Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gasellen skrev (5 timer siden):

Og nakd som hadde mye styr før
det er de samme firmaene som går igjen. 
Jeg lurer på om det går via agentbyrået eller noe? (Sikert ikke agentbyrå det heter) å så får flere av de i det samme byrået oppdrag om å reklamere for ting som twist shake, walkingpad, wearefit osv

Det er en forferdelig lite troverdig måte å gå frem på for bedriftene som skal selge varene sine. Det er mye slappe reklamer ute og går og jeg fatter ikke at bedriftene tjener på å bruke influencerene. 

Jeg har bestilt masse fra twistshake, alltid kommet raskt i posten. Null problemer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (20 timer siden):

At det er helthjem som er synderen her, som ikke har levert varen.

Det var posten som leverte til meg, ikke helthjem. Fikk feile varer etter 6 månder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Jeg har bestilt masse fra twistshake, alltid kommet raskt i posten. Null problemer. 

Tror ikke det var levering som var problemet med Twistshaker, men hvordan de behandler ansatte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Er dette en tråd om SE eller leverandører?😅

Er. Det ikke innafor og diskutere firmaer som SE reklamerer for? Skal det kun diskutere henne som person 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (32 minutter siden):

Ja? Skulle jeg skrevet han?

Jeg tror hun påpeker en skrivefeil. Setningen er noe slik som «hun skal ikke kun rettes mot henne», men det er jo likevel forståelig hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (40 minutter siden):

Jeg tror hun påpeker en skrivefeil. Setningen er noe slik som «hun skal ikke kun rettes mot henne», men det er jo likevel forståelig hva du mener.

Sånn ja. Jeg er ikke den som alltid skriver riktig ord når skriver. Fått påpekt dette mange ganger. Men tror folk skjønner. Om folk ikke godtar at noen har noen feil ord er trist

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Det er vel naturlig å diskutere det de reklamerer for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun nylig hatt en reklame for de og snakket om det, så jo da. Men to sider om We Are FIT når hun ikke har reklamert for de siden mai(?)? Da er jo tydelig at det er lite å diskutere..😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 timer siden):

Det er en tråd om firmaet Sara. Så det er helt naturlig og diskutere samarbeidspartnere hun går god for overfor sine følgere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (5 timer siden):

Hva skal man ellers diskutere? Eneste hun vaser om for tiden er jo spy og boller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (18 minutter siden):

Hva skal man ellers diskutere? Eneste hun vaser om for tiden er jo spy og boller. 

Kan jo f.eks, la være?🤷🏻‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Det er en tråd om firmaet Sara. Så det er helt naturlig og diskutere samarbeidspartnere hun går god for overfor sine følgere.

ALLE influencere reklamerer for twistshake, Wearefit, hello fresh osv. Lag en egen tråd om det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når en av Norges største influencere reklamerer for en bedrift som ikke leverer varene de selger må man regne med at det blir diskutert. 

Reklame innleggene ligger fremdeles på siden hennes. Med andre ord anbefaler ho fremdeles firmaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (7 minutter siden):

Når en av Norges største influencere reklamerer for en bedrift som ikke leverer varene de selger må man regne med at det blir diskutert. 

Reklame innleggene ligger fremdeles på siden hennes. Med andre ord anbefaler ho fremdeles firmaet. 

Nettop, hun har sagt før hun kun reklamerer for det hun kan stå inne for, da er det helt naturlig å diskutere dårlige arbeidsforhold , varer som ikke blir levert osv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 28.8.2022 den 15.35):

Ja? Skulle jeg skrevet han?

Hun skal ikke rettes mot henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marthes skrev (På 27.8.2022 den 20.40):

Se velger å reklamere for dette firmaet, samt twistshake som også har fått mye pes. 

Men hun reklamerer jo bare for de merkene som gir mest penger nå. Er jo så synlig. Samme tulle som går om og om igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...