Bibbi_ Skrevet i går, 12:02 #38941 Del Skrevet i går, 12:02 elskersommer skrev (2 minutter siden): Tror desverre att hun ikke har noen rundt seg som sier i fra.. Managment svare ikke følgere når de spør om ting rundt SE.. Herr Reme i Kristiansand er jo en som kun tenker penger og pappan til frøken Tandberg gjorde bare narr av sin datter i går når det kom til alle disse forsøkene hun drev med i går. Så SE har ingen rundt seg som kan si ufra Nei de rundt henne nyter vel av schendisstatusen og pengene hennes, så hvorfor si i fra? Ser du til foreldrene er jo de i gang med å drite seg ut på snap selv. Higer etter å bli som datteren. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 12:28 #38942 Del Skrevet i går, 12:28 (endret) Da er det en hel del kryptiske meldinger over hva hun opplever. Regner med at det har noe med dette som er blitt lagt ut på Instagram angående disse brettene. Å da må hun etter denne meldingen ha en masse meldinger om hvor syk hun tross alt har vært. Sykehuset som ga beskjed om at hun aldri kunne jobbe.. Bilde fra SE sin snapchat Endret i går, 12:30 av elskersommer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 12:40 #38943 Del Skrevet i går, 12:40 elskersommer skrev (11 minutter siden): Da er det en hel del kryptiske meldinger over hva hun opplever. Regner med at det har noe med dette som er blitt lagt ut på Instagram angående disse brettene. Å da må hun etter denne meldingen ha en masse meldinger om hvor syk hun tross alt har vært. Sykehuset som ga beskjed om at hun aldri kunne jobbe.. Bilde fra SE sin snapchat Viktig å dra i vei med uføretrygd-storyen når det blåser i motvind. Skjer hver gang. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 12:59 #38944 Del Skrevet i går, 12:59 J.. skrev (14 minutter siden): Viktig å dra i vei med uføretrygd-storyen når det blåser i motvind. Skjer hver gang. Nå måtte jeg bare høre på alle disse meldingene hun har kommet med på slutten og jeg vet ikke helt hva jeg skal si🤔 For det første så er hun oppgitt over de som mener hun ikke designer alt tøyet sitt selv ned til den minste detalj. Hun gjør heller ikke dette for pengene sine del men hun har også gjort seg avhengig av pengene med tanke på huset hun bygger. Så egentlig er hun tydelig irritert over folk som ikke skjønner hvor mye tid hun legger i alt dette. men hun gjør det IKKE pga pengene🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet i går, 13:48 #38945 Del Skrevet i går, 13:48 (endret) elskersommer skrev (5 timer siden): Da er det en hel del kryptiske meldinger over hva hun opplever. Regner med at det har noe med dette som er blitt lagt ut på Instagram angående disse brettene. Å da må hun etter denne meldingen ha en masse meldinger om hvor syk hun tross alt har vært. Sykehuset som ga beskjed om at hun aldri kunne jobbe.. Bilde fra SE sin snapchat Nå må hun slutte å trekke sykdomskortet hver gang hun trenger å samle flokken rundt leirbålet sitt. Og man trenger ikke å ha utdanning for å skjønne at man ikke skal agere shady når alt man gjør på nett kan ettergåes, og at folk flest skjønner at regler er til for å følges, om det handler om ikke bryte markedsføringsloven eller omgå retningslinjene til IG og Snapchat sine algoritmer. Og ikke minst, så er det Vegard Tjønnås som er CEO i Careless, han har både utdanning, ledererfaring og over 15 års erfaring i arbeidslivet. Antar at han får jobbe i fred og gjøre det han har kompetanse til, og at pengene dermed ruller inn selv om hun driter seg ut på Snap. https://www.proff.no/selskap/careless-as/kristiansand-s/industridesignere/IFCTUJU00N9 Endret i går, 17:30 av Kattedama 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 14:19 #38946 Del Skrevet i går, 14:19 (endret) Da er forsvaret i gang… SET føler seg så liten, «lille meg uten utdanning og erfaring» i den store business- og finansverden, «jeg handler basert på hjertet mitt», at hun syns det er vanskelig å forsvare sitt eget, «babyen». Greit det, hun har lagt ut det samme tidligere. Og trøstemeldingene renner sikkert inn. Det er bestillinga hennes i dag… Hun sier: Trollene vil ikke se suksessen, de vil bare skape kvalme, de har har hengt seg opp i at det ikke er et bra firma med suksess - selv om alle tall sier at det er bra, de er blinde. De vil ikke at jeg skal lykkes. Hun forstår ikke at det som kritiseres og som nå også har nådd IG med full kraft, er helt spesifikt. Kritikken gjelder bl.a. hennes eksponering av barn, latterliggjøring av følgere, manglende evne til å ta saklig kritikk og neglisjering av å merke reklame. Juster det, Tandberg, så vil du nok se at mye kritikk stilner. For egen del vil det da ikke være aktuelt å følge henne noe sted… Hvis hun vil være en vellykka forretningskvinne, blir hun vurdert vurdert som det - ikke den en gang uføre jenta, det er ei tilbakelagt tid. SET vil vokse og tjene penger, men ikke ta konsekvensene og kritikken av valgene hun gjør i dag - som en offentlig influenser. Endret i går, 14:21 av LivEinar 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet i går, 15:28 #38947 Del Skrevet i går, 15:28 (endret) LivEinar skrev (1 time siden): Hun sier: Trollene vil ikke se suksessen, de vil bare skape kvalme, de har har hengt seg opp i at det ikke er et bra firma med suksess - selv om alle tall sier at det er bra, de er blinde. De vil ikke at jeg skal lykkes. 👇 LivEinar skrev (1 time siden): Hun forstår ikke at det som kritiseres og som nå også har nådd IG med full kraft, er helt spesifikt. Kritikken gjelder bl.a. hennes eksponering av barn, latterliggjøring av følgere, manglende evne til å ta saklig kritikk og neglisjering av å merke reklame. Juster det, Tandberg, så vil du nok se at mye kritikk stilner. For egen del vil det da ikke være aktuelt å følge henne noe sted… Det er så lett å sette seg i offerrollen som influenser. Tenk om Petter Stordalen hadde gjort det samme, når bedriften hans fikk bot for skjult reklame? https://www.dn.no/etterbors/sophie-elise-isachsen/strawberry-publishing/forbrukertilsynet/forbrukertilsynet-varsler-bot-til-sophie-elise-as-og-strawberry-publishing-as/2-1-934985?zephr_sso_ott=KqMFi3 Endret i går, 15:28 av Kattedama 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 16:09 #38948 Del Skrevet i går, 16:09 Å vi trollene på kvinneguiden lager for mye styr for henne🙈 Bilde fra SE sin snapchat 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 16:26 #38949 Del Skrevet i går, 16:26 LivEinar skrev (2 timer siden): Da er forsvaret i gang… SET føler seg så liten, «lille meg uten utdanning og erfaring» i den store business- og finansverden, «jeg handler basert på hjertet mitt», at hun syns det er vanskelig å forsvare sitt eget, «babyen». Greit det, hun har lagt ut det samme tidligere. Og trøstemeldingene renner sikkert inn. Det er bestillinga hennes i dag… Hun sier: Trollene vil ikke se suksessen, de vil bare skape kvalme, de har har hengt seg opp i at det ikke er et bra firma med suksess - selv om alle tall sier at det er bra, de er blinde. De vil ikke at jeg skal lykkes. Hun forstår ikke at det som kritiseres og som nå også har nådd IG med full kraft, er helt spesifikt. Kritikken gjelder bl.a. hennes eksponering av barn, latterliggjøring av følgere, manglende evne til å ta saklig kritikk og neglisjering av å merke reklame. Juster det, Tandberg, så vil du nok se at mye kritikk stilner. For egen del vil det da ikke være aktuelt å følge henne noe sted… Hvis hun vil være en vellykka forretningskvinne, blir hun vurdert vurdert som det - ikke den en gang uføre jenta, det er ei tilbakelagt tid. SET vil vokse og tjene penger, men ikke ta konsekvensene og kritikken av valgene hun gjør i dag - som en offentlig influenser. Dette er bra! Hun mener selv at hun er en skikkelig forretningskvinne (jamfør 16 ukers og tittel der), men skal ikke ha kritikk. Også enig i det en over her skreiv, at hun nå trenger samle folka sine rundt leirbålet, derav «stakkars meg» snap idag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 16:28 #38950 Del Skrevet i går, 16:28 Jeg såg snappen og tenkte: Hva er skjult agenda idag? Når folkets favoritt da kom på banen, tenkte jeg «der kom den». 1- trenger støtte grunnet stormen på ig 2- trenger bekreftelse 3- trenger stemmer i Vixen 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet i går, 16:30 #38951 Del Skrevet i går, 16:30 Outandabout skrev (1 minutt siden): Jeg såg snappen og tenkte: Hva er skjult agenda idag? Når folkets favoritt da kom på banen, tenkte jeg «der kom den». 1- trenger støtte grunnet stormen på ig 2- trenger bekreftelse 3- trenger stemmer i Vixen Og innfrir så og si få av kriteriene som er satt av juryen, for i det hele tatt nomineres. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet i går, 16:32 #38952 Del Skrevet i går, 16:32 elskersommer skrev (21 minutter siden): Å vi trollene på kvinneguiden lager for mye styr for henne🙈 Bilde fra SE sin snapchat Hvis det er trustpilot hun mener, så stemmer det at en tredjepart som styrer dette. Men hva med de som faktisk påstår at anmeldelsene på Facebook og Careless sin hjemmeside har blitt slettet? Disse har stått frem med fullt navn på Facebook. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 17:02 #38953 Del Skrevet i går, 17:02 Jeg er stolt av å være et KG-troll (SET sin betegnelse). 😎 Jeg og mange med meg tør faktisk si fra når en influenser eksponerer egne barn, latterliggjør følgere, mangler evne til å ta saklig kritikk og neglisjerer reklamemerking. At hun henviser til oss trollene på KG, er veldig bra - det som skrives her når fram til henne… 👏🏻 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 17:11 #38954 Del Skrevet i går, 17:11 LivEinar skrev (7 minutter siden): Jeg er stolt av å være et KG-troll (SET sin betegnelse). 😎 Jeg og mange med meg tør faktisk si fra når en influenser eksponerer egne barn, latterliggjør følgere, mangler evne til å ta saklig kritikk og neglisjerer reklamemerking. At hun henviser til oss trollene på KG, er veldig bra - det som skrives her når fram til henne… 👏🏻 Og forhåpentligvis går flere inn her å leser, og kanskje noen begynner å tenke over alt denne damen de ser så opp til sier og gjør. Tviler på de gjør det, men det er lov å håpe... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 17:12 #38955 Del Skrevet i går, 17:12 LivEinar skrev (4 minutter siden): Jeg er stolt av å være et KG-troll (SET sin betegnelse). 😎 Jeg og mange med meg tør faktisk si fra når en influenser eksponerer egne barn, latterliggjør følgere, mangler evne til å ta saklig kritikk og neglisjerer reklamemerking. At hun henviser til oss trollene på KG, er veldig bra - det som skrives her når fram til henne… 👏🏻 Tenker at noe treffer når hun velger å bruke så mye tid på det idag, samt at hun til stadighet har et behov for å «drite ut» kritiske røster. Hun har som hun selv sier gjort seg avhengig av en god inntekt… Hun gjør ikke dette for penger, men hun er bevisst på å bruke snap for alt det er verdt. «Kom inn på gul app, folkens» . Idag går hun til og med så langt at det er viktig for hennes psyke