Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

For det første tenker jeg at Sara E har oppnådd «oss mot dem». Følgerne føler at de tilhører flokken til Sara. Og jeg får sikkert pes for å si dette, men kanskje hun treffer sårbare sjeler?

For det andre tenker jeg at hun prøver å skape frykt for å stille kritiske spørsmål ved å 1- henge ut 2 - vise spørsmålet til alle. Hun viser ikke «ansiktene» til  de som er positive, men viser både «ansikt» og navn til de som er kritiske. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (37 minutter siden):

Har du så kontroll på influencere siden du er så påståelig ved å si at hun er en versting. Er maaaaange influencere. Virker som noen få har kun øynene på Sara. Og hakker og hakker, om og om igjen.

Og det virker som noen forsvarer og forsvare SE om og om igjen

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (53 minutter siden):

Så hvis andre gjør noe galt og det ikke får konsekvenser, så kan man gjøre det samme med god samvittighet? Hva slags moral har man da? Tenk om folk i andre jobber hadde tenkt slik? Konsekvensene ville vært fatale.Hun er en versting når det kommer til umerket reklame for Careless, så hun har overhodet ingenting å sutre over. Det er i grunnen bare forkastelig slik hun holder på, hadde aldri  vært godtatt å holde på slik i et yrke. 

Ikke sant , altså om mine kolleger ikke hadde fulgt  regler så hadde jeg likevel aldri brutt de selv, litt arbeidsmoral bør man ha

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

Og det virker som noen forsvarer og forsvare SE om og om igjen

Tror ikke det handler om å forsvare, men å tenke litt. En del ting som blir snakket om her og dratt frem ofte er tatt ut av kontekst, eller blåst ut av proporsjoner (ref det noen mener hun sier om sykepleiere). Det er så mye som skjer her inne som er så mye mer latterlig enn det hun sier og gjør. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (Akkurat nå):

Tror ikke det handler om å forsvare, men å tenke litt. En del ting som blir snakket om her og dratt frem ofte er tatt ut av kontekst, eller blåst ut av proporsjoner (ref det noen mener hun sier om sykepleiere). Det er så mye som skjer her inne som er så mye mer latterlig enn det hun sier og gjør. 

Mener du og jo selvsagt handler det om å forsvare 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (18 minutter siden):

Og i tillegg at hun faktisk lurer på hvilke regler hun skal bryte. Altså, det er så høy på seg selv holdning at jeg har ikke ord. Og at hun velger å være trassen 🤯 En 3 åring kan være trassen, en voksen dame med flere barn kan ikke trasse. Det sier veldig mye om modenheten til denne jenta. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20241106_174844_Snapchat.jpg

Svaret er vell enkelt. Ikke vis alkohol. 🤯🤣 så vanskelig var det. Man må vell ikke på død og liv vise alkoholen. Hvis hun har så behov for å vise at hun drikker så får hin vell ta bilde av vin glasset da uten. Må vell ikke være med henne selv og en av kjolene sine i bilde. Snakk om å lage store problemer ut av små hu der 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (15 minutter siden):

Det er nettopp derfor hun er en versting, hun vet nøyaktig hva hun gjør. Og at hun ranter om det på Snapchat, gir henne ironisk nok cash inn. 

Som du er med og bidrar til med å legge ut gamle bilder igjen og igjen. Du bidrar til at flere går inn og ser på henne, men klager allikevel på at hun kjøper hus til 25 millioner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (13 minutter siden):

Som du er med og bidrar til med å legge ut gamle bilder igjen og igjen. Du bidrar til at flere går inn og ser på henne, men klager allikevel på at hun kjøper hus til 25 millioner.

Jeg bryr meg ikke om hun tjener 1 mill eller 100 mill.. jeg bryr meg kun om att hun skal følge lover og regler😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om hun tjener 1 mill eller 100 mill.. jeg bryr meg kun om att hun skal følge lover og regler😊

🏼🎯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (2 minutter siden):

🏼🎯

Hvorfor tar du hele tiden opp huset til 25 millioner? Veldig opphengt i det.

Hvorfor vil du bidra med lønn til noen som ikke følger lover og regler da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Mener du og jo selvsagt handler det om å forsvare 

Ja, du mener det handler om å forsvare. Det trenger ikke være fakta bare fordi du mener det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...