Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LivEinar skrev (4 timer siden):

Nå fronter SET begrepet «psykisk omgangssyke». Det har mora hatt i to dager, skriver hun. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte… 

" Psykisk omgangssyke" hva i all verden er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Ja, SET har jo skrevet at hun har «emetofobi», dvs frykt for å kaste opp eller befinne seg i situasjoner hvor det er fare for å kaste opp. Det er visst flere underkategorier her, som frykt for å måtte kaste opp, frykten for å se oppkast eller være i nærheten av det, samt frykten for å se noen andre kaste opp.
SET har tidligere kalt det emetofobi, ikke psykisk omgangssyke. Jeg trodde hun nå mente noe anna. Hva mora har, aner jeg ikke. Nå anser jeg meg godt ferdig med begge begrepene! 😅

Men hvorfor gjør hun ikke noe med dette? Den dama har jo penger nok til å oppsøke hjelp privat.. må jo være fryktelig og ha en slik redsel for noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (21 minutter siden):

" Psykisk omgangssyke" hva i all verden er det?

Som når man hører ordet lus så begynner jeg og klø i hodet, det er jo kun psykisk. Mora til Sara begynte å føle seg syk/omgangssyke men er ikke syk. Dette kun fordi mange har blitt syke etter selskapet de var samlet i.

Endret av Angel75
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (56 minutter siden):

Som når man hører ordet lus så begynner jeg og klø i hodet, det er jo kun psykisk. Mora til Sara begynte å føle seg syk/omgangssyke men er ikke syk. Dette kun fordi mange har blitt syke etter selskapet de var samlet i.

Ok...  Det første jeg tenkte var om frøken Tandberg har servert noe av pizzasnurrer hvor deigen ble hevet nærmest på do skåla🙈🙈

Ps" dette var ett snev av tull

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Ok...  Det første jeg tenkte var om frøken Tandberg har servert noe av pizzasnurrer hvor deigen ble hevet nærmest på do skåla🙈🙈

Ps" dette var ett snev av tull

Litt tull=humor må være lov! 👍🏻😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går formiddag var det krise og SE hastet hjem fordi V var blitt syk.. men så i dag ettermiddag er det helt ok at han er hjemme og lever livet som om ingenting 🤔

Tenker på hennes såkalte  emetofobi 🤡

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Litt tull=humor må være lov! 👍🏻😂

Nå serverte de jo ikke de pizzasnurrer i det selskapet. Så det må jo være noen av gjestene som var smittet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har emetofobi og aldri i verden om jeg hadde satt meg på et fly ALENE hvis jeg hadde vært redd for at jeg var smittet av noe som helst. Hun har ikke en alvorlig form for emetofobi i hvert fall…

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa31 skrev (47 minutter siden):

I går formiddag var det krise og SE hastet hjem fordi V var blitt syk.. men så i dag ettermiddag er det helt ok at han er hjemme og lever livet som om ingenting 🤔

Tenker på hennes såkalte  emetofobi 🤡

*hypokonder og selvsentrert dramaqueen 🤡 tror heller det er diagnosene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (4 minutter siden):

*hypokonder og selvsentrert dramaqueen 🤡 tror heller det er diagnosene hennes.

Pluss en liten dæsj av "trying to be content queen" 👑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...