Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (51 minutter siden):

Mens hun gikk på skolen

Ja d skjønner jeg..men når? Hun var jo kjæreste m V på ungdomskolen. Var d da? Kunne ikke vært i et langt tidsrom mener jeg? Og bra for henne! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (16 minutter siden):

Jeg antar at du forstår at ikke alle kan velge å tjene like mye som Sara Emilie? Eller?

Eller velge å stå i jobb eller ikke?

Du må gjerne utdype. Hvorfor kan man ikke prøve seg som influencer selv om man finner yrket enkelt og lukrativt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

Dette er det tynneste argumentet jeg har sett på en stund.

»mye arbeid» betyr som regel og at det er slitsomt.

Der er ikke ofte du hører noen si at noe er mye arbeid og samtidig ikke slitsomt.

Snakk om å klamre seg til halmstrå.

Jeg så videoene hvor dette bildet er hentet fra.   

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (Akkurat nå):

Du må gjerne utdype. Hvorfor kan man ikke prøve seg som influencer selv om man finner yrket enkelt og lukrativt? 

Det sa jeg ikke 

Alle kan prøve seg som influenser. Men alle kan ikke leve på det.

To vesentlig forskjellige ting.

Samtidig må man ha mat på bordet og tak over hodet. For de fleste betyr det at man må ta seg jobb som betaler regningene, og for de fleste betyr det å måtte arbeide utenfor hjemmet. Det er for de fleste altså ikke et valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (Akkurat nå):

Jeg så videoene hvor dette bildet er hentet fra.   

Så fint. Du har ikke mer rett av den grunn. Men du har din tolkning.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Det sa jeg ikke 

Alle kan prøve seg som influenser. Men alle kan ikke leve på det.

To vesentlig forskjellige ting.

Samtidig må man ha mat på bordet og tak over hodet. For de fleste betyr det at man må ta seg jobb som betaler regningene, og for de fleste betyr det å måtte arbeide utenfor hjemmet. Det er for de fleste altså ikke et valg.

Man kan fint omskolere seg om man skulle ønske å jobbe hjemmefra, da til yrker hvor det er en mulighet, eller feks starte egen bedrift eller bygge seg opp som influencer.

At jeg jobber i yrket jeg jobber i er selvalgt, og poenget mitt er at det er ikke Sara Emilie eller influencere generelt sin feil at vi andre ikke har har yrker med fleksibel arbeidstid. 

Endret av Roe
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roe skrev (13 minutter siden):

Man kan fint omskolere seg om man skulle ønske å jobbe hjemmefra, da til yrker hvor det er en mulighet, eller feks starte egen bedrift eller bygge seg opp som influencer.

At jeg jobber i yrket jeg jobber i er selvalgt, og poenget mitt er at det er ikke Sara Emilie eller influencere generelt sin feil at vi andre ikke har har yrker med fleksibel arbeidstid. 

Det er grovt naivt å tro at alle kan jobbe hjemmefra eller bli influenser bare en vil.

Og det er faktisk ingen her som påstår at Sara Emilie har skyld eller ansvar for at jeg ikke jobber hjemme. Det er en stråmann og helt dratt ut av fri fantasi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Dette må være tull🙈 

" Vet ikke om noen mer hardtarbeidende enn deg".. Nok ett innlegg hvor folk ikke skjønner hva hardt arbeid er

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241021-224749.png

Sara Emilie er en inspirasjon ja 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFarao skrev (2 timer siden):

En ting jeg har lurt på… når hadde(har) hun ME? Hvilket tidsrom snakker vi om? For jeg har fått med meg at hun var aktiv i noe kristen ungdomsgreie,bikinifitness,drev med hundeoppdrett(?) ect. Varte ikke ME så lenge? 

Hun sa på 16 ukers at det startet da hun var 14-15 år og at hun var kjempesyk i flere år

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFarao skrev (2 timer siden):

En ting jeg har lurt på… når hadde(har) hun ME? Hvilket tidsrom snakker vi om? For jeg har fått med meg at hun var aktiv i noe kristen ungdomsgreie,bikinifitness,drev med hundeoppdrett(?) ect. Varte ikke ME så lenge? 

Fra hun var rundt 15 til hun fikk sitt første barn.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez skrev (10 timer siden):

Men et spørsmål: Influensere velger vel selv hvor mange timer de jobber? De kan vel ta ferie på lik linje som alle andre? De taper dog inntekt, det forstår jeg jo, men for egen helse, samt hensyn til familien, så må man vel kunne ta helt fri noen uker i året? 

De kunne levd fint og hatt ferie som normale folk om de forvaltet pengene sine smart, og brukte tiden smart

Ingen trenger et hus til 25 mill, ungene blir ikke lykkeligere av det. Fasade, fasade, fasade. 

Et hus til 25 mill (sikkert mye mer når det er ferdig) langt ute i huttiheita liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (39 minutter siden):

Du må gjerne utdype. Hvorfor kan man ikke prøve seg som influencer selv om man finner yrket enkelt og lukrativt? 

Fordi de fleste er oppegående nok til å ikke selge sjela si, livet sitt, barnas liv, ferier og alt annet for å kunne jobbe hjemmefra.

Smarte kvinner gjør ikke det.

Tror mange av dem kommer til å angre på blottleggingen.

Og den dagen ingen gidder følge denne absurde delingen. Ja da står man der da.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (21 minutter siden):

Fordi de fleste er oppegående nok til å ikke selge sjela si, livet sitt, barnas liv, ferier og alt annet for å kunne jobbe hjemmefra.

Smarte kvinner gjør ikke det.

Tror mange av dem kommer til å angre på blottleggingen.

Og den dagen ingen gidder følge denne absurde delingen. Ja da står man der da.

Nettopp. Heldigvis er de fleste oppegående nok til å ikke selge livet sitt for penger. Utlevere sexlivet, barnas sykdom, rot og møkk som enkelte ser på som morsomt, mannens privatliv, ja alt. Hele livet. Som jeg tror de en dag angrer på, jeg håper det i hvertfall. Den dagen kommer da barna hennes får se sin egen oppvekst på nettet og lese om mor sitt sexliv. Hvor stas synes de det er? Alt av ferieminner og minner fra barndommen ligget der ute, som hundre tusen har sett. De vil se en mor som er frekk, bryter lover og regler, løgner osv.

Å være influenser er ikke et yrke for meg. Det er ikke en jobb som er mye arbeid, kan overhodet ikke sammenlignes med skikkelige jobber. Det er ikke slitsomt. De subber rundt med mobilen i hånden. Det er "jobben" dems. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...