Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (13 minutter siden):

Og hun gjør narr av følgerne, kritiser gjerne - men se gjennom snap’en, da renner pengene inn til meg…

IMG_7136.jpeg

Å altså, hun er på stadiet med en 13 åring. Har så vondt for å tro at dette er en voksen dame med flere barn. Å helt ubegripelig at noen støtter dette og synes det er helt topp. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist verden vi lever i, når dette gir penger i kassa. 

Skremmende verden vi lever i, med tanke på at følgerne ikke forstår det kommersielle i Sara…. Hvor er den kritiske tenkingen til desse som følger? 
 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at jeg heller vil tjene greit nok på en VIKTIG, samfunnsnyttig jobb, enn å tjene på den måten Sara tjener på. 
Å reagere på den måten hun gjør ved kritikk, det er lite reflektert, og bortimot flaut. Vis mer modenhet enn det der, Sara! Du er en offentlig person, og da må du tåle at du blir diskutert. Å være influencer innebærer også et ansvar. Du velger selv hvilke kommentarer du vil dele fra følgerne. Når du deler en kommentar som er negativt rettet, for så å sanke 30 positive sympati-kommentarer, så er det et valg du tar, helt bevisst. Å dra frem damer som bruker tid på forum, det er ditt valg, og jeg forstår ikke hva du vil med det? Igjen, du er en offentlig person, som folk vil snakke om. 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner faktisk at jeg blir en smule provosert av disse jobb-utsagnene hennes🙄.... nå er det 7 dager i uken også......hva er det neste, 20 timer i døgnet.....absolutt alle jeg kjenner, om det er med egen bedrift eller som  arbeidstakere, jobber mye mere enn henne... tipper max 2-3 timers jobbing på henne pr dag.

Har faktisk aldri sett og hørt så lite jobbing fra noen som lissom driver egen bedrift ( og hun er ikke alene)Screenshot_20241021_161813_Snapchat.thumb.jpg.07e56f510bc50bd105975b1b4d563c09.jpg

 

Interessant at hun tror vi har 6 ukers ferie i Norge og at alle har fri i helgen uansett. Sier egentlig en hel del om familien/omgangskretsen hennes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Og hun gjør narr av følgerne, kritiser gjerne - men se gjennom snap’en, da renner pengene inn til meg…

IMG_7136.jpeg

Motbydelig oppførsel på henne! Kjærringa er over 30, men oppfører seg som om hun er 14.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (8 timer siden):

 Sara sa ikke at hun hadde en arbeidsdag som var like slitsom som en sykepleier. Det er en løgn som er diktet opp her inne. 
Sara sa at en person som hadde vært sykepleier og var nå blitt influenser, var overrasket over hvor slitsom det var å være influenser. 

Det er jo det hun mener🙈 " får bekreftet att det er like slitsomt"

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner faktisk at jeg blir en smule provosert av disse jobb-utsagnene hennes🙄.... nå er det 7 dager i uken også......hva er det neste, 20 timer i døgnet.....absolutt alle jeg kjenner, om det er med egen bedrift eller som  arbeidstakere, jobber mye mere enn henne... tipper max 2-3 timers jobbing på henne pr dag.

Har faktisk aldri sett og hørt så lite jobbing fra noen som lissom driver egen bedrift ( og hun er ikke alene)Screenshot_20241021_161813_Snapchat.thumb.jpg.07e56f510bc50bd105975b1b4d563c09.jpg

 

Men et spørsmål: Influensere velger vel selv hvor mange timer de jobber? De kan vel ta ferie på lik linje som alle andre? De taper dog inntekt, det forstår jeg jo, men for egen helse, samt hensyn til familien, så må man vel kunne ta helt fri noen uker i året? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (13 minutter siden):

Men et spørsmål: Influensere velger vel selv hvor mange timer de jobber? De kan vel ta ferie på lik linje som alle andre? De taper dog inntekt, det forstår jeg jo, men for egen helse, samt hensyn til familien, så må man vel kunne ta helt fri noen uker i året? 

Slik jeg ser det, setter du fingeren på noe kjempeviktig! Influensere  ikke jobbe hele tida - som du sier, de har stor frihet i forhold til å velge samarbeidspartnere, kontrakter og arbeidsmengde. Jo mindre de jobber, desto mindre tjener de - og omvendt. SET har nok gjort tatt på seg mye, og dette er det vanskelig for henne å gi avkall på og avvikle - antagelig og hovedsakelig fordi det gir mindre cash i kassa. Livsstilen koster, likeså gedigne nye hus!
Men hun  ikke jobbe døgnet rundt sju dager i uka… Det er et helt frivillig valg, og om hun føler det blir for mye - at det går ut over helse og familie, har hun kun seg sjøl å klandre. Hun har etter sigende flere diagnoser, hvis hun sjøl opplever at hun jobber veldig mye - bedrer ikke akkurat det helsa hennes, verken psykisk eller fysisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig et hån mot de som står i en skikkelig jobb. Som må ut av huset med unger og kommer ikke hjem før sent på ettermiddag og skal følge opp unger med trening osv. Dette disse driver med skulle aldri vært kalt yrke😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull🙈 

" Vet ikke om noen mer hardtarbeidende enn deg".. Nok ett innlegg hvor folk ikke skjønner hva hardt arbeid er

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241021-224749.png

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...