Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

arnoyb skrev (1 time siden):

Var det ikke bikinifitness?

Trodde det var bodyfitness, men hvis det er bikinifitness skal jeg ikke krangle på det. 

 

elskersommer skrev (31 minutter siden):

Er disse ordene tatt da hun lå med ME og måtte ha hjelp til dusj?

Det var da hun lå på et mørkt rom og var ufør pga ME.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattedama skrev (1 time siden):

Trodde det var bodyfitness, men hvis det er bikinifitness skal jeg ikke krangle på det. 

 

Det var da hun lå på et mørkt rom og var ufør pga ME.

Selektiv ufør og selektiv ME faktisk. Bruk det når det passer🤣

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (1 time siden):

Trodde det var bodyfitness, men hvis det er bikinifitness skal jeg ikke krangle på det. 

 

Det var da hun lå på et mørkt rom og var ufør pga ME.

Fy søren🙈 å hun går å tenker att ingen til slutt oppdager dette?

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Fy søren🙈 å hun går å tenker att ingen til slutt oppdager dette?

Hvor dum går det egentlig ann å bli? Hun overrasker egentlig ikke mer. "Jeg har trent på meg prolaps - jeg har aldri trent. Jeg lå på et mørkt rom pga ME og ble ufør da jeg var 15 - jeg var modell, leirleder, drev med kaniner og hester, drev med fitness osv da jeg var ungdom ". Det er absolutt ingenting som henger på greip. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hvor dum går det egentlig ann å bli? Hun overrasker egentlig ikke mer. "Jeg har trent på meg prolaps - jeg har aldri trent. Jeg lå på et mørkt rom pga ME og ble ufør da jeg var 15 - jeg var modell, leirleder, drev med kaniner og hester, drev med fitness osv da jeg var ungdom ". Det er absolutt ingenting som henger på greip. 

Du glemte hundeoppdrett

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstiller seg som veldig kunnskapsløs når det kommer til styrketrening på 16ukers helvete, så det henger ikke helt på greip nei. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (18 timer siden):

Hvor dum går det egentlig ann å bli? Hun overrasker egentlig ikke mer. "Jeg har trent på meg prolaps - jeg har aldri trent. Jeg lå på et mørkt rom pga ME og ble ufør da jeg var 15 - jeg var modell, leirleder, drev med kaniner og hester, drev med fitness osv da jeg var ungdom ". Det er absolutt ingenting som henger på greip. 

Jobbet som journalist, pusset opp leilighet, og datet. Alt innenfor samme tidsrom.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der la SE ut på snap at hun i panisk hui og hast forlot V med omgangssyke på hotellet, forlot arbeidsdag i Bergen, ombooket flybilletter og rømte hjem… 

IMG_0516.jpeg

Endret av LivEinar
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (20 minutter siden):

Og der la SE ut på snap at hun i panisk hui og hast forlot V med omgangssyke på hotellet, forlot arbeidsdag i Bergen, ombooket flybilletter og rømte hjem… 

IMG_0516.jpeg

Men heve deigen på dass det går fint. Hu er ei burugle som kun tenker på seg selv. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, for ett snøflak av ei dame...... stikker av hjem, istedenfor å gjennomføre den planlagte arbeidsdagen, som sikkert de andre i Bergen har satt av dagen til. 

Så hadde det jo bare vært å reist hjem etter det...... den voksne mannen klarer sikkert fint å spy alene og komme seg hjem etterhvert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her minner om Sophie-Elise-atferd - «tilstå» egen ubetenksomme/bedritne atferd, få følger-trøst og takke for all omtanke og at «dere forstår meg»… 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hun ikke krydret historien litt med at hun måtte stikke hånda ned i toalettet på flyplassen i det minste? Eller noe tilsvarende med at bakeriet hotellet brukte pleide å heve deigen på toalettet sitt? Viktig å gi følgerne underholdning når en først er innom og kikker.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (1 time siden):

Og der la SE ut på snap at hun i panisk hui og hast forlot V med omgangssyke på hotellet, forlot arbeidsdag i Bergen, ombooket flybilletter og rømte hjem… 

IMG_0516.jpeg

Tenker jævlig mye på alle andre rundt seg også hu der, tenk hvor mange hun potensielt smitter på sin flukt.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessa12 skrev (49 minutter siden):

Tenker jævlig mye på alle andre rundt seg også hu der, tenk hvor mange hun potensielt smitter på sin flukt.

Det blir det samme som å si at man ikke kan gå utenfor husets fire vegger i sesongen for omgangssyke. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (2 timer siden):

Hun virker mindre smart den dama der. Skjønner at hun er redd for å spy, men hun er jo en vandrende gris. Rart hun ikke skjønner det. 

Det er veldig tydelig at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen ja:-)

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (2 timer siden):

Det her minner om Sophie-Elise-atferd - «tilstå» egen ubetenksomme/bedritne atferd, få følger-trøst og takke for all omtanke og at «dere forstår meg»… 

Nå siterer jeg meg sjøl, for der kom det jeg nettopp spådde! Masse på snap av følger-støtte-meldinger, og noen meldinger som fordømmer flukten hennes (for liksom å veie litt opp, for skams skyld). Og så en laaaang muntlig forsvarstale - og V er jo «helt enig» med henne. 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gipetto skrev (49 minutter siden):

Det blir det samme som å si at man ikke kan gå utenfor husets fire vegger i sesongen for omgangssyke. 

Ikke helt vel, nå dro hun rett fra et hotellrom hvor hun bodde med en sjuk mann, rett på fly….ikke helt det samme.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (18 minutter siden):

Ikke helt vel, nå dro hun rett fra et hotellrom hvor hun bodde med en sjuk mann, rett på fly….ikke helt det samme.

Men hadde du f.eks avlyst en jobbreise om mannen din lå med omgangssyke? Eller en reise. Hadde de godtatt det? Holder du deg hjemme når mannen er syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (7 minutter siden):

Men hadde du f.eks avlyst en jobbreise om mannen din lå med omgangssyke? Eller en reise. Hadde de godtatt det? Holder du deg hjemme når mannen er syk?

Jeg gjør ikke det, men det var jo det Sara gjorde droppet resten av jobbreisen og reiste med fly hjem. Hun skulle jo ikke hjem i dag, de var jo begge på jobbreise i Bergen. 

Endret av Tessa12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (28 minutter siden):

Ikke helt vel, nå dro hun rett fra et hotellrom hvor hun bodde med en sjuk mann, rett på fly….ikke helt det samme.

Det er vel ingen regler som sier at man skal holde seg inne dersom man ikke er syk selv. Jeg jobbet på sykehjem før og jeg måtte på jobb selv om jeg hadde tørket spy fra ungen min hele natta. De gjør i utgangspunktet veldig mye for å unngå smitte med omgangssyke på sykehjem og andre helseinstitusjoner, men dersom alle familiemedlemmer til folk som er syke også må holde seg hjemme, hadde ikke landet gått rundt i perioder av året. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...