Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Har øynene åpne, men når designer skriver hun hadde dårlig avtale med dignity,  så er det faktisk David Reme. Mer vet vi faktisk ikke. Og da lage et narrativ ut i fra at det er Sara, er ikke rett, nei. 

Ja det er dignity.. men det er jo ikke dignity  hun designer for. .  Om SE har så godt eierskap i sitt klesmerke som hun utgir så er det helt merkelig om hun ikke vet noe om hvordan kontrakt careless gir til sine designere

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Ja det er dignity.. men det er jo ikke dignity  hun designer for. .  Om SE har så godt eierskap i sitt klesmerke som hun utgir så er det helt merkelig om hun ikke vet noe om hvordan kontrakt careless gir til sine designere

Nå forholder jeg meg til det som står i teksten. Står det at det er Sara/Careless? Ser du noe jeg ikke ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (42 minutter siden):

Nå forholder jeg meg til det som står i teksten. Står det at det er Sara/Careless? Ser du noe jeg ikke ser?

Å nok en gang er jeg den voksne som trekker meg stille og rolig ut av denne diskusjonen... Er null hensikt att vi to sender meldinger til hverandre. Vi kommer aldri til og samme mening om SE, careless, dignity.  Ha en fortreffelig dag videre ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke Hadeland veldig stort, og Line og Sara Emilie er begge fra samme sted, og alle her vet hvordan det gikk med det samarbeidet... Men jeg har ikke noe skriftlig bevis på det, nei. Syns det var tøft av Line å si så mye som hun gjorde i intervjuet med Hadeland, det står det respekt av.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara Emilie var helt åpen i starten av Careless om at Line Biagio designet den første kolleksjonen for dem. Hun la ut stories om møte med designer flere ganger, tagget Line og Line repostet fra sin konto Biagionorway

Bilde fra Careless.no sin åpne Instagram, lagt ut på story.

Screenshot_20240918_144521_Instagram.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (1 minutt siden):

Sara Emilie var helt åpen i starten av Careless om at Line Biagio designet den første kolleksjonen for dem. Hun la ut stories om møte med designer flere ganger, tagget Line og Line repostet fra sin konto Biagionorway

Men gikk det ræva med Therese eller Sara? Eller noen av de andre influencerene?

Om det er Sara så sitter jo hun på en del av ansvaret ja, men tror David Reme står for kontrakter/avtaler og der tror jeg faktisk de som er under han har veldig lite og si. Og han står som 100% eier av Dignity. Skulle ønske han kom mer i søkelyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Men gikk det ræva med Therese eller Sara? Eller noen av de andre influencerene?

Om det er Sara så sitter jo hun på en del av ansvaret ja, men tror David Reme står for kontrakter/avtaler og der tror jeg faktisk de som er under han har veldig lite og si. Og han står som 100% eier av Dignity. Skulle ønske han kom mer i søkelyset.

Den gangen Line designet for Careless, hadde ikke Reme noe samarbeid med Vendela eller de andre influenserne, de har kommet til relativt nylig. Reme sine første influenserprosjekter var Sara, Monica og Therese, og Careless var det første som virkelig tok av. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om SE hadde så god kontakt med designer som det virker så vil det jo være merkelig om Line ikke har nevnt noe om dårlig kontrakt med dignity. SE har jo måtte bytte designer og kunne sikkert fått gjort noe med kontrakten om hun ville fortsette med Line Biagio 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Da er det sikkert flere hun har designet for.. å det kommer kanskje ikke som noe bombe att dignity gjør noe halvgjort😞

Det som er meget intressant er hva denne designeren  ikke ville gå på akkord med. Det snakkes om produksjonslinjer og design. Disse tingene som vi forstår at Reme og Sara Emilie Tandberg ikke bryr seg med. De lave varekostnadene og den høye avansen sier alt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (25 minutter siden):

Influencerne er melkekuen til David Reme. Han ler i hvert fall hele veien til banken.

David The puppet master 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (38 minutter siden):

Det som er meget intressant er hva denne designeren  ikke ville gå på akkord med. Det snakkes om produksjonslinjer og design. Disse tingene som vi forstår at Reme og Sara Emilie Tandberg ikke bryr seg med. De lave varekostnadene og den høye avansen sier alt. 

Hvor står det at de ikke bryr seg om det? 🤔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (2 timer siden):

Skjønner godt at denne seriøse og profesjonelle designeren fikk nok av både Sara Emilie Tandberg og Reme klanen. Som designer, så  ville vel ingen stilt seg bak en så åpenbar kopiering som det Sara Emilie Tandberg og Careless har drevet med i alle år. 

IMG_2730.jpeg

IMG_2729.jpeg

Endret av caremore
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man skal se nærmere på Sara Emilie Tandberg og Reme klanen sin måte å håndtere andre bedrifter på, så kan man vel si at man kan forstå at designeren har «brent» seg på dette samarbeidet.  At noen ønsker å «støtte» noen som håndterer folk på den måten eier av både CareLess og Salabim gjør, er virkelig en gåte. På tide å få øynene opp for den kynismen som rår hos disse menneske, inkludert hos Sara Emilie Tandberg. 

.https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/sara-emilie-tandberg-beskyldes-for-plagiat-opptrer-hensynslost/15347122/

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/influenser-bytter-merkenavn-etter-anklager-sitter-med-en-vond-smak-i-munnen/15489809/

IMG_2731.jpeg

IMG_2733.jpeg

Endret av caremore
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (1 time siden):

🙈🙈🙈🙈🙈 skal det meldes inn?

Bilde Fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240918-164730.png

Så tåpelig . De sliter med å fylle opp innhold disse kjole damene.  To av de andre er i Mallorca å snapper hvert kvarter om dating og hun andre leter etter sola 🙈må slutte å titte innom de. Synes bare dette blir kleint å se på.  Den eneste som deler lite alkohol er vel M Nyhus . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (5 timer siden):

Så tåpelig . De sliter med å fylle opp innhold disse kjole damene.  To av de andre er i Mallorca å snapper hvert kvarter om dating og hun andre leter etter sola 🙈må slutte å titte innom de. Synes bare dette blir kleint å se på.  Den eneste som deler lite alkohol er vel M Nyhus . 

Det er jo helt hjernedødt innhold. Hvem gidder å følge disse noe særlig lenger. Bruke tiden på noe fornuftig… 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Kasier skrev (12 timer siden):

image.png.b876f4a8b24cdbb47eaeaabc984d18ab.png

Det står på sidene til Line, og vi som bor på Hadeland er godt kjent med at det er Sara Emilie hun har designet for....

Ok, da skjønner jeg litt mere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
FruJohansen skrev (10 timer siden):

Ah! Ok. Jeg hadde ikke fått med meg det. Da forstår jeg litt mer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...