Sol79 Skrevet 30. oktober #38341 Del Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (19 timer siden): Nå kan det jo være hun skal ha tvillinger så det kan jo være grunnen til att hun har fått en slik søt mage Hvorfor tror hun at det er tvillinger? Er det clickbait eller har hun en grunn til å tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. oktober #38342 Del Skrevet 30. oktober Snublefot62 skrev (40 minutter siden): Ah. Da er det den hun utga for mange år siden. Det stemmer jo at det er navnet hennes på den, men hun har igjennom de siste offentlige graviditetene vist at hun hverken kan ha skrevet den eller lest den selv. Det er ikke uvanlig at forlag bruker influensene til å gi ut "enkle" bøker skrevet av nye forfattere som skal prøve seg, eller bare for å ha noe å gi ut og tjene raske penger på. Likt som med ryddeboka til Kristin Gjeldsvik (som er totalt kaos), pusteboka til Therese Lien (som har litt vel mye luft mellom sidene) og ikke minst kalenderen som Benedicte Haugaard pusher (hun planlegger - rimelig standard almanaakkoppsett). Men mange lar seg fortsatt lure. Perfekt tid å pushe boka på igjen. Penger skal inn. Skjønner! Men da det står hennes navn på er den vel hennes, og bør vel også merkes med reklame...? Hun lager jo ikke klærne hun selger heller, og de merker hun jo. (eller, merket) Det er ikke viktig for meg altså, bare en observasjon jeg har gjort etter at hun begynte å merke samtlige snapper med reklame fordi hun alltid bruker careless 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. oktober #38343 Del Skrevet 30. oktober Sol79 skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror hun at det er tvillinger? Er det clickbait eller har hun en grunn til å tro det? Fordi det var 2 fosterposer på UL, men bare ett foster. Så nå spekuleres det i det vide og brede om hun ble befrukta 2 ganger, eller om de bare ble befrukta på ulikt tidspunkt. Derav UL førstkommende fredag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. oktober #38344 Del Skrevet 30. oktober LivEinar skrev (1 time siden): Spot on, @Snublefot62! Eller pinlig og lite profesjonelt som @Bella50 nettopp skreiv. Jeg kan legge til at SET har en spydig og aggressiv holdning til følgere som motsier henne, dette har skjedd flere ganger. På sikt taper SET på dette. Klart hun taper på å oppføre seg slik.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38345 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (14 minutter siden): Skjønner! Men da det står hennes navn på er den vel hennes, og bør vel også merkes med reklame...? Hun lager jo ikke klærne hun selger heller, og de merker hun jo. (eller, merket) Det er ikke viktig for meg altså, bare en observasjon jeg har gjort etter at hun begynte å merke samtlige snapper med reklame fordi hun alltid bruker careless Ja det har markedsverdi og skulle absolutt vært merket. Men du vet, hva kan man egentlig forvente av hun som er selvutnevt "best i klassen" på merking, og lyver om å tatt initiativ til møte hos FT for å få forklart hvordan dette virker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. oktober #38346 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (23 minutter siden): Fordi det var 2 fosterposer på UL, men bare ett foster. Så nå spekuleres det i det vide og brede om hun ble befrukta 2 ganger, eller om de bare ble befrukta på ulikt tidspunkt. Derav UL førstkommende fredag. Å husk att det er følgerne som har bestemt at det skal tas Ultralyd til fredag.. er veldig rart att hun klarer og få time iløpet av 3 dager 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #38347 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (26 minutter siden): Fordi det var 2 fosterposer på UL, men bare ett foster. Så nå spekuleres det i det vide og brede om hun ble befrukta 2 ganger, eller om de bare ble befrukta på ulikt tidspunkt. Derav UL førstkommende fredag. Å nå sitter det mange følgere å venter spent på UL 😂 Takk for at jeg ikke er så enkel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delfi Skrevet 30. oktober #38348 Del Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (3 minutter siden): Å husk att det er følgerne som har bestemt at det skal tas Ultralyd til fredag.. er veldig rart att hun klarer og få time iløpet av 3 dager Kalles privat. Der kan man vel omtrent få time på dagen om man har penger til det Jeg klarer bare ikke å skjønne at man kan henge seg sånn opp i andres liv. Hva hun gjør og hva hun skriver. So what om det er for å tjene penger.. Hva så? Hun tjener sine penger og er lykkelig over det. Jeg fulgte også mye mer med før, har sluttet da de morsomme innslagene forsvant. Men å høvle ned alt hun sier og gjør. Fatter ikke at folk klarer å bruke energi på sånt. Blokker og gå videre 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 