Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

anno19 skrev (12 minutter siden):

Bygger både hun og foreldrene hus? Ved siden av hverandre?

Jepp, i hvert fall på samme felt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anno19 skrev (12 minutter siden):

Bygger både hun og foreldrene hus? Ved siden av hverandre?

I samme gate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 tusen kroner for 2.5 døgn på Island🙈🙈🙈  hva er det med Island som gjør at den summen er helt innafor og betale? 

Har aldri vært der bare lurte☺️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

75 tusen kroner for 2.5 døgn på Island🙈🙈🙈  hva er det med Island som gjør at den summen er helt innafor og betale? 

Har aldri vært der bare lurte☺️

Det blir jo uansett brukt i jobbsammenheng så bare å kjøre på da. Kan skrives av på skatten.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

75 tusen kroner for 2.5 døgn på Island🙈🙈🙈  hva er det med Island som gjør at den summen er helt innafor og betale? 

Har aldri vært der bare lurte☺️

Ja, jeg synes det var helt sykt dyrt...🙄 hadde aldri brukt slike summer på 2,5 døgn ihvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (15 minutter siden):

Det blir jo uansett brukt i jobbsammenheng så bare å kjøre på da. Kan skrives av på skatten.

Så da er det i realiteten alle oss andre skattebetalere som finansierer denne turen, egentlig 🤑

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigerfrue skrev (50 minutter siden):

Så da er det i realiteten alle oss andre skattebetalere som finansierer denne turen, egentlig 🤑

Det kan man jo si.. men det er jo fullt lovlig. Så egentlig finansierer vi mange ferieturer gjennom året. Ikke bare SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasier skrev (På 18.9.2024 den 12.42):

image.png.b876f4a8b24cdbb47eaeaabc984d18ab.png

 

Det står på sidene til Line, og vi som bor på Hadeland er godt kjent med at det er Sara Emilie hun har designet for....

Da er dere vel godt kjent med hvorfor samarbeidet med Sara Emilie Tandberg (Careless) og David Reme, Nyhus, og Emmeline Larsen også ble avsluttet? 

Endret av caremore
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har bilde der det står att careless må gi 10% av overskuddet til veldedig formål? Jeg klarer ikke å finne det igjen noen steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Er det noen her som har bilde der det står att careless må gi 10% av overskuddet til veldedig formål? Jeg klarer ikke å finne det igjen noen steder

Det er på Dignity sine nettsider man kan lese at bedriftene må donere 10 %.

IMG_2779.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (21 timer siden):

Dette var en merkelig greie. Måtte få inn litt snikskryt. 
IMG_5811.thumb.png.e6c85eb499e79155c67970df4e9814a3.png

Viktig å fremsnakke seg selv litt, haha. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, nå står hun å sier hun trena jevnt på senter i til 2012, hvor hun da dro på seg en prolaps, som vistnok ble operert, på sykehus understreket hun. Vi har jo sett henne i til dels lite klær, aldri sett noe arr på ryggen altså.

Endret av Tessa12
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå vanskelig er det ikke å trene når man ikke har en såkalt vanlig jobb. Mange unnskyldninger her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (29 minutter siden):

Såååå vanskelig er det ikke å trene når man ikke har en såkalt vanlig jobb. Mange unnskyldninger her. 

Akkurat dette skjønner ikke jeg🙈 hun kommer med den ene unnskyldningen etter det andre på hvorfor ikke trene. 

Hun sitter hos mor og far hver morgen for kaffe.. hun kunne heller trent. Hun var helt uten barn fredag til lørdag.. Hva med å trene? Hun har ett hav av tid hver eneste dag til og trene

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvor mange omletter vi må se hun lage? Hver morgen: Lag frokost sammen med meg! La oss sminke oss sammen! Det må da være ufattelig lite givende dager?

Endret av Snoker45
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer på hvor mange omletter vi må se hun lage? Hver morgen: Lag frokost sammen med meg! La oss sminke oss sammen! Det må da være ufattelig lite givende dager?

Nja… det er kjedelig som innhold, men det er jo helt normale ting. De aller fleste spiser nok frokost og sminker seg hver dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 time siden):

Nja… det er kjedelig som innhold, men det er jo helt normale ting. De aller fleste spiser nok frokost og sminker seg hver dag.

De aller fleste gjør dette hver eneste dag.. men hvor mange gidder og poste det samme på sin snapchat dag etter dag etter dag etter dag? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (5 timer siden):

Seriøst, nå står hun å sier hun trena jevnt på senter i til 2012, hvor hun da dro på seg en prolaps, som vistnok ble operert, på sykehus understreket hun. Vi har jo sett henne i til dels lite klær, aldri sett noe arr på ryggen altså.

Det ville vært helt sykt hvis hun lyver om noe som er så åpenbart synlig. Sier hun virkelig «trent jevnlig» til 2012? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...