Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bella50 skrev (53 minutter siden):

Det hadde vært en drøm om det ble gjennomført. Jeg forstår virkelig ikke at influensere er så vanskelig for å merke riktig. 
Men jeg tror ikke det er mange influensere igjen å gi pris til. Det er jo nesten ingen som merker riktig. 

Men da er det bare og legge ned denne prisutdelingen tenker jeg...

22 november legges semifinalister ut. Så det blir spennende. Å jeg har ikke sendt min siste mail til Vixen dersom SE er finalist i flere kategorier 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Så 94 % av følgerene hennes er like umodne, mindre intelligente og blærete 🤷‍♀️

Nå fikk jeg litt negativ tilbakemelding fordi jeg lurte på hvordan følgerne til SE er Men jeg lurer veldig når 94% mener att hun skal fortsette og henge ut folk med navn på snapchat.. 

Skrev litt feil derfor rettet

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Nå fikk jeg litt negativ tilbakemelding fordi jeg lurte på hvordan følgerne til SE.. Men jeg lurer veldig når 94% mener att hun skal fortsette og henge ut folk med navn på snapchat.. 

Det er vel de unge følgerne som sitter på snap å mobber andre da? Vi «voksne» syns vel dette er så lavmål at man ikke tar stilling til galskapen!

Definitivt umoralsk, og lurer på om ungene i hjemme der er like dårlig oppdratt. Jeg har fått inn med morsmelka at mobbing er det nulltoleranse for.

Så, om kidsa til SE skulle ha egne meninger om noe, så kan vi henge hen i gapestokk og gjøre narr av hen? Mens mora sitter hjemme å har avstemning på bedriftskontoen om den kollektive mobbinga skal fortsette. Ellers så er jo sannsynligheten for at hun er bak lås og slå også tilstede, dette lovbruddet SE er alvorlig og fengselsstraff er høyst reelt. Skummelt at man personlig er ansvarlig og når managementet svikter her er ganske så smått utrolig. Tror SE bør gå gjennom kontrakta si, eller gi den til en advokat, for man selger ikkje sjela si når støtteapparatet failer så brutalt!  Liten avsporing, men jeg hadde IKKE sovet om natta, men mulig jeg vet mer om risikoen enn SE, hun har jo viktige avstemninger hun må følge opp, som den mobberen hun er, noe forbildet for moral blir hun aldri 😂

SE burde strekke sin toleranse for troll istedenfor å dra alt oppi nesen og ta ALT personlig! Hadde blitt flådd skinnet av in real business life, men hjemme bak sminkepungen er du dronninga av verden! Din verden, som du snart kan se renne som sand mellom fingrene dine.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (1 time siden):

94 % av følgerne vil at hun skal oute ut trollene, så da må hun bare gjøre det. 

Det veldig betenkelige her er - hvor mange er 94 %???  Er det 94 % av alle de nesten 200.000 snap-følgerne eller av alle de som har svart på spørsmålet om de skulle fortsette å oute trollene? Er 94 % 150.000, 10.000, 1000 eller 100? Hva er det eksakte antallet? Det er bare det som kan si det reelle omfanget, nå er det kun 94 % av noe ukjent. Jeg har ikke sett konkrete tall fra influenseren. For å få 94 % må hun ha hatt tall å regne ut fra. Så lenge hun ikke oppgir de tallene, betyr 94 % null og niks!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (10 minutter siden):

Det er vel de unge følgerne som sitter på snap å mobber andre da? Vi «voksne» syns vel dette er så lavmål at man ikke tar stilling til galskapen!

Definitivt umoralsk, og lurer på om ungene i hjemme der er like dårlig oppdratt. Jeg har fått inn med morsmelka at mobbing er det nulltoleranse for.

