Å være den beste på alt er urealistisk. Anonymkode: 93e9d...67c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #40 Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvinne heldigvis. Og ønsker en mann med få kvinner å sammenligne meg med. Kan godt forstå at menn ønsker det samme. Anonymkode: 36627...adc Jeg tenker nå heller at dersom en mann har så lite å komme med, at hans eneste mulighet til å skinne er at jeg har for dårlig sammenligningsgrunnlag, da er jeg bare glad for å slippe å ligge med han. Foretrekker partnere som er gode i senga, og selvsikre på at de kan gi meg en unik opplevelse, selv om jeg allerede vet hvordan en orgasme føles. Jeg sammenlignet mer da jeg var ny i gamet og hadde hatt få partnere. Da trodde jeg at man kunne generalisere og lage regler av ting, siden jeg manglet det statistiske grunnlaget. Nå har jeg erfart at alle mennesker har sin egen kombinasjon av skills og attributter, og at samspillet mellom oss gjør hver eneste en til en unik opplevelse. Anonymkode: bbb84...9c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå