Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (6 minutter siden):

Et lite sekund der, så trodde jeg det var CareLess jeg leste om på trust pilot.https://no.trustpilot.com/review/snowroller.no

IMG_2372.jpeg

Feil skjedde før SE og kollektivet tok over og. Men her har du den store forskjellen - de svarte på negative henvendelser!

Skjermbilde2024-08-21kl_14_16_48.thumb.png.e5127651075f5bb3ffaf1774fe28dae2.png

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Tenk og selge en skidress som ikke tåler snø/vann/fuktighet 🙈🙈

Det er jo fordi den er mest egnet som afterski-dress. Og de er jo sjeldent i bakken eller utendørs og da passer den perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (43 minutter siden):

Feil skjedde før SE og kollektivet tok over og. Men her har du den store forskjellen - de svarte på negative henvendelser!

Skjermbilde2024-08-21kl_14_16_48.thumb.png.e5127651075f5bb3ffaf1774fe28dae2.png

 

Er nesten så jeg føler SE og co skyr alt som heter negativ omtale. De vil bare ikke vedkjenne seg det.

Å det er jo på det punktet jeg tenker att hvor mange mere feil og mangel på kundeservice skal det være før tallene går motsatt vei?

En annen ting jeg legger merke til ved både SE,TL og Isabel Raad er att det er så mye varer som er forsinket. De tar imot forhåndsbestillinger men varene er enda ikke på lager.  Dette gjelder kanskje mest TL og IR akkurat nå

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handlet om fast fashion på Dagsnytt 18 i dag.. å som de sa så må det snart gjøres noe for å spare miljøet mest mulig. Å det gjaldt både de store kjedene og influencere som selger tøy.

Det dumme er jo at NRK ikke klarer og få f.eks SE,TL osv til og stille i slike program 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Det handlet om fast fashion på Dagsnytt 18 i dag.. å som de sa så må det snart gjøres noe for å spare miljøet mest mulig. Å det gjaldt både de store kjedene og influencere som selger tøy.

Det dumme er jo at NRK ikke klarer og få f.eks SE,TL osv til og stille i slike program 

Har de prøvd? Hva med andre influencere som produserer klær? Har de prøvd å kontakte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Det handlet om fast fashion på Dagsnytt 18 i dag.. å som de sa så må det snart gjøres noe for å spare miljøet mest mulig. Å det gjaldt både de store kjedene og influencere som selger tøy.

Det dumme er jo at NRK ikke klarer og få f.eks SE,TL osv til og stille i slike program 

Tror det siste disse damene tenker på er miljøet.  😢

Endret av Svanemom2024
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (49 minutter siden):

Det handlet om fast fashion på Dagsnytt 18 i dag.. å som de sa så må det snart gjøres noe for å spare miljøet mest mulig. Å det gjaldt både de store kjedene og influencere som selger tøy.

Det dumme er jo at NRK ikke klarer og få f.eks SE,TL osv til og stille i slike program 

 

Svanemom2024 skrev (24 minutter siden):

Tror det siste disse damene tenker på er miljøet.  😢

De burde hatt alle disse Reme influenserne til å svare for seg. Sånn sett er faktisk CareLess i en særstilling, siden det er den bedriften av Reme influenserne som har hatt høyest omsetning, ergo mest fast fashion i omløp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (46 minutter siden):

Har de prøvd? Hva med andre influencere som produserer klær? Har de prøvd å kontakte de?

Nei det vet jeg så klart ikke.. jeg tror jeg ordla meg litt feil. For det jeg tenkte var att synd nrk ikke klarer og få med seg influencere om de har spurt eller at de kanskje ikke tenker tanken på å ta de med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser careless kommer med ullkåpe.. var i grunn fine. Men noen som vet hvor mye ull det er i de?  Nok ull så den faktisk er varm og god eller bare ett snev av ull og resten polyester?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ullundertøy klin liks Kari traa. Muligens bare 20% ull da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (13 minutter siden):

Og ullundertøy klin liks Kari traa. Muligens bare 20% ull da. 

Ja det ullundertøyet var likt.. forholdsvis likt🙈

Bilde fra Kari Traa og SE sin snapchat 

Screenshot_20240822-153128.png

Screenshot_20240822-153141.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (21 minutter siden):

Ja det ullundertøyet var likt.. forholdsvis likt🙈

Bilde fra Kari Traa og SE sin snapchat 

Screenshot_20240822-153128.png

Screenshot_20240822-153141.png

Heller 100 % merinoull fra Kari Traa ( de har opptil str XXL), enn blandingsproduktet til CareLess. 

Endret av caremore
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (2 minutter siden):

Heller 100 % merinoull fra Kari Traa ( de har opptil str XXL) .

Kommer ann på hvilken modell du kjøper det. Ikke alt av Kari Traa som er 100% ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Kommer ann på hvilken modell du kjøper det. Ikke alt av Kari Traa som er 100% ull.

Jeg nevnte vel strengt tatt at det var modellen i 100 %. merinoull i str opp til XXL.  Fra Kari Traa. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (7 minutter siden):

Kommer ann på hvilken modell du kjøper det. Ikke alt av Kari Traa som er 100% ull.

Men da kjøper man jo den som har mest mulig ull i fra Kari Traa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (9 minutter siden):

Jeg nevnte vel strengt tatt at det var modellen i 100 %. merinoull i str opp til XXL.  Fra Kari Traa. 

 

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Men da kjøper man jo den som har mest mulig ull i fra Kari Traa. 

Ikke sikkert alle er klar over det og tror alle Kari Traa er 100% ull, noe som ikke er tilfelle. Var slik det fremstod av innlegget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (8 minutter siden):

 

Ikke sikkert alle er klar over det og tror alle Kari Traa er 100% ull, noe som ikke er tilfelle. Var slik det fremstod av innlegget.

Kari Traa har 3 forskjellige serie med 100% merinoull 

Har sett raskt på det andre Kari Traa har og det er ikke mindre enn 50% ull. Eller trusene har 30% ull

Bilde fra Kari traa

Screenshot_20240822-160935~2.png

Screenshot_20240822-161029~2.png

Screenshot_20240822-161019~2.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Kari Traa har 3 forskjellige serie med 100% merinoull 

Bilde fra Kari traa

Screenshot_20240822-160935~2.png

Screenshot_20240822-161029~2.png

Screenshot_20240822-161019~2.png

Og her har du iallefall en med ull og polyester.  

Screenshot_20240822_161918_Google.thumb.jpg.010065da91988932ff3decdcf922e6e5.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 minutter siden):

Og her har du iallefall en med ull og polyester.  

Screenshot_20240822_161918_Google.thumb.jpg.010065da91988932ff3decdcf922e6e5.jpg

Men hvor mye ull tror du dette ullundertøy til SE vil inneholde?  Ikke mer enn hva Kari Traa har ihvertfall. Men jeg får ikke spurt SE ellers skulle jeg gjort det

Ps: det er jo ikke mulig og få mer enn 100% så enten kjører SE på det eller mindre

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...