Gå til innhold

Damer: Sammenlikner dere partnere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere på hvem av sexpartnerne deres som var best, om han var bedre enn han, på hvilken måte han var forskjellig fra han og så videre? Eller er det mer sånn at dere fokuserer fullt og helt på den dere er med i øyeblikket og ikke sammenlikner han med andre?

Anonymkode: b2374...99e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker dere på hvem av sexpartnerne deres som var best, om han var bedre enn han, på hvilken måte han var forskjellig fra han og så videre? Eller er det mer sånn at dere fokuserer fullt og helt på den dere er med i øyeblikket og ikke sammenlikner han med andre?

Anonymkode: b2374...99e

De fleste damer med mange partnere sammenligner. Er derfor de aldri klarer å slå seg til ro og hopper fra den ene penisen til den andre.😂 Best å finne ei som er stabil og hatt få partnere og vært i langvarige forhold. Da vet man at hun fungerer i er forhold og ikke bare er en sånn person som hopper rundt som en kenguru fra den ene til den andre...

Anonymkode: dbead...122

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer med mange partnere sammenligner. Er derfor de aldri klarer å slå seg til ro og hopper fra den ene penisen til den andre.😂 Best å finne ei som er stabil og hatt få partnere og vært i langvarige forhold. Da vet man at hun fungerer i er forhold og ikke bare er en sånn person som hopper rundt som en kenguru fra den ene til den andre...

Du snakker av erfaring?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh dakkar. Har ikke skjønt at sex er mer enn teknikk og at damer har best sex med den de har mest følelser for. Mye bedre å klamre seg til incel-vissvass om at alle kvinner er hooooorer. 

Anonymkode: ce92f...03c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sammenlikner. Ubevisst da. Men på den måten finner man jo ut hva man egentlig ser etter i en mann.

Anonymkode: 93189...5d6

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann og sammenligner....men egentlig ikke partneren men OPPLEVELSEN. Det er få ting i verden som er så avhengig av samspill som sex. Der person A kan være et villdyr i senga med person B kan hen like gjerne være en katastrofe med person C. Så når jeg tenker tilbake på gamle partnere tenker jeg på sexen og ikke så mye på personen. 

• Liker 1
Gjest Impressa
Skrevet

Jeg sammenlikner ja. Vet ikke helt hvordan jeg skal unngå det, det er jo tidligere partnere som er referanserammen min når det kommer til sex. Men blir jeg utfordret på å rangere eller si hvem som var best så får jeg alltid problemer. Er som med mat, godt eller mindre godt på forskjellige måter.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh dakkar. Har ikke skjønt at sex er mer enn teknikk og at damer har best sex med den de har mest følelser for. Mye bedre å klamre seg til incel-vissvass om at alle kvinner er hooooorer. 

Det er da mange damer som har mer sagt, også på dette forumet, at det er lettere å være kinky og slippe seg løs med en man ikke trenger å se igjen. Følelser og sex er to atskilte greier, det er bare måten vi har bygget opp samfunnet på, som har gjort at de blir samhørende.  

Anonymkode: 96add...f40

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt mange partnere, men få og lange forhold. Det er jo ikke fritt for at jeg sammenligner likevel. Det tror jeg at man gjør uansett om man vil eller ikke. 

Nå endte jeg opp med ham jeg totalt sett synes er best, og det er vel en av årsakene til at jeg endte opp med ham, men han er ikke like flink til å slikket som to ekser. Slik er det bare. 

Anonymkode: 93e9d...67c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Emblja skrev:

Du snakker av erfaring?

Ja både egen og andres erfaring.🙂

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt mange partnere, men få og lange forhold. Det er jo ikke fritt for at jeg sammenligner likevel. Det tror jeg at man gjør uansett om man vil eller ikke. 

Nå endte jeg opp med ham jeg totalt sett synes er best, og det er vel en av årsakene til at jeg endte opp med ham, men han er ikke like flink til å slikket som to ekser. Slik er det bare. 

Anonymkode: 93e9d...67c

Har du fortalt det til ham? 🙂

Han burde jo få en sjanse til å vurdere all relevant info når han evaluerer forholdet deres

AnonymBruker
Skrevet

Du følte deg tydeligvis truffet? Jeg har vært med begge deler av damer og ser helt klart at de som er litt ordentlige og ikke har sex første kvelden er jenter som passer mye bedre i forhold og har følelsene sine intakt. Hun jeg er med nå har kun vært med en person før, og er på alle måter drømmedama. Hun er den som trente mest, nøye med kostholdet, høy utdannelse og soleklart penest. Når man vet man er attraktiv trenger man ikke å pule på seg attraktivitet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikkje jeg gjorde det fram til nylig. Har truffet en fyr noen ganger, klærne falt av til slutt, og ja. Vet ikke om det er noen andre «Venner for Livet» fans her, men en kommentar fra Pheobe datt inn i hodet mitt mens vi holdt på, det er et eller annet som «He mostly knows where it all is» 😅😂 Ja jeg har ikke opplevd før nå at en mann ikke helt ser ut til å vite hvor klitoris er 😬😂

Ja så da gikk tankene tilbake til den forrige fyren som uten erfaring med meg og min kropp trykket på alle de riktige knappene uten feil 😂

Men alle kan jo lære, så ikke krise, men ja. ser ut som om jeg kanskje sammenligner litt 😅

Anonymkode: 8d7a3...533

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Emblja skrev:

Du snakker av erfaring?

Det er mange med den erfaringen. Dessverre.

Anonymkode: 36627...adc

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg kvinne heldigvis. Og ønsker en mann med få kvinner å sammenligne meg med. Kan godt forstå at menn ønsker det samme.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kvinne heldigvis. Og ønsker en mann med få kvinner å sammenligne meg med. Kan godt forstå at menn ønsker det samme.  

Såklart ønsker man det. Fornuftig tankegang fra mann som tenker helt likt deg. Jeg vil at dama mi skal være spesiell og ikke ei av et helt hav med damer. Hadde blitt så forvirret at jeg ikke hadde klart å bestemme meg, og tror terskelen for å hoppe videre er temmelig lav når man forbruker mennesker over en lav sko.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun hatt tre, så for meg er det litt vanskelig å unngå. Første var en kjæreste og han andre var en flørt i Danmark. Han jeg er med nå er min pulekompis på det femte året, han er den beste jeg har hatt🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åja, men da er det jo dritenkelt: Ha kun sex med den du har mest følelser for. Problem solved for ever and ever.

Det blir bare synd for de kvinnene som hadde mest følelser for den første de var med. Disse er da dømt til evig nedtur resten av livet.

Synd, men slik er det. Siden du sier det.

Anonymkode: b7afb...112

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du følte deg tydeligvis truffet? Jeg har vært med begge deler av damer og ser helt klart at de som er litt ordentlige og ikke har sex første kvelden er jenter som passer mye bedre i forhold og har følelsene sine intakt. Hun jeg er med nå har kun vært med en person før, og er på alle måter drømmedama. Hun er den som trente mest, nøye med kostholdet, høy utdannelse og soleklart penest. Når man vet man er attraktiv trenger man ikke å pule på seg attraktivitet. 

Men om du har sex med dem første kvelden, gjelder det deg også?

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Såklart ønsker man det. Fornuftig tankegang fra mann som tenker helt likt deg. Jeg vil at dama mi skal være spesiell og ikke ei av et helt hav med damer. Hadde blitt så forvirret at jeg ikke hadde klart å bestemme meg, og tror terskelen for å hoppe videre er temmelig lav når man forbruker mennesker over en lav sko.

Hvor mange har du hatt sex med?

Anonymkode: 47d30...70b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om du har sex med dem første kvelden, gjelder det deg også?

Hvor mange har du hatt sex med?

Anonymkode: 47d30...70b

Jeg har aldri hatt sex med noen første kvelden. Kunne ikke falt meg inn. Noen damer blir da snurtne, men da vet jeg hvor jeg har de. Orker ikke å ha sex uten følelser intakt. Vært tre feilskjær der jeg datet feil type jente, men fant etter hvert ut at hun ikke var den rette. Angående partnere kan jeg si at det er over 5 men under 10.🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...