Så, om kidsa til SE skulle ha egne meninger om noe, så kan vi henge hen i gapestokk og gjøre narr av hen? Mens mora sitter hjemme å har avstemning på bedriftskontoen om den kollektive mobbinga skal fortsette. Ellers så er jo sannsynligheten for at hun er bak lås og slå også tilstede, dette lovbruddet SE er alvorlig og fengselsstraff er høyst reelt. Skummelt at man personlig er ansvarlig og når managementet svikter her er ganske så smått utrolig. Tror SE bør gå gjennom kontrakta si, eller gi den til en advokat, for man selger ikkje sjela si når støtteapparatet failer så brutalt!  Liten avsporing, men jeg hadde IKKE sovet om natta, men mulig jeg vet mer om risikoen enn SE, hun har jo viktige avstemninger hun må følge opp, som den mobberen hun er, noe forbildet for moral blir hun aldri 😂

SE burde strekke sin toleranse for troll istedenfor å dra alt oppi nesen og ta ALT personlig! Hadde blitt flådd skinnet av in real business life, men hjemme bak sminkepungen er du dronninga av verden! Din verden, som du snart kan se renne som sand mellom fingrene dine.

Du mener denne tråden er så mye bedre? Her inne er det mødre og fedre, ikke bedre forbilder de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debbie M skrev (18 minutter siden):

😂

Er ikke så.sikker på att unge følger SE.. eller det spørs hva du mener med ung? Min datter på 21 vet knapt hvem jeg snakker om når jeg nevner mange av disse influencere. 

Tror nok det er mest 35+ som er følgere til SE

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (19 minutter siden):

Du mener denne tråden er så mye bedre? Her inne er det mødre og fedre, ikke bedre forbilder de.

Jeg synes nå det meste som går på SE som person blir moderert bort. Å i det siste synes jeg virkelig det har vært mange bra innlegg her som belyser bedriften Careless og SE a/s. 

Mye av problemet er att SE har en salig blanding av bedrift,privat,barn, familie,sykdom, graviditet i en og samme konto. Hun hadde spart seg for alle disse kommentarene om hun hadde en konto for careless/privat A/S og en lukket konto med familien.  Men problemet er att da tjener hun ikke nok penger til sin millionvilla. Synd men sant😞

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg synes nå det meste som går på SE som person blir moderert bort. Å i det siste synes jeg virkelig det har vært mange bra innlegg her som belyser bedriften Careless og SE a/s. 

Mye av problemet er att SE har en salig blanding av bedrift,privat,barn, familie,sykdom, graviditet i en og samme konto. Hun hadde spart seg for alle disse kommentarene om hun hadde en konto for careless/privat A/S og en lukket konto med familien.  Men problemet er att da tjener hun ikke nok penger til sin millionvilla. Synd men sant😞

Det blir modererert bort, hva spiller det for rolle? Det blir skrevet, de mener det og folk leser det. Hadde det vært opp til de så hadde det ikke blitt moderert bort.

Hadde hun hatt en egen snapkonto hvor hun delte ting tror jeg hun hadde fått pes uansett. Med Sara er det damn if you, damn if you dont.

Slik som nå hvor det er mye om graviditet, jeg er sjelden inne for jeg bryr meg ikke om det, men flere her inne MÅ inn uansett for de skal finne ting å ta henne på. Jeg synes det er en syk oppførsel. Galskap. Skal man jakte etter feil hos influencere så nytter det nok ikke å gå etter en enkelt og ta influencer og ta henne for noe flere gjør. For det slår nok kun tilbake på at det ser ut som en heksejakt, noe som det til tider har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (15 minutter siden):

Det blir modererert bort, hva spiller det for rolle? Det blir skrevet, de mener det og folk leser det. Hadde det vært opp til de så hadde det ikke blitt moderert bort.

Hadde hun hatt en egen snapkonto hvor hun delte ting tror jeg hun hadde fått pes uansett. Med Sara er det damn if you, damn if you dont.

Slik som nå hvor det er mye om graviditet, jeg er sjelden inne for jeg bryr meg ikke om det, men flere her inne MÅ inn uansett for de skal finne ting å ta henne på. Jeg synes det er en syk oppførsel. Galskap. Skal man jakte etter feil hos influencere så nytter det nok ikke å gå etter en enkelt og ta influencer og ta henne for noe flere gjør. For det slår nok kun tilbake på at det ser ut som en heksejakt, noe som det til tider har vært.

Men om hun hadde fått pes på en kun bedriftskonto så går det på bedriften og ikke kommentarer rundt familie og barn.. Hun velger desverre og eksponere seg for alt det er verdt og da vil de bli sånn

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...