PippiLa Skrevet 8. juni 2020 #141 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg forstår bare ikke hvorfor hun skal snakke om denne gamle diagnosen sin hele tiden jeg. Det blir som at jeg skal skrive om den atopiske eksemen jeg hadde i 2002🤪Hun har jo blitt frisk og burde være tydelig på at et ME-liv ikke ser ut som det livet hun lever nå, så ikke folk tror at det er sånn det er å ha ME. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 8. juni 2020 #142 Del Skrevet 8. juni 2020 5 timer siden, PippiLa skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor hun skal snakke om denne gamle diagnosen sin hele tiden jeg. Det blir som at jeg skal skrive om den atopiske eksemen jeg hadde i 2002🤪Hun har jo blitt frisk og burde være tydelig på at et ME-liv ikke ser ut som det livet hun lever nå, så ikke folk tror at det er sånn det er å ha ME. Det har du helt rett i ! Hun bygger en illusjon om at ME syke kan pusse opp og jobbe på uten begrensinger, når sannheten er en helt annen!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormontrollet Skrevet 8. juni 2020 #143 Del Skrevet 8. juni 2020 5 timer siden, PippiLa skrev: Jeg forstår bare ikke hvorfor hun skal snakke om denne gamle diagnosen sin hele tiden jeg. Det blir som at jeg skal skrive om den atopiske eksemen jeg hadde i 2002🤪Hun har jo blitt frisk og burde være tydelig på at et ME-liv ikke ser ut som det livet hun lever nå, så ikke folk tror at det er sånn det er å ha ME. Vel, nå er atopisk eksem og ME to totalt forskjellige diagnoser. Om du har lest litt om sykdommen eller hørt Saraemiliee sin historie så har det vært en stor inngripen i hverdagen deres. Nå er hun inne i en god periode, men hun vet hun kan falle tilbake til å bli sengeliggende og miste hverdagen sammen med familien igjen. Slik jeg ser det så ønsker hun å belyse sykdommen, samtidig besvare de kritiske spørsmålene hun får på om hun virkelig er syk. Og hun har i stor grad vist til at i hennes verste perioder så har hun langt i fra fungert som i dag. Istedenfor å sitte å klage over at hun snakker for mye om diagnosen sin, så burde du lese seg opp om ME. Forståelse og kunnskap går ofte hånd i hånd, og i dette tilfellet mangler du tydeligvis begge. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokaka Skrevet 8. juni 2020 #144 Del Skrevet 8. juni 2020 Ser ikke noe problem med at hun snakker om ME, jeg. Fulgt ho lenge, og syntes absolutt ikke det er noe ho snakker veldig mye om..🤷♀️ Syntes også det er bra hun har det bedre nå! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 8. juni 2020 #145 Del Skrevet 8. juni 2020 17 minutter siden, oreokaka skrev: Ser ikke noe problem med at hun snakker om ME, jeg. Fulgt ho lenge, og syntes absolutt ikke det er noe ho snakker veldig mye om..🤷♀️ Syntes også det er bra hun har det bedre nå! Uenig. Har ikke fulgt henne lenge og syns det prates om støtt og stadig, og alltid for å forsvare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi40 Skrevet 8. juni 2020 #146 Del Skrevet 8. juni 2020 På 28.5.2019 den 20.12, Anonym1990. skrev: Beklager. Men la oss snakke litt om den VOLDSOMME eksponeringene denne frøkna driver med! Jeg er sjokkert. Oppdaget kontoen for et par uker siden. Hun mottar masse interiør til diverse rom, klær til seg selv. Men barna MÅ altså med for og fremme klær til voksne fra Junkyard (?) eller interiør til stua. 😨 flere som har bitt seg merke i denne kontoen og eksponering? Eller er jeg alene? Men hvem er du til å dømme og slenge med leppa om en person du ikke kjenner? Dette er vel noe hun selv må få lov til å bestemme uten å bli hetset for det her..Er du sjalu kanskje 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokaka Skrevet 8. juni 2020 #147 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) 27 minutter siden, lamorte skrev: Uenig. Har ikke fulgt henne lenge og syns det prates om støtt og stadig, og alltid for å forsvare seg. I det lange løpet så er ikke det et tema som kommer opp ofte. Og uansett, hva er galt med å snakke om et tema som har tatt opp store deler av livet hennes? Syntes det er helt innafor at hun snakkee om hennes opplevelse av det, jeg. Irriterer det deg så mye kan du jo bare slutte å følge ho. Er ikke verre🙂 Endret 8. juni 2020 av oreokaka 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 8. juni 2020 #148 Del Skrevet 8. juni 2020 4 minutter siden, oreokaka skrev: I det lange løpet så er ikke det et tema som kommer opp ofte. Og uansett, hva er galt med å snakke om et tema som har tatt opp store deler av livet hennes? Syntes det er helt innafor at hun snakkee om hennes opplevelse av det, jeg. Irriterer det deg så mye kan du jo bare slutte å følge ho. Er ikke verre🙂 Kan man virkelig ikke diskutere og være uenig uten at den der skal komme? Ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. juni 2020 #149 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Heidi40 skrev: Men hvem er du til å dømme og slenge med leppa om en person du ikke kjenner? Dette er vel noe hun selv må få lov til å bestemme uten å bli hetset for det her..Er du sjalu kanskje Å det klassiske sjalukortet igjen, det blir for dumt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. juni 2020 #150 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg har fibromyalgi, og jeg har ikke den energien som hun har. Jeg jobber 100% men har ikke mer energi når jeg kommer hjem. Jeg må ta hvileøkter innimellom ting. Å pusse opp et vaskerom klarer ikke jeg. Malte huset her for noen uker siden utvendig og jeg måtte slappe av mye 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gretchenlowell Skrevet 8. juni 2020 #151 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg kjente Sara en gang i tiden. Hun var virkelig ikke en av de snille. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er greit at hun selger barna sine på det ene bildet og legger ut undertøysbilder av seg selv på det neste. Jeg er forøvrig også kronisk syk, og har ikke en tredjedel av energien hennes. Det er dags at hun spiller mindre på ME korter. Null respekt for henne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 8. juni 2020 #152 Del Skrevet 8. juni 2020 49 minutter siden, gretchenlowell skrev: Jeg kjente Sara en gang i tiden. Hun var virkelig ikke en av de snille. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er greit at hun selger barna sine på det ene bildet og legger ut undertøysbilder av seg selv på det neste. Jeg er forøvrig også kronisk syk, og har ikke en tredjedel av energien hennes. Det er dags at hun spiller mindre på ME korter. Null respekt for henne. Spiller mindre på ME kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juni 2020 #153 Del Skrevet 9. juni 2020 I det siste spørsmål og svar-innlegget så svarer hun at hun tjener 100 000 i måneden; det er helt sprøtt at man tjener sånne summer på å legge ut bilder av seg og sine og bare skrive om hva man gjør på hver dag. Ville aldri gjort det selv, men ikke noe rart at bloggere blir fristet til å eksponere barna sine når bilder av barna genererer flere klikk og det er sånne summer det er snakk om. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. juni 2020 #154 Del Skrevet 9. juni 2020 50 minutter siden, skruf skrev: I det siste spørsmål og svar-innlegget så svarer hun at hun tjener 100 000 i måneden; det er helt sprøtt at man tjener sånne summer på å legge ut bilder av seg og sine og bare skrive om hva man gjør på hver dag. Ville aldri gjort det selv, men ikke noe rart at bloggere blir fristet til å eksponere barna sine når bilder av barna genererer flere klikk og det er sånne summer det er snakk om. 100 000? For noen sinnsyke summer, i tillegg får hun det meste sponset. Jamen ikke rart hun begynte å jobbe med blogging da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 10. juni 2020 #155 Del Skrevet 10. juni 2020 De fleste hadde nok blitt energisk og blid av å tjene så mye penger på å gjøre ting man elsker.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 10. juni 2020 #156 Del Skrevet 10. juni 2020 På 9.6.2020 den 8.40, skruf skrev: I det siste spørsmål og svar-innlegget så svarer hun at hun tjener 100 000 i måneden; det er helt sprøtt at man tjener sånne summer på å legge ut bilder av seg og sine og bare skrive om hva man gjør på hver dag. Ville aldri gjort det selv, men ikke noe rart at bloggere blir fristet til å eksponere barna sine når bilder av barna genererer flere klikk og det er sånne summer det er snakk om. Helt enig i siste avsnittet ditt, og jeg har alltid vært en kritiker. Men føler faktisk Sara Emilie deler mindre og mindre i takt med at lønna har blitt større. Håper selvfølgelig hun går for 100% skjerming, men hun skal ha kred for å ha endret seg så langt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. juni 2020 #157 Del Skrevet 11. juni 2020 Selv ferien sponses , var vel det hun var ute etter da hun fortalte om avlyst Italiaferie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 11. juni 2020 #158 Del Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, Orly skrev: Selv ferien sponses , var vel det hun var ute etter da hun fortalte om avlyst Italiaferie. Alt er spons der. Italiaferien var sponsa den og som i fjor. Bilen hennes er sponsa. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 11. juni 2020 #159 Del Skrevet 11. juni 2020 6 minutter siden, Litenoggod skrev: Alt er spons der. Italiaferien var sponsa den og som i fjor. Bilen hennes er sponsa. Det visste jeg ikke, skjønner ikke det der jeg. Hvorfor ikke velge reisemål utfra hva man ønsker, ikke utfra hvem som sponser liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 11. juni 2020 #160 Del Skrevet 11. juni 2020 51 minutter siden, Orly skrev: Det visste jeg ikke, skjønner ikke det der jeg. Hvorfor ikke velge reisemål utfra hva man ønsker, ikke utfra hvem som sponser liksom. Dama lever av spons rett og slett. Hun har jo satt uførtrygden sin på pause fordi at hun lever godt av sponsingen og reklamere for andre og av sosiale medier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå