Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bella50 skrev (11 minutter siden):

Hvordan kan Careless slette anmeldelser på Trustpilot? 
Dersom en anmeldelse er fjernet fra Trustpilot så er det anmelderen selv som har slettet den eller Trustpilot som gjør den usynlig inntil anmelder legger fram kvittering for produktet. 

Alle kan rapportere en anmeldelse på Trustpilot. Ikke bare den som la den inn. Dersom argumentet i rapporten er overbevisende nok så kan Trustpilot slette/skjule en anmeldelse.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Alle kan rapportere en anmeldelse på Trustpilot. Ikke bare den som la den inn. Dersom argumentet i rapporten er overbevisende nok så kan Trustpilot slette/skjule en anmeldelse.

Det er derimot ikke slik at det nødvendigvis er enkelt for en bedrift å få slettet anmeldelser på Trustpilot, derfor etterspør jeg dokumentasjon som underbygger den påstanden. Det er Trustpilot selv som sletter tilbakemeldinger basert på om de bryter regelverket de har. 

I følge Trustpilot sine sider slettes tilbakemeldinger vanligvis pga at vedkommende som skrev tilbakemeldingen selv har slettet den, at tilbakemeldingen brøt med regelverket til Trustpilot eller at programvaren deres som oppdager svindel har slettet tilbakemeldingen. 

En bedrift kan naturligvis rapportere tilbakemeldinger, og dersom de gjør det offentliggjøres dette på bedriftens Trustpilot-side, og der kan vi for ordens skyld også se at Careless ikke har rapportert noen av tilbakemeldingene som de har fått, de siste 12 månedene. 🤍

(Legger ved et bilde fra Careless sin Trustpilot profil, link: https://no.trustpilot.com/review/careless.no/transparency

Screenshot_20241111_223031_Samsung Internet.jpg

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (6 minutter siden):

Det er derimot ikke slik at det nødvendigvis er enkelt for en bedrift å få slettet anmeldelser på Trustpilot, derfor etterspør jeg dokumentasjon som underbygger den påstanden. Det er Trustpilot selv som sletter tilbakemeldinger basert på om de bryter regelverket de har. 

I følge Trustpilot sine sider slettes tilbakemeldinger vanligvis pga at vedkommende som skrev tilbakemeldingen selv har slettet den, at tilbakemeldingen brøt med regelverket til Trustpilot eller at programvaren deres som oppdager svindel har slettet tilbakemeldingen. 

En bedrift kan naturligvis rapportere tilbakemeldinger, og dersom de gjør det offentliggjøres dette på bedriftens Trustpilot-side, og der kan vi for ordens skyld også se at Careless ikke har rapportert noen av tilbakemeldingene som de har fått, de siste 12 månedene. 🤍

(Legger ved et bilde fra Careless sin Trustpilot profil, link: https://no.trustpilot.com/review/careless.no/transparency

Screenshot_20241111_223031_Samsung Internet.jpg

Og grunnen til at du ikke ser det er at Careless ikke har tatt eierskap til siden på Trustpilot. Da kunne de og svart brukere der inne som Careless.

Litt sånn som Snowroller gjorde helt frem til Sara Emilie og gjengen kjøpte seg inn. Da var det nærmest over natten slutt på å imøtekomme brukere og tilbakemeldingene deres på Trustpilot.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Og grunnen til at du ikke ser det er at Careless ikke har tatt eierskap til siden på Trustpilot. Da kunne de og svart brukere der inne som Careless.

Litt sånn som Snowroller gjorde helt frem til Sara Emilie og gjengen kjøpte seg inn. Da var det nærmest over natten slutt på å imøtekomme brukere og tilbakemeldingene deres på Trustpilot.

Det stemmer ikke ifølge det jeg ser. 🤍

Screenshot_20241111_224532_Samsung Internet.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (Akkurat nå):

Det stemmer ikke ifølge det jeg ser. 🤍

Screenshot_20241111_224532_Samsung Internet.jpg

Se der. Tilegnet seg profilen september 2024. Altså rundt en måned siden. Det var på tide.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (51 minutter siden):

Dårlig. Må sette seg inn i ting , teste ting over en periode før de reklamerer for noe. Derfor stoler jeg ikke på ting som influencere reklamerer for og kjøper aldri noe.

Veldig enig i dette.. Jeg kjøper aldri noe dra influencere. Sjekker alltid trustpilot før jeg kjøper noe fra nett. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bra som er tatt tak i her, men jeg må komme med en avstikker ref. Snap…

Kjære Sara og Vegard. Hvis urinen deres har samme farge som julebrus, så må dere drikke mer vann. 🙃💀

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (12 timer siden):

Hei TV2! 
Jeg har ikke tid til å kommentere. Jeg driver nemlig å leker med urin og forskjellig annet greier for å sjekke om det er gutt eller jente! 

😂😂😂😂😂

«Kjøp titan skjærebrett for bedre kjøkkenhygiene»

«Heller urin på kjøkkenbenken»

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (36 minutter siden):

«Kjøp titan skjærebrett for bedre kjøkkenhygiene»

«Heller urin på kjøkkenbenken»

Merkelig att det ikke ble satt en pizzadeig i samme slengen🙈

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Den står nok fortsatt på dass 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (28 minutter siden):

😂👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (16 minutter siden):

Fløy hun rundt med urin i går med kjole fra Careless? 

Ja🙈  noe er merket reklame og noe er ikke merket reklame.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun skriver reklame feil for at Snapchat ikke skal fange opp at det er reklame, og ber folk gå inn på den gule appen slik at IG ikke skjønner at det er Snapchat hun mener. Hva dette mennesket har kapasitet til så lenge cash er involvert, men å klare å merke #Reklame riktig så forbrukerne skal skjønne at de blir utsatt for Careless reklame 24-7, nei det klarer hun ikke. 

IMG_3376.jpeg

IMG_3374.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (Akkurat nå):

Så hun skriver reklame feil for at Snapchat ikke skal fange opp at det er reklame, og ber folk gå inn på den gule appen slik at IG ikke skjønner at det er Snapchat hun mener. Hva dette mennesket har kapasitet til så lenge cash er involvert, men å klare å merke #Reklame riktig så forbrukerne skal skjønne at de blir utsatt for Careless reklame 24-7, nei det klarer hun ikke. 

IMG_3376.jpeg

IMG_3374.jpeg

SC og IG er konkurrerende plattformer,så de nuller ut hverandre..

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kattedama skrev (34 minutter siden):

IMG_3376.jpeg

IMG_3374.jpeg

Det stemmer det. Jeg har nevnt det tidligere. Flere influensere skriver reklame med vilje feil for at Snapchat ikke skal fange det opp og påvirke algoritmen for hvor ofte innholdet vises. Derav og bruker flere liten skrift eller feil farge så det skal være vanskeligere å fange opp rekalme. Mente relkame. Eller rklame. Steike så vanskelig ord å skrive. [/ironi]

Samme gjelder nå på Instagram hvor influensere får følgere over på andre plattformer. Det er jo åpenbart at Instagram/Snapchat ikke vil at følgere skal påvirkes til å bruke en annen plattform.

Men dette viser jo moralen og de etiske verdiene hos Sara Emilie. Det blir da fort lov til å stille spørsmål rundt hvor langt hun egentlig er villig til å gå. Hun bryter loven daglig. Og hun bryter retningslinjene på plattformene hun bruker. Så lenge hun har noe å tjene på det er det greit?

Det er jo uansett å pisse i buksa for å holde varmen. Eller i en kopp. Jo flere som gjør dette jo større motivasjon har for eks Snapchat på å endre reglene sine, og kriterier for utbetaling av penger. De gjør grep allerede så det er bare et tidsspørsmål før de gjør større grep.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (37 minutter siden):

IMG_3376.jpeg

IMG_3374.jpeg

Snakk om å drite på draget offentlig… 😜
dr_sandtorv har kommentert Troy sitt innlegg med: «Banebrytende innhold.» 
Jeg håper virkelig SET klarer å ta til seg hvordan det føles å bli latterliggjort på nett, og at hun lærer.  De følgerne som hun sjøl henger ut, kan ikke engang forsvare seg, det kan SET.

Hun  skriver på snap i dag at hun startet dagen med «å være ganske sint, på et par situasjoner», mens hun sier: «Noen mennesker har gjort meg litt sint, men jeg skal prøve å puste litt.» Klart det har vært en nedtur, hun delte mange snapper og hadde det sååå morsomt med tisse-testinga i går - og la ut applaus fra noen følgere. Så viser det seg at ikke alle klapper blindt, verken til titanbrett eller tissing, tvert imot. Jeg håper SET har folk rundt seg som tør be henne om å opptre som en mer ansvarlig influenser. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (31 minutter siden):

Det stemmer det. Jeg har nevnt det tidligere. Flere influensere skriver reklame med vilje feil for at Snapchat ikke skal fange det opp og påvirke algoritmen for hvor ofte innholdet vises. Derav og bruker flere liten skrift eller feil farge så det skal være vanskeligere å fange opp rekalme. Mente relkame. Eller rklame. Steike så vanskelig ord å skrive. [/ironi]

Samme gjelder nå på Instagram hvor influensere får følgere over på andre plattformer. Det er jo åpenbart at Instagram/Snapchat ikke vil at følgere skal påvirkes til å bruke en annen plattform.

Men dette viser jo moralen og de etiske verdiene hos Sara Emilie. Det blir da fort lov til å stille spørsmål rundt hvor langt hun egentlig er villig til å gå. Hun bryter loven daglig. Og hun bryter retningslinjene på plattformene hun bruker. Så lenge hun har noe å tjene på det er det greit?

Det er jo uansett å pisse i buksa for å holde varmen. Eller i en kopp. Jo flere som gjør dette jo større motivasjon har for eks Snapchat på å endre reglene sine, og kriterier for utbetaling av penger. De gjør grep allerede så det er bare et tidsspørsmål før de gjør større grep.

I dag har tatt 10 screenshot av videoer som ikke er merket reklame.. dette var snapchat fra i går

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (33 minutter siden):

😜Jeg håper SET har folk rundt seg som tør be henne om å opptre som en mer ansvarlig influenser. 

Tror desverre att hun ikke har noen rundt seg som sier i fra.. Managment svare ikke følgere når de spør om ting rundt SE.. Herr Reme i Kristiansand er jo en som kun tenker penger og pappan til frøken Tandberg gjorde bare narr av sin datter i går når det kom til alle disse forsøkene hun drev med i går.

Så SE har ingen rundt seg som kan si ufra

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...