å ha en dialog med følgerne. Nei. I jobbsammenheng trenger min psyke å møte mennesker, snakke ansikt til ansikt, ha gode kollegaer rundt meg. Å kjenne mestring, være profesjonell… Det må være bra ensomt å snakke til sitt eget ansikt på skjermen hele dagen. Jeg tenkte på det senest idag. Hvor ofte ser vi at desse damene treffer andre i jobbsammenheng, utenom happenings der de ser i skjermen og filmer alt hele kvelden? Og jeg er så enig i det som ble skrevet over her. Vegard er tilsatt i firma. Han har vel den kompetansen han trenger for å drifte sine oppgaver. Hun ER ikke kvalifisert i form av en utdanning, og kan ikke sitte og gjøre seg til et offer av den grunn. Hun er ansiktet utad, og det er det. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet i går, 17:19 #38956 Del Skrevet i går, 17:19 (endret) Så man må verifisere seg for å anmelde produktene? Er dette KG troll også da eller? Bilder hentet fra trustpilot. Endret i går, 17:23 av Kattedama 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 17:30 #38957 Del Skrevet i går, 17:30 Outandabout skrev (1 time siden): Jeg såg snappen og tenkte: Hva er skjult agenda idag? Når folkets favoritt da kom på banen, tenkte jeg «der kom den». 1- trenger støtte grunnet stormen på ig 2- trenger bekreftelse 3- trenger stemmer i Vixen I dag er det visst panikk i leiren, sikkert pga «full spredning» (for å bruke en kjent boktittel). Ikke bare er det kritiske røster på KG, men kritikken har også spredt seg til IG. 🤪 Og dette har SET klart helt sjøl, med titanbrett-fadesen sin. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet i går, 17:33 #38958 Del Skrevet i går, 17:33 Jeg er SUPER stolt av å være et troll her inne… Jeg er ett saklig og konstruktiv kritikk troll… Når hun vier sin oppmerksomhet og lager story på det må man takke og bukke da det traff en sår nerve 😀 En kan jo lure.. 🤔 Ville hun gitt tittelen troll til David Reme , som hennes leder, om han hadde gitt henne veiledning eller kritikk? Jeg har ikke noe mot SET som menneske.. Flott hun tar sitt ansvar når hun bommer og retter opp .. Men som bedriftseier er hun kynisk og jeg liker ikke CareLess… Mulig hun retter seg for å ikke tape ansikt . Ikke lett å tape ansikt for alle sine følgere. Men er lov å håpe på at alle endrer seg 😃 Tror ikke det da.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 17:52 #38959 Del Skrevet i går, 17:52 Hun fremstår ikke som en seriøs bedriftsleder. Hun drømmer om å bli like stor som Cubus(!). Har aldri sett Varnergjengen oppføre seg sånn på some som det hun gjør. Innleggene hennes blir jo verre og verr. Det har vi sett de siste dagene med uringreiene. Det er jo flaut å se. Sitter selv i en stilling med nær kontakt med seriøse bedriftseiere. Hadde virkelig lurt om noen hadde holdt på sånn. Og ja, hun selger mye. Men høy omsetning betyr ikke nødvendigvis sunn drift. Både hos Careless og SaraEmilie AS er likviditeten og soliditeten er svak. Careless har veldig høy kortsiktig gjeld. 30 mill. Saraemilie AS gjeld på 11 mill. Så økonomisk er begge selskapene sårbare. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet i går, 18:36 #38960 Del Skrevet i går, 18:36 Hun takler overhodet ikke kritikk eller negative tilbakemeldinger. Da er det, i kjent influenserstil, rett i offerrollen. Ingen seriøs bedrift holder på sånn, det er så amatørmessig at det er flaut. Hun sammenlikner seg med bedrifter som Cubus og skal bli større enn dem. Tenk, hvis Cubus holdt på som henne når de får klager. Henge ut mennesker som ikke har noen mulighet til å svare for seg, gjemme seg bak sykdom og klandre slemme KG-troll. Det er jo helt vilt. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå