Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kattedama skrev (15 minutter siden):

Så med moderat ME, hvor hun i perioder ikke kunne spise selv eller dusje selv har hun en jobb som krever mer enn å jobbe som sykepleier og jobbe i forsvaret? Og den perioden hun nevnte dette om hvor syk hun var så hadde hun to barn, og var en ordinær influenser. Så ca. 5 år frem i tid, er hun daglig leder i Careless, er med på diverse eventer, legger ut at hun konsumerer alkohol minst et par ganger i måneden, er blitt mor til 3 (hvorav det ene krever mye ekstra oppfølging), har x antall dropp av polyester i måneden og er styreleder og eier i flere bedrifter? Er med på 16 ukers bootcamp, hvor hun først forteller at hun trente på seg en prolaps pga bikinifitness (ja, med ME) også sier hun at hun aldri har trent? Hun jobber altså med noe som er mer krevende enn sykepleiere og jobbe i forsvaret og er fortsatt syk men i bedring i følge henne selv. Make no sense make sense.

Er dette et svar til mitt innlegg? 🤔  Du må dra lengre ut på landet med disse argumentene dine. Du er på repeat igjen. Ditt svar passer overhodet ikke til mitt innlegg. 
 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (57 minutter siden):

Og på det bildet lengre oppe her, der en følger mener Sara E selv tar kontakt med FT for å merke riktig, spar meg! Hun fikk klar beskjed om å dobbeltmerke ved bruk av eget merke i reklame for andre bedrifter. Se video 6.10 for Coop OBS. Iført egen genser, null merking. 

Sara er virkelig ikke flink med denne merkingen. Det kan ikke være vanskelig å merke riktig. 
Jeg meldte faktisk inn OBS på grunn av denne reklamen. Det er OBS som er oppdragsgiver. Det er de som er ansvarlig for riktig merking. 

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamfør naive følgere: « vet ikke om noen som er mer hardtarbeidende enn deg, Sara». (Snap idag) 

Jeg vet om mange (!) som er mer hardtarbeidende enn Sara. Tror vi må definere arbeid snart 

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Jamfør naive følgere: « vet ikke om noen som er mer hardtarbeidende enn deg, Sara». (Snap idag) 

Jeg vet om mange (!) som er mer hardtarbeidende enn Sara. Tror vi må definere arbeid snart 

Håper vedkommende tulla. Jeg tror de fleste er mer hardtarbeidende enn Sara, og forsåvidt de fleste influensere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte faktisk se om igjen denne snappen hennes idag. Hun har et langt innlegg om hvor lite søvn hun har fått i det siste. Samtidig sier hun at de kan dele på å sove, en tar Luke om natta, og den andre tar han da om morgenen……. Så, kommer en melding fra en følger, som sier at andre må opp og ut og at hun må slutte å klage…. Dette igjen fører til at Sara svarer: Det har jeg gjort i 9 år (?) Har hun det?! 

I etterkant deler hun igjen et langt innlegg der hun spiller offer. «Stakkars meg får aldri klage uten at folk reagerer»- typ innlegg. Noe som igjen gir mange sympati-meldinger fra følgere! 🤮 

Altså, sønnen er vel 1.5 år snart? Ja, mange er da ute igjen i jobb, og står opp uansett søvn eller ikke, drar med seg barn hit og dit, er på jobb i 7.5 t, og må rekke alt annet ETTER jobb. Jeg blir faktisk uventet provosert av denne dama som ikke har PEILING på hva det vil si å ha et hektisk liv. Jeg kjenner mødre som har menn som er på sjøen, på plattform, whatever, og de klarer å ta seg av barn, hus og hjem, OG jobb! 

Får helt noia, men mest pga følgerne som støtter henne sånn. Snakker vi hjernevaska? 
 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner faktisk at jeg blir en smule provosert av disse jobb-utsagnene hennes🙄.... nå er det 7 dager i uken også......hva er det neste, 20 timer i døgnet.....absolutt alle jeg kjenner, om det er med egen bedrift eller som  arbeidstakere, jobber mye mere enn henne... tipper max 2-3 timers jobbing på henne pr dag.

Har faktisk aldri sett og hørt så lite jobbing fra noen som lissom driver egen bedrift ( og hun er ikke alene)Screenshot_20241021_161813_Snapchat.thumb.jpg.07e56f510bc50bd105975b1b4d563c09.jpg

 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (16 minutter siden):

Jeg kjenner faktisk at jeg blir en smule provosert av disse jobb-utsagnene hennes🙄.... nå er det 7 dager i uken også......hva er det neste, 20 timer i døgnet.....absolutt alle jeg kjenner, om det er med egen bedrift eller som  arbeidstakere, jobber mye mere enn henne... tipper max 2-3 timers jobbing på henne pr dag.

Har faktisk aldri sett og hørt så lite jobbing fra noen som lissom driver egen bedrift ( og hun er ikke alene)Screenshot_20241021_161813_Snapchat.thumb.jpg.07e56f510bc50bd105975b1b4d563c09.jpg

 

Jobbing for henne er jo alt fra å spille inn videoer til samarbeid, lage omelett og sminke seg foran telefonen . Vil tippe V gjør det meste administrative. Men hadde vi alle filmet det meste vi gjør i løpet av dagen hadde vi også hatt veldig lange dager…men om den vanlige mannen eller kvinnen i gata synes å filme seg selv mens mang lager omelett er «jobb»…neppe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (17 minutter siden):

Jobbing for henne er jo alt fra å spille inn videoer til samarbeid, lage omelett og sminke seg foran telefonen . Vil tippe V gjør det meste administrative. Men hadde vi alle filmet det meste vi gjør i løpet av dagen hadde vi også hatt veldig lange dager…men om den vanlige mannen eller kvinnen i gata synes å filme seg selv mens mang lager omelett er «jobb»…neppe

Derfor jeg tenker det er begrepet «jobb» man må diskutere! Og at desse følgerne da ikke får øynene opp, når hun vedkjenner seg at dette faktisk er en jobb, og ikke «deler fordi vi er venner» er helt utrolig! 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere alle som reagerer, flott!!! Jeg måtte også kikke gjennom snap i dag, orker vanligvis ikke, hver dag er håpløse repriser og snikksnakk, som det nevnes her. Jeg følger henne for å kunne kommentere og dokumentere - nå også hennes eksponering av barna, men orker ikke se daglig.
Med 100.000 følgere er det sikkert et par titalls som har falt for venninnesjangeren og spør hvordan natta har vært. Det er disse hun legger ut og smykker seg med, prikklik Sophie Elise sin strategi. Patetisk. Jeg har tro på at følgerne etter hvert går lei av sjølskryt, matlaging, sminking, rydding +++

SET er en kynisk influenser som ikke tåler kritikk, da stuper hun inn i offer-rolla. Hun er garva og verbal, og mange kjøper venninekonseptet. Min spådom er imidlertid at på noe sikt vil interessen dabbe av. Imens er det viktig å fortsette dokumentert og saklig kritikk, gjett om hun er orientert om hva som skrives her på KV… 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (38 minutter siden):

Jobbing for henne er jo alt fra å spille inn videoer til samarbeid, lage omelett og sminke seg foran telefonen . Vil tippe V gjør det meste administrative. Men hadde vi alle filmet det meste vi gjør i løpet av dagen hadde vi også hatt veldig lange dager…men om den vanlige mannen eller kvinnen i gata synes å filme seg selv mens mang lager omelett er «jobb»…neppe

Nemlig!!! Godt sagt, @Isola2 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (13 minutter siden):

Til dere alle som reagerer, flott!!! Jeg måtte også kikke gjennom snap i dag, orker vanligvis ikke, hver dag er håpløse repriser og snikksnakk, som det nevnes her. Jeg følger henne for å kunne kommentere og dokumentere - nå også hennes eksponering av barna, men orker ikke se daglig.
Med 100.000 følgere er det sikkert et par titalls som har falt for venninnesjangeren og spør hvordan natta har vært. Det er disse hun legger ut og smykker seg med, prikklik Sophie Elise sin strategi. Patetisk. Jeg har tro på at følgerne etter hvert går lei av sjølskryt, matlaging, sminking, rydding +++

SET er en kynisk influenser som ikke tåler kritikk, da stuper hun inn i offer-rolla. Hun er garva og verbal, og mange kjøper venninekonseptet. Min spådom er imidlertid at på noe sikt vil interessen dabbe av. Imens er det viktig å fortsette dokumentert og saklig kritikk, gjett om hun er orientert om hva som skrives her på KV… 

Ja, tror også hun vet hva som diskuteres her. Det kommer ofte en form for forsvarstale på snap når noe drøftes her inne. Idag er det dette med jobbhverdagen hennes. Jeg er veldig interessert i dette med influencer-fenomenet. Jeg tenker at en influencer skal påvirke, og jobben er knyttet opp mot markedsføring. De fleste har noe å fronte (mote, trening, bærekraft osv) Jeg mener av hele mitt hjerte at Sara og Lien ikke har noe nisje. De startet vel begge med interiør, Sara gikk deretter over til å dele fra familielivet. Antar hun såg hvordan man kunne melke et samlivsbrudd, og fortsatte med nytt forhold, en tidlig graviditet, forlovelse og ikke minst diabetes-utfordringer. Hun er kynisk, og er ikke en «stakkars dame» som bare vil dele fra livet sitt (slik hun idag fremstiller det). En følger var så glad idag fordi hun delte rot. What? 2024, er vi ennå der at vi tror alle andre er perfekte? Nei. Så at Sara deler rot er ikke revolusjonerende. At Sara deler strekkmerker, ikke revolusjonerende i 2024. 

 

Hun er medeier i Careless og er ansikt utad. Ellers nekter jeg å tro at hun gjør så mye annet av betydning der. 
Hun er bakpå mtp bærekraft (kjøp 10 kjoler i samme modell men med ulik farge). 
Hun har ikke et liv som gir henne innhold, derfor deler hun alt, også barn, forhold, m.m. Hun har ikke annet å komme med. Repeat! 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Har hun flest følgere på landet?? Hvorfor bruker de mye tid på henne trur du? Tenker du at de på landet er mindre intelligente? Er det derfor du tenker du at de er de største fansa? 

Høyere andel av uføretrygdede på bygda. (Fakta) 

Så kanskje de identifiserer seg med henne, og vil være «venninne»

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin den der passiv aggressive tonen hun har i svarene sine når hun slenger på «😆» og «🤣😂» når hun skal forsvare seg…. 
Lyser igjennom hva hun egentlig tenker 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (9 minutter siden):

Ja, tror også hun vet hva som diskuteres her. Det kommer ofte en form for forsvarstale på snap når noe drøftes her inne. Idag er det dette med jobbhverdagen hennes. Jeg er veldig interessert i dette med influencer-fenomenet. Jeg tenker at en influencer skal påvirke, og jobben er knyttet opp mot markedsføring. De fleste har noe å fronte (mote, trening, bærekraft osv) Jeg mener av hele mitt hjerte at Sara og Lien ikke har noe nisje. De startet vel begge med interiør, Sara gikk deretter over til å dele fra familielivet. Antar hun såg hvordan man kunne melke et samlivsbrudd, og fortsatte med nytt forhold, en tidlig graviditet, forlovelse og ikke minst diabetes-utfordringer. Hun er kynisk, og er ikke en «stakkars dame» som bare vil dele fra livet sitt (slik hun idag fremstiller det). En følger var så glad idag fordi hun delte rot. What? 2024, er vi ennå der at vi tror alle andre er perfekte? Nei. Så at Sara deler rot er ikke revolusjonerende. At Sara deler strekkmerker, ikke revolusjonerende i 2024. 

 

Hun er medeier i Careless og er ansikt utad. Ellers nekter jeg å tro at hun gjør så mye annet av betydning der. 
Hun er bakpå mtp bærekraft (kjøp 10 kjoler i samme modell men med ulik farge). 
Hun har ikke et liv som gir henne innhold, derfor deler hun alt, også barn, forhold, m.m. Hun har ikke annet å komme med. Repeat! 

Meget godt innlegg, @Unodostrez! Og ja, SET er orientert om diskusjonene i tråden. Mener å huske et gammelt innlegg hvor hun fortalte at hun hadde falt for fristelsen en seinkveld aleine å gå inn på KV og lese, og fikk en kraftig reaksjon. Dette er en plattform hun ikke kan blokkere/angripe - anna enn ved en falsk brukerprofil eller via vennebrukere. Derfor er tråden et godt medium for påvirkning i forhold til influenserutnytting og -manipulering. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (12 minutter siden):

Fin den der passiv aggressive tonen hun har i svarene sine når hun slenger på «😆» og «🤣😂» når hun skal forsvare seg…. 
Lyser igjennom hva hun egentlig tenker 

Og hun gjør narr av følgerne, kritiser gjerne - men se gjennom snap’en, da renner pengene inn til meg…

IMG_7136.jpeg

Endret av LivEinar
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LivEinar skrev (9 minutter siden):

Og hun gjør narr av følgerne, kritiser gjerne - men se gjennom snap’en, da renner pengene inn til meg…

IMG_7136.jpeg

Så det er rage bate hun driver med? Virkelig hard jobbing på gang for views og klikk. 

IMG_3066.jpeg

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (29 minutter siden):

Høyere andel av uføretrygdede på bygda. (Fakta) 

Så kanskje de identifiserer seg med henne, og vil være «venninne»

 

Eller så er det patetisk forsøk på brukerdebatt fra blod fænsen 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (16 minutter siden):

Meget godt innlegg, @Unodostrez! Og ja, SET er orientert om diskusjonene i tråden. Mener å huske et gammelt innlegg hvor hun fortalte at hun hadde falt for fristelsen en seinkveld aleine å gå inn på KV og lese, og fikk en kraftig reaksjon. Dette er en plattform hun ikke kan blokkere/angripe - anna enn ved en falsk brukerprofil eller via vennebrukere. Derfor er tråden et godt medium for påvirkning i forhold til influenserutnytting og -manipulering. 

Hun har flere brukere her, silikon 1234 med flere. 

Endret av Kattedama
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...