30. oktober #38349 Del Skrevet 30. oktober Bella50 skrev (5 timer siden): Det sa jeg ikke. Jeg er imot all eksponering av barn. Jeg skrev at Sara selvfølgelig gjør det for inntekt. Jeg siterte deg, så du sa jo det, sitat; "Selvfølgelig gjør hun det for inntekt. Det er jobben hennes. " (uthevelse av meg). Du mente kanskje ikke at akkurat barneeksponering er jobben hennes, men for meg framsto utsagnet slik. Dessverre stemmer det jo i dette tilfellet. Stakkars foster og barn som må være foreldrenes jobb. Ja, for det er jo i virkeligheten slik at påvikeren selger dem for å få inntekt selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #38350 Del Skrevet 30. oktober Delfi skrev (39 minutter siden): Kalles privat. Der kan man vel omtrent få time på dagen om man har penger til det Jeg klarer bare ikke å skjønne at man kan henge seg sånn opp i andres liv. Hva hun gjør og hva hun skriver. So what om det er for å tjene penger.. Hva så? Hun tjener sine penger og er lykkelig over det. Jeg fulgte også mye mer med før, har sluttet da de morsomme innslagene forsvant. Men å høvle ned alt hun sier og gjør. Fatter ikke at folk klarer å bruke energi på sånt. Blokker og gå videre Og noen bruker energi på å irritere seg og skrive innlegg og kritisere folk som er kritiske til SE. Vi bruker alle fritiden og energien vår til det vi vil. Er også helt frivillig å lese her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. oktober #38351 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Fordi det var 2 fosterposer på UL, men bare ett foster. Så nå spekuleres det i det vide og brede om hun ble befrukta 2 ganger, eller om de bare ble befrukta på ulikt tidspunkt. Derav UL førstkommende fredag. Helt sjukt at alt skal selges. Ingenting kan være privat. elskersommer skrev (56 minutter siden): Å husk att det er følgerne som har bestemt at det skal tas Ultralyd til fredag.. er veldig rart att hun klarer og få time iløpet av 3 dager Alt kan kjøpes. Privat UL får du med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. oktober #38352 Del Skrevet 30. oktober Sol79 skrev (5 minutter siden): Helt sjukt at alt skal selges. Ingenting kan være privat. Alt kan kjøpes. Privat UL får du med en gang. Jeg var ikke klar over at man kunne få det så raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. oktober #38353 Del Skrevet 30. oktober Hvorfor tar man NIPT test? Og hvorfor må de til Sverige? Bilde fra SE sin snapchat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. oktober #38354 Del Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (10 minutter siden): Hvorfor tar man NIPT test? Og hvorfor må de til Sverige? Bilde fra SE sin snapchat For å sjekke avvik. I Norge sjekker de bare for ett par stykker, men i Sverige sjekker de for flere... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #38355 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (6 minutter siden): For å sjekke avvik. I Norge sjekker de bare for ett par stykker, men i Sverige sjekker de for flere... Er ikke NIPT test for de over 37 år?? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. oktober #38356 Del Skrevet 30. oktober Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Er ikke NIPT test for de over 37 år?? 35 i Norge vel. Privat (i sverige) kan vel hvem som helst få det vil jeg anta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 30. oktober #38357 Del Skrevet 30. oktober Mange influensere som fronter NIPT test nå🥸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. oktober #38358 Del Skrevet 30. oktober Eyr skrev (12 minutter siden): Mange influensere som fronter NIPT test nå🥸 Ser ikke problemet i å fortelle kvinner hva de har rett på. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. oktober #38359 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (16 minutter siden): 35 i Norge vel. Privat (i sverige) kan vel hvem som helst få det vil jeg anta NIPT testen er et tilbud til alle gravide i Norge,og er gratis. Hvis man er 35 eller eldre ved termin,får man tilbud om blodprøver itillegg,for å se etter trisomi 13,18 eller 21.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalloDoktor Skrevet 30. oktober #38360 Del Skrevet 30. oktober J.. skrev (4 minutter siden): NIPT testen er et tilbud til alle gravide i Norge,og er gratis. Hvis man er 35 eller eldre ved termin,får man tilbud om blodprøver itillegg,for å se etter trisomi 13,18 eller 21.. Her har du misforstått. NIPT er test for trisomi 13, 18 og 21. De over 35 år får den dekket, de under 35 må betale (med mindre andre funn tilsier at det er "nødvendig", da får de også dekket den). https://www.helsenorge.no/undersokelse-og-behandling/fosterdiagnostikk/#tilbud-om-ultralydundersokelse-og-nipt 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå