Gå til innhold

Blender til nøttesmør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å lage nøttesmør i blender og vet om en som funker?🙂

Anonymkode: 51bcb...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Antoinette skrev:

Et ord - Vitamix!!

Ja skulle gjerne hatt den, men den koster jo mange tusen😁

Anonymkode: 51bcb...9ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med å lage nøttesmør i blender og vet om en som funker?🙂

Anonymkode: 51bcb...9ed

En hvilken som helst blender vil vel funke til dette?  (hvis du har foodprocessor el. stavmixer kan du sikkert bruke det også) :) 

Anonymkode: 769ca...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En hvilken som helst blender vil vel funke til dette?  (hvis du har foodprocessor el. stavmixer kan du sikkert bruke det også) :) 

Anonymkode: 769ca...93b

Stavmikser funker dårlig.

Anonymkode: 97606...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stavmikser funker dårlig.

Anonymkode: 97606...36f

Jeg brukte stavmikser før jeg fikk min første blender. Men jeg brukte ikke selve stavmikser-staven, men den boksen som gjerne følger med i mange sånne stavmikser-pakker. Den blenderboksen liksom 

Anonymkode: 39d38...539

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte stavmikser før jeg fikk min første blender. Men jeg brukte ikke selve stavmikser-staven, men den boksen som gjerne følger med i mange sånne stavmikser-pakker. Den blenderboksen liksom 

Anonymkode: 39d38...539

Da er jeg med :)

Anonymkode: 97606...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tvist skrev:

Stavmikser funger dårlig, og blender også er min erfaring.

Burde du ikke da skrive HVA som funket da, ikke bare hva som ikke funket og så ikke noe mer? Hjelpsomt svar, liksom.

Stavmikseren min hadde med en boks man kunne koble på den håndholdte delen, og inni boksen var det kniver som finhakket og moste alt til en fin, smidig masse. En slags blender man styrer med hånden altså. Som det man finner i denne stavmikserpakken.

Anonymkode: 3163d...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde du ikke da skrive HVA som funket da, ikke bare hva som ikke funket og så ikke noe mer? Hjelpsomt svar, liksom.

Stavmikseren min hadde med en boks man kunne koble på den håndholdte delen, og inni boksen var det kniver som finhakket og moste alt til en fin, smidig masse. En slags blender man styrer med hånden altså. Som det man finner i denne stavmikserpakken.

Anonymkode: 3163d...5d2

Skulle gjerne gjort det, leter også etter en løsning på det problemet. Kanskje noe slikt? https://prisguiden.no/produkt/philips-hr1393-196982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte stavmikser før jeg fikk min første blender. Men jeg brukte ikke selve stavmikser-staven, men den boksen som gjerne følger med i mange sånne stavmikser-pakker. Den blenderboksen liksom 

Anonymkode: 39d38...539

Og blender funker fint? 🙂 jeg har brukt food processor tidligere, men nå er det helst blender jeg vil ha 😋

Anonymkode: 51bcb...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en Kenwood kjøkkenmaskin kan jeg ikke anbefale Minichopper nok. Da får du fire beholdere med lokk. Så man kan lage opp nøttesmør, pesto, curryblandinger med mer, skru på lokket og sette rett i kjøleskap. Den er rask og effektiv, og enkelt å rengjøre. 

Ellers fungerer Bamix stavmikseren min også utmerket til slikt. 

Anonymkode: ff20d...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nutribullet, kostet en tusing, fungerer fint, kan oppbevare nøttesmøret i beholderen (følger lokk med), men å gjøre ren kniven er noe herk.

Anonymkode: 8b455...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...