Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Sånn😊😊😊 skrevet 26 mars 2019 " noen ganger klarer jeg ikke å dusje og trenger hjelp til og spise"

Jeg legger også ved linken fordi enkelte vil mene at det kanskje står litt forskjellig ting. Men leser du bilde/første avsnitt så står det der

Link og bilde fra NOUW.no

https://nouw.com/saraaemiliee/me---en-usynlig-sykdom-35722610

Screenshot_20240819-180504.png

Takk, for kilde. 😃 Merkelig skrevet.  Det står at hun har vært relativt stabil de siste 6 årene.  Samtidig at hun må ha hjelp til å spise. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella50 skrev (16 minutter siden):

Takk, for kilde. 😃 Merkelig skrevet.  Det står at hun har vært relativt stabil de siste 6 årene.  Samtidig at hun må ha hjelp til å spise. 

Var dette jeg også så.. ett sted skriver hun att ting var bedre etter datter sin fødsel. Og i dette stykket skriver hun klart att hun trengte hjelp. Så aner ikke hva som stemmer

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (50 minutter siden):

Nytter ikke være klar over alt. Men leter man litt på google så ligger det meste der😊😊

Bra du fant det da så du kunnr bevise det😃

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Bra du fant det da så du kunnr bevise det😃

Er bedre når kilden er der😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Var dette jeg også så.. ett sted skriver hun att ting var bedre etter datter sin fødsel. Og i dette stykket skriver hun klart att hun trengte hjelp. Så aner ikke hva som stemmer

Dette er bare toppen av isfjellet. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Sånn😊😊😊 skrevet 26 mars 2019 " noen ganger klarer jeg ikke å dusje og trenger hjelp til og spise"

Jeg legger også ved linken fordi enkelte vil mene at det kanskje står litt forskjellig ting. Men leser du bilde/første avsnitt så står det der

Link og bilde fra NOUW.no

https://nouw.com/saraaemiliee/me---en-usynlig-sykdom-35722610

Screenshot_20240819-180504.png

🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (4 timer siden):

Du har SE og Careless. Og så har du Yummymummy. Ene gir åpenbart beng i forbrukerrettigheter, andre stikk motsatt. 

IMG_2347.png

Hun sier vel at det ikke er behov for noe bytte/selge side, fordi bedriften hennes har enkel retur i motsetning til CareLess… (nei hun nevner ikke CareLess, det gjør jeg). 

Endret av caremore
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (25 minutter siden):

Hun sier vel at det ikke er behov for noe bytte/selge side, fordi bedriften hennes har enkel retur i motsetning til CareLess… (nei hun nevner ikke CareLess, det gjør jeg). 

Det er ikke vanskelig å returnere til Careless. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (Akkurat nå):

Det er ikke vanskelig å returnere til Careless. 

Allikevel er det flere som gir opp.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (24 minutter siden):

Allikevel er det flere som gir opp.

Når man leser dette, så skjønner man hvorfor. Returene må ha gått varm etter Vera stroppeløs kjole ble droppet, det er mange som er misfornøyde. 

IMG_2356.jpeg

IMG_2359.jpeg

IMG_2357.jpeg

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Hun sier vel at det ikke er behov for noe bytte/selge side, fordi bedriften hennes har enkel retur i motsetning til CareLess… (nei hun nevner ikke CareLess, det gjør jeg). 

Og poenget mitt var at hun selv opplyser om returmuligheten i stedet for å heie på en alternativ løsning som framsettes av følger. Mens SE er aktiv i Facebook-gruppe for kjøp/salg av Careless og firmaet hennes følger ikke forbrukerkjøpsloven hverken for retur eller reklamasjon…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (32 minutter siden):

Når man leser dette, så skjønner man hvorfor. Returene må ha gått varm etter Vera stroppeløs kjole ble droppet, det er mange som er misfornøyde. 

IMG_2356.jpeg

IMG_2359.jpeg

IMG_2357.jpeg

Men dette er jo ikke returer, det er snakk om reklamasjon(!) Folk må sette seg inn i rettighetene sine. Og Careless burde rapporteres. Og at kravene for retur ikke er oppfylt…altså 😂Man har jo 14 dagers angrefrist uavhengig av årsak ved handel på nett, per def retur. Virker ikke som Careless kan forskjell på retur og reklamasjon heller…🤷🏻‍♀️👀

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (10 timer siden):

Men dette er jo ikke returer, det er snakk om reklamasjon(!) Folk må sette seg inn i rettighetene sine. Og Careless burde rapporteres. Og at kravene for retur ikke er oppfylt…altså 😂Man har jo 14 dagers angrefrist uavhengig av årsak ved handel på nett, per def retur. Virker ikke som Careless kan forskjell på retur og reklamasjon heller…🤷🏻‍♀️👀

Mye av problemet er når folk sender inn kjoler for reklamasjon ,retur så blir de møtt med forskjellige måter og gjøre dette på. Noen får igjen hele beløpet,noen får ikke igjen porto og må betale for porto når det sendes tilbake,noen blir tilbudt 40% avslag,noen blir tilbudt 30 % avslag.

Careless bør og skal følge samme regel for alle. De skal selv si om noen sender en ødelagt kjole i retur at de returnerer hele summen pluss porto. Når en kjole har gått opp i sømmen etter kort tid så skal ikke kunde betaler for retur av kjole

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (14 timer siden):

Og poenget mitt var at hun selv opplyser om returmuligheten i stedet for å heie på en alternativ løsning som framsettes av følger. Mens SE er aktiv i Facebook-gruppe for kjøp/salg av Careless og firmaet hennes følger ikke forbrukerkjøpsloven hverken for retur eller reklamasjon…

 

Ninaen skrev (14 timer siden):

Men dette er jo ikke returer, det er snakk om reklamasjon(!) Folk må sette seg inn i rettighetene sine. Og Careless burde rapporteres. Og at kravene for retur ikke er oppfylt…altså 😂Man har jo 14 dagers angrefrist uavhengig av årsak ved handel på nett, per def retur. Virker ikke som Careless kan forskjell på retur og reklamasjon heller…🤷🏻‍♀️👀

Jeg er helt enig i med deg i det du skriver her. 
 

Hvis dette er en av kjolene som skal lanseres til høsten, burde den ikke vært merket med reklame? 

IMG_2361.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (23 minutter siden):

 

Jeg er helt enig i med deg i det du skriver her. 
 

Hvis dette er en av kjolene som skal lanseres til høsten, burde den ikke vært merket med reklame? 

IMG_2361.jpeg

Hun sa i dag att den kjolen var kjøpt i en butikk jeg ikke husker navnet på. Kan det ha vært Floyd?Fordi mange hadde spurt. Men det kan jo være det kommer en kopi om 1 år🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (49 minutter siden):

 

Jeg er helt enig i med deg i det du skriver her. 
 

Hvis dette er en av kjolene som skal lanseres til høsten, burde den ikke vært merket med reklame? 

IMG_2361.jpeg

Er fra villoid den kjolen sa hun

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Hun sa i dag att den kjolen var kjøpt i en butikk jeg ikke husker navnet på. Kan det ha vært Floyd?Fordi mange hadde spurt. Men det kan jo være det kommer en kopi om 1 år🙈

Villoid

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (21 minutter siden):

Er fra villoid den kjolen sa hun

Det er jo der hun pleier å kopiere fra. Så spørs om ikke @elskersommer har rett i at den kommer en kopi til neste år. Denn kjolen foreks er fra samme sted, året etter var en kopi med noen justeringer i salg. 

IMG_2366.jpeg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Det er jo der hun pleier å kopiere fra. Så spørs om ikke @elskersommer har rett i at den kommer en kopi til neste år. Denn kjolen foreks er fra samme sted, året etter var en kopi med noen justeringer i salg. 

IMG_2366.jpeg

Tidligere ble hun anklaget å kopiere Floyd og ByTimo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...